Username: Password:

Author Topic: Rage War wersja z 20.12.2016 - Informacje o wersji  (Read 261 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline MiszczWar

  • Global Moderator
  • Citizen
  • *****
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Rage War wersja z 20.12.2016 - Informacje o wersji
« on: December 21, 2016, 10:56:03 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Pozdrowienia Podróżnicy, Śnieżynki i Bożonarodzeniowe Elfy!

    W przeddzień prehistorycznych Świąt prezentujemy aktualizację 1.0.29 do Rage War. Znajdziecie tam następującej usprawnienia i nowe funkcje:

    DOCZESNA AKADEMIA


    Doczesna Akademia umożliwia ulepszanie jednostek i struktur obronnych, zwiększając ich żywotność i zadawane obrażenia. Akademia dostępna jest w Maszynie Czasu.
    Można podzielić ją na cztery elementy:

    SKARBIEC


    Tutaj możesz wymieniać Kawałki Czasu zdobywane podczas wydarzeń w Maszynie Czasu na specjalne skrzynie. Każda skrzynia ma monety, które możesz wykorzystać do ulepszania jednostek. Mamy cztery rodzaje skrzyń i każda zawiera losową ilość monet. Oczywiście im droższa skrzynia, tym więcej lepszych monet zawiera.

    Istnieją trzy rodzaje monet – miedziane, srebrne i złote. Każda jednostka i struktura obronna ma swoją miedzianą monetę, np. Żółwiarze, Łowczynie itd. Każdy typ jednostek ma swoją srebrną monetę, np. jednostki Zwykłe, Opancerzone, Budynki, itd. Złote monety są uniwersalne i mogą być wykorzystane do ulepszania każdej jednostki.

    WYMIANA MONET


    Wymiana monet umożliwia ulepszanie monet do wyższego poziomu. Można ulepszać miedziane monety do srebrnych, a srebrne do złotych. Po lewej wybiera się monety, które chce się otrzymać, a po prawe te, które zostaną zainwestowane. Zawsze potrzeba 10 monet, aby uzyskać jedną monetę wyższego poziomu. Srebrne monety wymagają miedzianych monet tego samego typu jednostek, np. Zwykła srebrna moneta wymaga Kościarza, Łowczyń itd.

    ULEPSZANIE JEDNOSTEK


    Najważniejszy element Akademii. Tutaj możesz ulepszać jednostki. Każda jednostka lub struktura obronna wymaga monet, robotników i złota. Wszystkie jednostki i struktury mają 10 poziomów ulepszeń, a każdy kolejny poziom jest droższy. Rozbudowa poprawia zadawane obrażenia oraz punkty zdrowia, ale także zwiększają koszty leczenia.

    CODZIENNE OFERTY


    Codzienne Oferty obejmują cztery oferty na dzień – Zwykłą Skrzynię, dostępną za robotników i złoto, będącą jednorazową ofertą. Następnie Magiczna Skrzynia, dostępna za klejnoty, w specjalnej cenie, również jednorazowa oferta. Znajdziecie tutaj również dwie oferty na monety – jedną za robotników i złoto, a drugą za klejnoty. Ich cena rośnie wraz z każdym zakupem danego dnia. Oferty kolejnego dnia odnawiają się.

    TAKTYKA


    Wszystkie jednostki w Taktyce oraz na ekranie przygotowania przed bitwą pokazują poziom ulepszeń (liczby rzymskie). Jeżeli nie ma tam żadnej liczby, to poziom ulepszenia wynosi 0.

    EKRAN INFORMACJI O JEDNOSTKACH


    W opisie każdej jednostki wyświetlany jest poziom ulepszeń.

    JEDNOSTKI

    Zmieniono statystyki niektórych jednostki, bo były zbyt słabe/za silne. Oto zmiany:
    Tygrysi Jeździec – życie z 120 do 150
    Szermierz – obrażenia z 50 do 80
    Rabuś – obrażenia z 60 do 50
    Wczesnokopter – życie z 150 do 200
    Rycerz – życie z 300 do 500
    Mur – populacja z 1 do 2

    LECZENIE

    Na starcie liczba punktów leczenia wynosi 400 i zwiększana jest o 40 za każdy poziom zamku.
    Regeneracja punktów leczenia zostaje zmieniona na 12/1 min, zamiast 1/1 min.
    Paczki leczenia w inwentarzu zostały zmienione na:
    200 punktów
    400 punktów
    600 punktów
    1200 punktów

    Punkty leczenia wymagane przez każdą jednostkę zostały zmienione:
    Kościarz - 10
    Łowczynie - 10
    Tygrysi Jeździec - 20
    Żółwiarz - 40
    Szermierz - 30
    Balon Bojowy - 30
    Rabuś - 40
    Balista - 50
    Ptaszyna - 25
    Katapulta - 50
    Łucznik - 20
    Wczesnokopter - 40
    Rycerz - 55
    Sterowiec - 60

    MENU SPOŁECZNOŚCI

    Gry  użytkownik odwiedza miasto innego członka Królestwa, może kliknąć ikonę czyszczenia, która ułatwia znacząco ten proces.
    Ostatni cel w menu społeczności dostępny jest przez 60 minut, zamiast 30.

    POKÓJ PRZYGOTOWAŃ
    Zmieniono logikę umieszczania jednostek podczas planowania ataku. Gra automatycznie umieszczę jednostki naprzeciwko zamku wroga.



    RYTUAŁY
    Rytuały są teraz dostępne w widoku miasta, umieszczone w prawym dolnym rogu ekranu.



    Święte Miasta w Kampanii nie otwierają rytuałów, ale pokazują nagrody zebrane z tego miasta. Darmowy rytuał z kampanii został usunięty, ale codziennie zadania nadal gwarantują otrzymanie darmowego rytuału.
    Nagrody w rytuałach zostały zmienione. Możesz tam zdobyć Kawałki Czasu.
    Ponieważ były one drogie, cena rytuałów została znacząco zmniejszona – z 100 do 25 klejnotów. Cena rytuału nie będzie zmniejszana przy kolejnych próbach.



    CODZIENNE ZADANIA

    Zmieniono wymaganą ilość punktów nauki z 10 do 12. Zmieniono ilość wymaganych zużytych punktów leczenia. Wymagania zmieniono w zależności od epoki:
    I era – 600 punktów
    II era – 900 punktów
    III era – 1200 punktów
    IV era – 1500 punktów
    V era – 1800 punktów

    PRZEGLĄD MIASTA

    Budynki oraz obrona nie wymagają punktów leczenia. Zamiast tego mogą być naprawione robotnikami i złotem. Przycisk „Ulecz wszystkich” uleczy jednostki i naprawi budynki wykorzystują punkty leczenia, robotników i złoto.



    CUDA

    Sfinks oraz Siedmiogłowy wąż mają zmienione bonusy, ponieważ zwiększają pojemność punktów leczenia. Po zmianach:
    Poziom 1 – 50 punktów
    Poziom 2 – 100 punktów
    Poziom 3 – 150 punktów
    Poziom 4 – 200 punktów
    Poziom 5 – 250 punktów
    Poziom 6 – 300 punktów
    Poziom 7 – 350 punktów
    Poziom 8 – 400 punktów
    Poziom 9 – 450 punktów
    Poziom 10 – 500 punktów

    Już na sam koniec - dodaliśmy elementy świąteczne koło Maszyny Czasu.

    Wszystkiego dobrego na Święta oraz w Nowym Roku! :)