Username: Password:

Author Topic: Дървената защита с огради прави играта ДЪРВЕНА!!!!!  (Read 1824 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline TERANGO

  • Count
  • ***
  • Posts: 64
  • Karma: +16/-7
    • View Profile
Здравейте,

както знаете, аз съм в играта от ден 0..не, ден -1 даже :) Днес ви пиша с един въпрос и едно изявление.
1. Въпросът - Тази игра е направена само за новите играчи ли, защото колкото по стар играч си (за да не го нарека "по-добър", че има стари, които не са добри - визирам полвината имериум) толкова по прецакан си. Вече няма никакъв смисъл да се водят битки, ако си наппред в класацията. Единствено слабите имат шанс, защото давам пример с фиктивно име Пекаря - видиш ли млад и амбициозен семеен човек, който има много свободно време и обича да запича неща, решава да играе рейджуор. Почва с 500 точки военен рейтинг, което и докрая си остава най силното му самостоятелно постижение, въпреки, че са много точки, той почва да бие с по40 атаки всички пред него, защото може да загуби в първите 2 атаки съответно 5 а на втора 3 рейтинг. след което останалите 38 атаки са по ъглите на по-добрия - наричам го "Жертвата". с тези 38 атаки Пекаря взима тези 25 точки, които му пише, че ще вземе и още 13, които не ги показва никъде освен във вашата база данни и в резултата на Пекаря. Та какво излиза?  Колкото по-слаб си толкова по-добре обаче какво става ако си първи в играта, какво става ако си най великия играч на света ( България и Полша) ? Аз вижда м 3 акаунта, и трите акаунта ми показват 17/17 като възможна печалба - загуба. като ги нападам, губя не 17 а 17+ 8, след което ако направя грешката да се боря за тотална победа ще си върна 17 и ще съм на загуба 8 точки. Което ме води до изявлението, което обещах и естествено допълва въпроса:

Как е възможно половината играчи дето познават играта да са със защита само със стена  кули и едно мародерче/катапултче и да не виждате, че това експлойтва системата?  Тая защита ви обезсмисля труда да направите тоя тауър дифенс модел , премахва всякъква креативност в играта и АБСОЛЮТНО не може да донесе рейтнинг  освен ако не си по-слаб...което е малумно (извинете ме за френския но съм ЯДОСАН). ОГРАДАТА ТРЯБВА ДА СТАНЕ 2 ПОПУЛАЦИЯ ПИЧОВЕ! НАПРАВЕТЕ И НИРМАЛНА ПОПУЛАЦИЯ НА КУЛИТЕ И КАПАНИТЕ. ОРЪДЕЙНАТА КУЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕДИ 2 БАЛОНА!!!!  ОТ КАПАНИТЕ СЕ ПОЛЗВАТ САМО ОГНЕНИТЕ, А ТЕЗИ, КОИТО НАПРАВЯТ ГРЕШКА ДА СЛОЖАТ ДРУГ...БЪРЗО ГИ МАХАТ, ЗАЩОТО ПОПУЛАЦИЯТА НЕ Е АДЕКВАТНА.

Offline dreven1970

  • Prince
  • ****
  • Posts: 121
  • Karma: +18/-4
    • View Profile
Съгласен съм и с това че играчите с по малко рейтинг са облагодетелствани при печелене на рейтинг.Не може той да губи на 1 атака 8т. на 2 атака 6т. на 3,4 и 5 -0 точки и на 6 атака да вземе 24т.къде е баланса.Ще кажете че и аз мога да го правя но аз съм сам и колко такива атаки ще мога да направя и на колко играча а като ме намерят 3-4 играча с по малко рейтинг колко точки ще ми вземат .Направете нещо по този въпрос,от както въведохте военната като приоритет нещо все и куца.Няма баланс

Offline ebasi

  • Count
  • ***
  • Posts: 52
  • Karma: +8/-0
    • View Profile
Още като въведоха тая система, написах, че е тъпа, точно по причините, които изброи Олег - това, че могат да те атакуват 100 пъти без да се губят точки. Обаче никой не ме подкрепи като писах, че е проблем. Какво наложи въвеждането на системата - оплакването на  ощипани "госпожички", че сме фармели рейтинг или сме експлойтвали системата. На им сега по-счупена система. Естествено екипа се подведе много бързо да угажда на въпросните господа/дами и решението им е доста лошо. Идиотско е да не губиш точки от атака. За всяка грешка трябва да има последствия.

А другото - по принцип ELO системата е направена точно като вървиш нагоре вървят да става по-трудно и да се печели по-малко, а загубите да носят по-голяма вреда.

Offline TERANGO

  • Count
  • ***
  • Posts: 64
  • Karma: +16/-7
    • View Profile
За мен най гадното е, че се твърди, че се насърчава човек да гони тотална победа...обаче с тоталната победа аз дори не мога да си върна загубените точки, защото аз съм загубил веднъж 17 втори път 8 точки.... а тоталната победа ми дава 17 ....

Искам да е реалистично, ако съм по-добър от врага си той да стане на прах и да му взема всичко....а не да седя в класацията без никой да ме атакува или аз да атакувак за да се приближи някой до мен.....не е нормално... аз от 40 дни не съм нападан...а последния път като ме нападнаха беше да се тества колко точки се губи...

« Last Edit: December 05, 2016, 02:02:18 PM by TERANGO »

Offline klio

  • Squire
  • *
  • Posts: 11
  • Karma: +2/-2
    • View Profile
И според мен не ок да има защита от толкова много стени(освен това и да ти дават точки за икономическата класация). Също така съм съгласна, че балансът +- точки не е "доизмислен".


@Олег: Не мислиш ли, че преди да коментираш други кралства и играчи, първо трябва да погледнеш своето?
Нали идеята е да се печелят точки? След като играта позволява да се печелят по този начин, не смятам, че можеш да наречеш такъв играч "слаб", а себе си "велик". Май е точно обратното. И къде щеше да бъдеш ти в класацията, ако не си купаваше кристали? А и какво ти влиза в работата кой с какво се занимава в реалния живот?

Offline TERANGO

  • Count
  • ***
  • Posts: 64
  • Karma: +16/-7
    • View Profile
Quote
@Олег: Не мислиш ли, че преди да коментираш други кралства и играчи, първо трябва да погледнеш своето?
Нали идеята е да се печелят точки? След като играта позволява да се печелят по този начин, не смятам, че можеш да наречеш такъв играч "слаб", а себе си "велик". Май е точно обратното. И къде щеше да бъдеш ти в класацията, ако не си купаваше кристали? А и какво ти влиза в работата кой с какво се занимава в реалния живот?
Здравей,
Първо искам да кажа, че никнейма ти не ми е познат, ще се радвам да разбера кой/коя си за да ти отговоря и персонално.
Аз не съдя играчите, че са направили тази защита, а нашите приятели от Fury, които нямат време да анализират дисбалансът на оградата и други бойни единици и защитни структури. И мои играчи я ползват, защото искат да са максимално защитени.
Относно коментирането на други играчи, не съм го направил. Иронизирането и намеците могат да се приемат по много начини, за това ти предлагам да пиеш един валериан преди да ти изгърми мозъка от нерви.

Относно кристалите, това е един ресурс, който е достъпен за всеки един, ако ти си решил/а да не го ползваш си е абсолютно твое решение.  Не  е нужно да нападаш някой, само защото е решил да даде пари за софтуер, ако не те кефи бягай в замунда да си откраднеш някоя платена игра и се почувствай като крал/кралица, чието съществуване се е осмислило. btw моето класиране направих с абсолютно равностойна армия на всичките ми врагове :) Мога да атакувам много по-добре от повечето хора, които са в топ 20, което ме прави по-добър от тях, както и по велик в его-игрово отношение, както обичам да се изразявам. Нямам проблем да съм злодея в тая история, така че аргументи от типа "повече кирстали имаш" ми звучат като "аз не купувам кристали, защото живея живот на промоция и крада софтуер, когато мога" :)

Offline Manowar

  • Squire
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: +3/-0
    • View Profile
Да кажа и аз две-три приказки по темата която ми се струва съвсем навременна,тъй като се надявам със следващият ъпдейт,да има най накрая добре балансирана точкова система.Да няма логика в системата за точкуване и според мен е така,преди време бях предложил нещо разумно но така и не се взе под внимание,а беше хем елементарно,хем нямаше да има недоволни...Но сега ако ме питат какво съм предложил няма да кажа,вече остарях и не помня...Относно дървените стени просто нямам думи,незнам защо трябва да играеш военна игра като ще се ограждаш и няма да атакуваш за да фермиш,ако се преместите във Фармерама дори няма да ви наложи да строите стени ще садите Тикви на воля...Чудно ми е само как се възприема един лидер от поданиците си като се е оградил със стена и му тракат зъбите от страх някой да не го нападне и да му вземе точки :) Та така господа и дами създатели на играта,намерете най накрая трайно решение което да вкара играта в пътя който се начертали,а именно военна стратегия!И спрете да се влияете от писукането на всеки фермер,който иска ферма има по подходящи игри от Rage War
« Last Edit: December 06, 2016, 10:41:59 AM by Manowar »

Offline TERANGO

  • Count
  • ***
  • Posts: 64
  • Karma: +16/-7
    • View Profile
Не знам, все едно в реалния живот щатите да нападнат малта с 15 атомни бомби и да не ги потопят .... как става това? Малко по реално трябва да е...не може по-слабия да е по-силен....защото реално е така... един човек от 1ва ера ще ме нападне по фланга с 10 бели  тигъра и ще загунби 5 точи с 2 атаки и после с 70 атаки ще вземе 35 ....дафак! Стига вече. Искам да нападам хората и да ги унищожавам и да получавам адекватна оценка в рейтинга .... същото могат и те да правят. Трябва да има ЕДНАКВА система за всички... Някой беше казал лиги да се направят, мисля, че древния.... разделете военната клкасация на групи. топ 10 са една топ 20 са втора лига и всички да имат еднакви шансове вътре....не знам дали това е идеално решение...но уви, досега ни научихте, че трябва да се опитва докато не се намери баланс... обичам играта и се опитвам да дам малко идеи, не смятам, че не ми е градивна критиката....

Offline dreven1970

  • Prince
  • ****
  • Posts: 121
  • Karma: +18/-4
    • View Profile
Критиката ти Олег е добра,а що се отнася до обвинението за купуване на кристали че кристалите не оказват въздействие на атаката.Те оказват въздействие на икономическата която не е приоритет.Да трябва да се направи нещо с този рейтинг и начина на атакуване и да ако трябва и лиги да се създадат и дори да отпадне военната като приоритет и точки ще се гонят купи и ще се влиза в някакви майсторски лиги.

Offline sulio_pulio1972

  • Prince
  • ****
  • Posts: 139
  • Karma: +15/-0
    • View Profile
Всички не сте разбрали едно единствено нещо - играем втора БЕТА, така че предлагам да спрете за определен срок с всякакви предложения и идеи какво ви харесва или не/От екипа да кажат какъв срок име е нужен/. И на мен десетки неща не ми харесват, ама предпочитам да довършат цялата игра /всякакви там кралски войни, 6 и 7 ера и т.н./ и тогава да критикувам, предлагам или да си ... хващам пътя. Идеален баланс в игра никога няма - тези в челото ще имат едни претенции, тези в дъното - други, тези в средата - трети.


П.П. Пък тези, дето критикуват другите, които купуват Кристали, ще им кажа само едно - мама на тате не дава без пари! Който разбрал - разбрал.
"Всички сме деца, станали по някаква случайност възрастни".
                                                                               Рууд Гулит