Username: Password:

Author Topic: RageWar version from 20-12-2016 - Release notes  (Read 958 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Time

  • Administrator
  • Count
  • *****
  • Posts: 61
  • Karma: +4/-1
    • View Profile
RageWar version from 20-12-2016 - Release notes
« on: December 20, 2016, 02:43:04 PM »
  • [applaud]2
  • [smite]0
  • Здравейте, пълководци и Снежанки, коледни джуджета и елфи!
    В навечерието на праисторическата стиймпънк Коледа, ние ви подаряваме новият 1.0.29 ъпдейт на RageWar, в който ще намерите следните нововъведения:

    ВРЕМЕВА АКАДЕМИЯ – Най-сетне ЕлДорадо ще започне да се отплаща!



    На ваше разположение е така дългоочакваната академия за вашите единици, където ще можете да подобрявате техният живот и щета. Времевата академия е достъпна от вашата Машина на времето.
    В академията имате четири подменюта:

    СЪКРОВИЩНИЦА



    В това меню вие ще можете да обменяте времевите фрагменти, с които сте се сдобили, играейки събитията в Машината срещу специални ковчежета. Всяко едно ковчеже съдържа т.нар. „монети“, с които ще можете да подобрявате вашите единици. Ковчежетата са 4 вида и в зависимост от своята цена, ще ви дадат монети на случаен принцип. Има 3 основни вида монети – медни, сребърни и златни. Всяка една единица или защитно съоръжение има прилежаща медна монета. Всеки тип единица има своя сребърна монета. Златните монети са универсални и могат да се използват за всяка единица и съоръжение.

    ОБМЯНА НА МОНЕТИ



    Тук ще можете обменяте монети, за да се сдобиете с онези, които ви трябват. Ще можете да обменяте медни за сребърна монета и сребърни монети за златна. Отляво си избирате каква монета искате да получите, а отдясно трябва да изберете кои и колко монети искате да замените като количеството е винаги 10 монети, а видовете монети, които можете да ползвате е максимум 6.
    Всяка сребърна монета винаги изисква медни монети от същият тип единици. Например ако искате да направите сребърна монета за обикновени единици, ще можете да инвестирате единствено медни монети от дивак, ловец, меченосец, мародер и стрелец.

    ПОДОБРИ ЕДИНИЦИТЕ СИ



    С това меню настъпва часът на истината! Тук ще можете да подобрявате вашите единици и защитни съоръжения. Всяка единица изисква монети, злато и работници, за да бъде подобрена. Единиците имат 10 нива на подобрение и с всяко ниво цената за подобрение се повишава. Подобряването на единиците повишава техният живот и щета, но също така увеличава и цената на тяхното лекуване.

    ОФЕРТА НА ДЕНЯ



    Това меню ви предоставя всеки ден уникална оферта, от която може да си закупувате директно монети или ковчежета. Предимството тук е, че офертата ви дава възможност да пазарувате алтернативно със злато и работници, и с кристали. С всяка покупка цената на монетите ще расте, а ковчежетата са достъпни само веднъж на ден. На следващият ден играта ще ви предложи нова оферта. Не изпускайте възможноста да си купувате монети за единици, които дори все още не сте отключили! Струва си! :)


    ТАКТИКИ



    Всички ваши и противникови единици на екраните Атака и Защита, както и в подготвителният за битка показват с какви подобрения са. Когато единиците нямат римска цифра за подобрение, означава, че нямат такива и са 0-во ниво.

    ИНФОРМАЦИОНЕН ЕКРАН НА ЕДИНИЦИТЕ



    На всеки информационен екран за единиците се показва кое ниво е единицата и какви са текущите статистики на нейният живот и щета.


    БОЙНИ ЕДИНИЦИ

    Направихме промени по някои единици с цел по-добър баланс. Вие ще кажете дали сме се справили добре. Промените са следните:
    Тигров ездач - Живот от 120 на 150
    Меченосец – Щета от 50 на 80
    Мародер – Щета от 70 на 60
    Жирокоптер – Живот от 150 на 200
    Рицар – Живот от 300 на 500
    Стена – Популация от 1 на 2

    Лекуване на единици
    Капацитета на стартовите точки за лекуване се променя на 400 като всяка наука, отключваща ниво на замъка, дава +40.

    Възстановяването на точките лекуване вече е 12/ 1мин., вместо 1/1мин.

    Променени са пакетите за точки лекуване на:
    200 точки
    400 точки
    600 точки
    1200 точки

    Изискването на единиците да бъдат излекувани се променя на както следва:
    Дивак – преди 5, сега 10
    Ловец – преди 4, сега 10
    Тигров ездач – преди 10, сега 20
    Костенурка – преди 15, сега 40
    Меченосец – преди 8, сега 30
    Боен балон – преди 8, сега 30
    Мародер – преди 9, сега 40
    Балиста – преди 15, сега 50
    Жена-птица – преди 14, сега 25
    Катапулт – преди 15, сега 50
    Стрелец – преди 5, сега 20
    Жирокоптер – преди 17, сега 40
    Рицар – преди 30, сега 55
    Дирижабъл - преди 25, сега 60


    СОЦИАЛНО МЕНЮ

    Когато посещавате градовете на други играчи от вашето кралство, ще можете да кликате върху самите икони на почистване, което улеснява значително на коя сграда желаете да дадете бонус.

    Последната цел в социалното меню се пази вече 60 мин. вместо 30 мин.

    Променена е логиката за поставяне на бойните единици в екрана на подготовка за атака. Играта вече учтиво ще започва да слага вашите единици срещу противниковият замък.



    РИТУАЛИ

    Ритуалите вече са достъпни от бутон във вашият град.




    Превзетите свещени градове в кампанията вече нямат опцията да отварят екрана за ритуала, а само ще ви показват какви награди сте получили от него.
    Във връзка с това е премахнат безплатният ритуал от кампанията, но остава този който е ултиматна награда от дневните мисии.

    Наградите на ритуала са променени. Цената му е намалена на 25 кристала и на всяко завъртане тя ще остава непроменена.




    ДНЕВНИ МИСИИ

    Променено е изискването за използване на научни точки от 10 на 12 точки.
    Променено е изискването и за мисията за използване на точки лекуване. Изискването на мисията за точки лекуване е спрямо ерата и както следва:
    I Ера – 600 точки
    II ера – 900 точки
    III – 1200 точки
    IV – 1500 точки
    V – 1800 точки


    ГРАД

    Възстановяването на сградите от града след като са ви атакували, вече изисква злато и работници вместо точки лекуване. Бутонът „Излекувай града“ ще възстанови както вашите сгради така и вашите единици в защита и защитни съоръжения, които се лекуват с точки лекуване.




    ЧУДЕСА

    На чудесата Сфинкс и Седмоглава змия е променен  бонусът, който увеличава капацитета на точките лекуване както следва:
    1 ниво – 50 точки
    2 ниво – 100 точки
    3 ниво – 150 точки
    4 ниво – 200 точки
    5 ниво – 250 точки
    6 ниво – 300 точки
    7 ниво – 350 точки
    8 ниво – 400 точки
    9 ниво – 450 точки
    10 ниво – 500 точки


    Накрая, но не на последно място, добавихме малко празнично настроение във вашите градове. Надяваме се да ви хареса! :)

    « Last Edit: December 20, 2016, 02:44:33 PM by YDanchev »