Username: Password:

Author Topic: (мачмейкинг) или просто механика на битките и баланс  (Read 643 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline главан

  • Squire
  • *
  • Posts: 12
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
до колкото виждам от таблицата с клановете и играчите - играчи има, нали така?? е как тогава след като има ,като потърся играч за атака ми дава само двама например?!? ДВАМА!! , като единият е настяган зверски с единици и кули минимум 4 ниво -(някъв бесен шампион дето спи на компа си отгоре ) а другият нещо подобно на мен , само че без 2 дена бан ...  е това ли е всичко за мен тук?!? няма ли как  да ударя някой , с който ще е интересно да поспорим на тема защита атака и т. н. ?!? 
още нещо: единиците тук имат живот и умора да го кажем просто. в други подобни игри големите играчи нямат абсолютно никаква файда да бият най-малките защото нищо не печелят от определена степен на разлика нататък , морала на войските им пада (нещо като умората тук - все едно атакуваш с пълно здраве , но умора на половина или по-малко) още преди битката със слабака , и след като го събориш - оставаш с нисък морал дори и ако те удари равен на теб играч СЛЕД ТОВА!   
   колко елементарно и елегантно решение не ви ли се струва  :-X
« Last Edit: August 17, 2017, 04:51:01 AM by главан »

Offline sashooff

  • Count
  • ***
  • Posts: 62
  • Karma: +15/-1
    • View Profile
Направете при предоставяне на опоненти, играта да сортира защитник и атакуващ да ги мачва само по сходни вече отключени единици, но независимо дали в момента ги е сложил в защита (за да не се крият по този начин), дали ги е отключил. Така няма да може джонката примерно да напада опонент, неотключил още неговите единици - стрелци, катапулти, и прочее. Или и това ще е невъзможно и бъгаво?