Username: Password:

Author Topic: Рейтинг системата  (Read 2791 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Time

  • Administrator
  • Count
  • *****
  • Posts: 61
  • Karma: +4/-1
    • View Profile
Рейтинг системата
« on: November 07, 2016, 04:18:10 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Здравейте всички!
    Тъй като известна част от играчите не харесват достатъчно новата промяна в рейтинг системата, решихме да се допитаме до вашето мнение за това.
    Как работи рейтинг системата в Ragewar?
    Условия за победа:
    - Защитника е защитил поне 50% от своите сгради
    - Нападателят е унищожил поне 50% от сградите на защитника

    Условия за загуба:
    - Нападателят НЕ е успял да унищожи дори 50% от сградите на защитника
    - Защитника НЕ е успял да защити дори 50% от своите сгради

    Условие за пълна победа/загуба
    - Нападателят е разрушил замъка на защитника (остава непроменено)

    Нашето предложение е следното:
    Да променим условието, на което се печели победа. Вместо на 50% от съборените сгради, победа да се печели на 20%.
    Така все пак ви оставяме условието да разрушите определен брой сгради, докато достигнете до победа.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline ebasi

    • Count
    • ***
    • Posts: 52
    • Karma: +8/-0
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #1 on: November 07, 2016, 04:27:10 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Тъй като никой не може да си защити целия град и всички сгради, намаляването на процента само ще влоши нещата.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline sashooff

    • Count
    • ***
    • Posts: 62
    • Karma: +15/-1
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #2 on: November 07, 2016, 04:44:58 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Когато атакуваш, винаги пускаш единиците по линията, водеща КЪМ замъка, а това е линия, обхващаща едва двайсетина процента от градовете с големи територии, не е ли така, кой ще пусне атаката си към другата част на града, която не е защитена, само за да вземе малко ресурс от сградите там?
    тоест искам да кажа - направете формулата така, че да важи само за сградите, които БИХА МОГЛИ да бъдат в радиуса на атакуващите военни единици при нападението, и да се изчислява победа от тях колко процента са паднали, а не от целия град като територия!
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #3 on: November 07, 2016, 04:52:15 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Quote from: "sashooff"
    направете формулата така, че да важи само за сградите, които БИХА МОГЛИ да бъдат в радиуса на атакуващите военни единици при нападението, и да се изчислява победа от тях колко процента са паднали, а не от целия град като територия!
    Всички сгради винаги са в радиуса на атакуващите военни единици. Вие ги редите както намерите за добре.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline sashooff

    • Count
    • ***
    • Posts: 62
    • Karma: +15/-1
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #4 on: November 07, 2016, 05:04:54 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • да, но изчислявайте само тези сгради по пътя на атаката, виждате откъде почват да нападат единиците, знаете им радиусите и предпочитанията, знаете на защитаващия подредбата на сградите! за това говорех, не за това къде всеки ще постави атаката
    не ме разбирайте погрешно, доволен съм че вече ще им е невъзможно да не губят военни точки като пускат една единствена военна единица някъде в незащитена част от града ми дори и да загубят в това нападение ! за това - браво
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline dreven1970

    • Prince
    • ****
    • Posts: 121
    • Karma: +18/-4
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #5 on: November 08, 2016, 09:49:17 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • лошото е че искате да вкарате система която е работеща в много игри и в играта Clash of Clans,но там единиците които атакуват градът не ходят в права линия да събарят а и има защитни сгради в самия град и ето защо смятам че с процентно бутане на сгради няма да е добре
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #6 on: November 23, 2016, 11:39:32 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Рейтинг системата в момента работи по следния начин:

    Получаването на рейтинг от битка вече зависи от два фактора: дали играчът е регистрирал победа и от количеството на заграбените ресурси.

    Преди битката, в зависимост от рейтингите на двамата играчи, се определя колко рейтинг може да бъде спечелен. За целта на примера този рейтинг ще бъде 20. Рейтингът за загуба в този пример ще бъде -15. В този момент ресурсите, които могат да бъдат ограбени (злато и работници) се разделят на толкова равни части, колкото рейтинг може да бъде спечелен. Всяка от тези „части” гарантира по 1 рейтинг. За целта на примера да кажем, че играчът има 4 сгради с ресурси:
    •   Замък – 500 злато, 500 работника (10 рейтинг)
    •   Къща – 500 работника (5 рейтинг)
    •   Сграда за злато 1 – 200 злато (2 рейтинг)
    •   Сграда за злато 2 – 300 злато (3 рейтинг)

    За да получи победа, играчът трябва да събори поне 20% от сградите на противника. Победата гарантира 0 рейтинг. Всяка сграда дава рейтинг в зависимост от ресурса, който може да се ограби от нея. Така максимумът от пълна победа е 20 рейтинг.

    Правя атака, събарям Къщата + сграда за злато 2.
    •   1 случай – не съм съборил 20% сгради. Губя: -15+5+3 = 7 рейтинг. 15 губя от загубата, но печеля 5 и 3 от съборените две сгради.
    •   2 случай – съборил съм 20% сгради. Печеля 5+3 = 8 рейтинг.
     Правя втора атака За нея рейтингът е разпределен така (той пак е 20):
    •   Замък – 500злато, 500 работника (17 рейтинг)
    •   Сграда за злато 1 – 200 злато (3 рейтинг)

    Събарям всичко, печеля 20 рейтинг.

    Допълнителни разяснения за рейтинг системата:
    •   Максимално труден противник гарантира до 28 рейтинг при победа и -6 при загуба.
    •   Равностоен противник гарантира 21 рейтинг при победа и -13 при загуба.
    •   Максимално лесен противник гарантира до 18 рейтинг при победа и -16 при загуба.

    Как работи новото ограничение на максимален рейтинг от един играч:
    •   При намиране на цел се определят две стойности: максимален рейтинг, който може да бъде спечелен (R+) и маскимален рейтинг, който може да бъде загубен (R-)
    •   Максималният рейтинг, който може да бъде спечелен се умножава по 1.5. Това е рейтинга, който може да се вземе сумарно от всички атаки по този играч, докато той е последната намерена цел
    •   Максималният рейтинг, който може да бъде загубен се умножава по 1.5. Това е рейтинга, който може да се загуби сумарно от всички атаки по този играч, докато той е последната намерена цел.
    •   От една атака не може да се спечели повече от R+ рейтинг.
    •   От една атака не може да се загуби повече от R- рейтинг.
    •   От 100 атаки (за 30 минути) не може да се спечели повече от 1.5 x R+ рейтинг
    •   От 100 атаки (за 30 минути) не може да се загуби повече от 1.5 x R- рейтинг
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #7 on: November 23, 2016, 01:12:28 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • •   От 100 атаки (за 30 минути) не може да се спечели повече от 1.5 x R+ рейтинг
    •   От 100 атаки (за 30 минути) не може да се загуби повече от 1.5 x R- рейтинг

    Ако от 1 играч (1 атака) можеш да спечелиш/загубиш 20 рейтинг, то от 100 играча (атаки) маскималният рейтинг, който може да спечелиш/загубиш 1.5 *20 рейтинг ли е или 100*1.5*20 ?

    Regards
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #8 on: November 23, 2016, 01:13:46 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • •   От 100 атаки (за 30 минути) не може да се спечели повече от 1.5 x R+ рейтинг
    •   От 100 атаки (за 30 минути) не може да се загуби повече от 1.5 x R- рейтинг

    Ако от 1 играч (1 атака) можеш да спечелиш/загубиш 20 рейтинг, то от 100 играча (атаки) маскималният рейтинг, който може да спечелиш/загубиш 1.5 *20 рейтинг ли е или 100*1.5*20 ?

    Regards

    Мислех, че е написано ясно. 30, а не 3000.
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #9 on: November 23, 2016, 01:17:24 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Значи атакуваме даден играч печелим 30 рейтинг и след това правим фас пауза 30 минути, докато можем отново да печелим рейтинг ?


    Regards
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #10 on: November 23, 2016, 01:20:43 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Значи атакуваме даден играч печелим 30 рейтинг и след това правим фас пауза 30 минути, докато можем отново да печелим рейтинг ?


    Regards

    Ще ви помоля да четете, преди да задавате въпроси
    Написано е изрично на ДВЕ места: ДОКАТО ТОЙ Е ПОСЛЕДНАТА НАМЕРЕНА ЦЕЛ.
    « Last Edit: November 23, 2016, 01:22:25 PM by YDanchev »
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #11 on: November 23, 2016, 01:30:29 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Както аз не бях разбрал написаното от вас така и Вие ми отгорихте без да сте разбрали.

    Изрично питах ако атакувам 100 ИГРАЧА какъв е максимумът рейтинг който мога да спечеля/загубя.

    Вашият отговор беше "Мислех, че е написано ясно. 30, а не 3000."

    Няма нужда от повече разяснения.

    Regards
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #12 on: November 23, 2016, 01:32:28 PM »
  • [applaud]1
  • [smite]0
  • Както аз не бях разбрал написаното от вас така и Вие ми отгорихте без да сте разбрали.

    Изрично питах ако атакувам 100 ИГРАЧА какъв е максимумът рейтинг който мога да спечеля/загубя.

    Вашият отговор беше "Мислех, че е написано ясно. 30, а не 3000."

    Няма нужда от повече разяснения.

    Regards

    Максимумът и минимумът са за играч, а не за време. Те са за играч, докато той е последно намерена цел. Т.е. Ако за 30 минути биете 50 играча, минимум/максимум за всеки от тях ще бъдат независими. Така погледнато, от 100 играча могат да се спечелят не 100*1.5*R+, защото всеки играч има свой собствен R+ и R-. По-скоро максимумът би бил 100*1.5*(R1+R2+R3+...+R100), като R1, R2... Ri... R100 са отделните R+ за всеки играч
    « Last Edit: November 23, 2016, 01:34:53 PM by YDanchev »
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline TERANGO

    • Count
    • ***
    • Posts: 64
    • Karma: +16/-7
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #13 on: November 23, 2016, 02:26:43 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Нека преведа и за двете страни :D
    като си намериш противник с  примерно 20+ може да му вземеш 30 рейтинг. След 30тата минута той вече не ти е избран противник, плащаш си златце за търсене на противник и ако пак ти се падне, пак го почваш та отговора е ДА бониславе.

    Данчо, бонислав искаше да знае, дали ако през 30 минути бития от него противник, който той умишлено не пбеждава с тотална победа, за му е в списъка с противници и след 30 минути, дали може да си ферми рейтинг от него - отговора е да... :)

    Поне аз така разбрах всички ви :Д

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Рейтинг системата
    « Reply #14 on: November 23, 2016, 03:36:19 PM »
  • [applaud]1
  • [smite]0
  • Не, въпросът беше ако за 30 минути бия повече от 1 или падам повече от 1 ще спечеля/загубя ли рейтинг от всеки един от тях.

    И отговорът е да - лимитът е индивидуален за всеки отделен противник.

    Regards
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.