Username: Password:

Author Topic: RageWar version from 19-07-2016 - Release notes  (Read 1035 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Xepa

  • Administrator
  • Prince
  • *****
  • Posts: 131
  • Karma: +5/-0
    • View Profile
RageWar version from 19-07-2016 - Release notes
« on: July 15, 2016, 01:44:12 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Версия 1.0.19

    С тази версия на RageWar започва много сериозна серия от промени, целящи да опростят играта, но в същото време да я направят по-забавна и по-стратегическа.

    ПЪТИЩА
    Пътищата вече не са задължителни и не са изискване за построяването и функционирането на сгради. УРА! Всяка сграда може да бъде поставена, построена и да започне да работи и без път. Но, пътищата все още са част от играта и ако вашата сграда е свързана към замъка с път, ще носи следните бонуси:
      1.   Сгради за злато и работиници – свързването с път носи 30% повече производство;
      2.   Сгради за стоки – свързването с път намаля цената за производство с 30%;
      3.   Сгради за култура – свързването с път носи 30% повече култура;
      4.   Чудесата и военните сгради нямат бонус от пътищата.



    Упътването за култура остава същото, но имайте предвид че всички бонуси за култура – от пътища, почистване и Кралство – са сумирани и показани на един ред със символ звезда.


     
    КАМПАНИЯ
    Добавено е изискване за ера в играта, така че можете да пътувате до определен остров само след достигане на съответната ера.


     
    ОПЦИИ
    Менюто е изцяло променено. В него ще намерите всички познати настройки – смяна на парола, обратна връзка, форум и т.н. Новите функционалности са:

      1.   Можете да спрете и пуснете отделно музиката и звука.



      2.   Има ново меню с новини, където ще ви даваме цялата нова информация за новите версии и всичко, което имате нужда да знаете за играта.








     
      3.   Вече има меню със Заслуги, където изказваме нашите благодарности към всички хора, които са работили по Ragewar през последните 3 години. Техните имена заслужават вечна слава <!-- s:!: -->:!:<!-- s:!: --> Играта нямаше да бъде това което е без тяхната страст и креативност - те ни подтикваха ежедневно да бъдем по- добри и мотивирани. БЛАГОДАРИМ ВИ от все сърце!


     
    НОВО ЧУДО

    Ново чудо се появява в Късното Средновековие! Стига вече с тия чертежи само от А‘Туин! Голямо удоволствие за нас е да представим Планетарния Модел. Новото чудо изисква място 5х5. Ето и бонусите от него:

      Цена:
      1 ниво: 14 коприна; 14 стъкло; 14 месинг; 14 хартия; научни точки - 25
      2 ниво: 16 коприна; 16 стъкло; 16 месинг; 16 тухли; научни точки - 55
      3 ниво: 18 стъкло; 18 месинг; 18 тухли; 18 хартия; научни точки - 100
      4 ниво: 20 коприна; 20 месинг; 20 тухли; 20 хартия; научни точки - 160
      5 ниво: 22 коприна; 22 стъкло; 22 месинг; 22 хартия; научни точки - 235
      6 ниво: 24 коприна; 24 стъкло; 24 месинг; 24 тухли; научни точки - 325
      7 ниво: 26 стъкло; 26 месинг; 26 тухли; 26 хартия; научни точки - 430
      8 ниво: 28 коприна; 28 месинг; 28 тухли; 28 хартия; научни точки - 550
      9 ниво: 30 коприна; 30 стъкло; 30 тухли; 30 хартия; научни точки - 685
      10 ниво: 32 коприна; 32 стъкло; 32 месинг; 32 хартия; научни точки – 835[/list]

        Бонус:
        1 ниво: 2% повече точки живот на армията в защита, +2% повече точки живот на армията в атака
        2 ниво: 4% повече точки живот на армията в защита, +4% повече точки живот на армията в атака
        3 ниво: 6% повече точки живот на армията в защита, +6% повече точки живот на армията в атака
        4 ниво: 8% повече точки живот на армията в защита, +8% повече точки живот на армията в атака
        5 ниво: 10% повече точки живот на армията в защита, +10% повече точки живот на армията в атака
        6 ниво: 12% повече точки живот на армията в защита, +12% повече точки живот на армията в атака
        7 ниво: 14% повече точки живот на армията в защита, +14% повече точки живот на армията в атака
        8 ниво: 16% повече точки живот на армията в защита, +16% повече точки живот на армията в атака
        9 ниво: 18% повече точки живот на армията в защита, +18% повече точки живот на армията в атака
        10 ниво: 20 % повече точки живот на армията в защита, +20% повече точки живот на армията в атака[/list]



        ОТСТРАНЕНИ БЪГОВЕ
         <!-- s:arrow: -->:arrow:<!-- s:arrow: --> Някои играчи имаха проблеми с изчезването на иконата за мисиите. Този проблем е отстранен и иконата се вижда винаги.
         <!-- s:arrow: -->:arrow:<!-- s:arrow: --> Проблемът с гледането на невалидно старо филмче от битка е отстранен.
         <!-- s:arrow: -->:arrow:<!-- s:arrow: --> Приятелите и членовете на кралството вече няма да се виждат в списъка като потенциялни мишени, при използване на филтър за атака в квартала.
         <!-- s:arrow: -->:arrow:<!-- s:arrow: --> Филтърът на пазара за достъпни оферти остава активен след приемане на оферта на пазара.
         <!-- s:arrow: -->:arrow:<!-- s:arrow: --> Бутонът за събиране на цялата продукция вече е синхронизиран със звуците и съпътсващите го анимации.
         <!-- s:arrow: -->:arrow:<!-- s:arrow: --> Добавени са анимации за умиране и тичане на рицарите.

        АНИМАЦИИ
        Тадж Махал има свои собствени анимирани мамути.
         


        ПРОМЯНА В ДЕКОРАЦИИТЕ
        Планетарният модел е заменен с малък парк.



        ИНТЕРФЕЙС
        Вече можете да видите попъп за профил/посещение на играч както на екрана за даряване на точки за чудеса, така и на Кралската хазна.




         
        НОВИ ЗВУЦИ
        Дълго време се борихме с полуозвучена игра, затова беше крайно време да направим нещо по въпроса. Ето ги и новите звуци:
        1.   По интерфейса:
          •   Отваряне на категориите – строеж, търговия, мисии, инвентар
          •   Инвентар – при покупка на пакет
          •   Ритуали – при взимане на награда
          •   Грешка – когато възникне грешка в играта и избраната опция е невалидна
          •   Кралска хазна – при даряване на ресурси
          •   Чудеса – при качване нивото на някое чудо
          •   Облаци – когато има преминаване между града и кампанията или при атака
          •   Битки – бойни барабани за фон, за по-добра атмосфера
          •   Битки – при спечелване на заслужените звезди от битката
        2.   Тактики
          •   Звук при избор на стена, плет, яма с катран, стрелкова кула, димна завеса, гръцки огън, огнен капан, требучет, оръдейна кула
        3.   Бойни единици – звуци докато вървят, удрят, умират или изчезват на бойното поле.
          •   Дивак
          •   Ловец
          •   Тигров ездач
          •   Костенурка
          •   Мечоносец
          •   Боен балон
          •   Мародер
          •   Балиста
          •   Жена птица
          •   Катапулт
          •   Стрелец
          •   Жирокоптер
          •   Рицар
          •   Дирижабъл
        « Last Edit: November 14, 2016, 06:22:26 PM by Xepa »
        RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
        както не разбирам поезията така и теб

        Пух (22:35:28 3/08/2006)
        Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

        death_row (01:02:13 27/02/2007)  
        Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

        GENERALISIMUS