Ragewar - No time is safe

RageWar - Български => RAGEWAR КРИЕЙТИВ ЗОНА => Идеи и Нови опции => Topic started by: Rokkrage on November 15, 2016, 04:07:47 PM

Title: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: Rokkrage on November 15, 2016, 04:07:47 PM
Нека само да се извиня, че чак сега пускам това. Много малко време се дава за реакция от обявяването на ъпдейт до неговото пускане, иначе щях да помогна да се предотврати грешката. И вероятния хейт след нея.

Малко интро:
Безплатното лекуване на сгради не е логично, но го бях приел като бонус за играчите, които са онлайн, докато ги атакуваш. Макар че пък от друга страна точно това ми харесва в RageWar - за разлика от конкурентите, можеш да нападаш онлайн жертва. Така че си беше малко странно.

Обаче сградите да искат точно ресурс Лекуване беше препъване пред правилната посока. Сега се получи така, че имаме един ресурс - и то в ограничени количества, защото има предопределен добив по 1 на минута за всички - за атаки по играчи, за защита от играчи, за кампания и за Ел Дорадо. Няма как да ти стигне, ако играеш RageWar повече от 10 минути на седмица. Едвам ми стигаше за няколко атаки, сега и това няма да мога да правя.

Затова предложението:
Сградите да не се лекуват (самият термин също не е естествен), а да се поправят срещу ресурси Злато и Хора. Например, пълна поправка да струва 1% от първоначалната цена. Доколкото съм забелязал, те си имат някакви степени на разрушение.

Т.е. представям си го, както имам ~50 сгради и добив от около 8,000 Злато и толкова Хора на 15 минути, ако ме сринат на 50% с 1 атака, то да ми коства поне 5-10 хиляди ресурс и от двата.

В допълнение:
Грабежите на ресурс още в производство беше хубава стъпка към това все пак да взимаш нещо от атаки. Да накарате играчите да държат и още ресурси в резерв, за да се надцакваме дали атакуващият ще прибере бонус или ще гризне дървото, ми изглежда готино продължение.

Златото и Хората продължават да са в повече, а Лекуването никога не е било в излишък, за да се точи още.

Благодарско на всеки, който е отделил време да ме чете.
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: TERANGO on November 15, 2016, 04:31:45 PM
Здравейте, подкрепям напълно че не е безплатно лекуването на сгради, но нека наистина да е с нормален за това ресурс. Лекуването е за бойните единици... или направете repair points или да е със злато и работници. Сега в момента имам 15 наранени сгради и ми иска 200 лекуване...което не знам защо и как се е генерирало... не е ок така но определено смятам, че сте в правилната насока.
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: sashooff on November 15, 2016, 04:42:49 PM
И аз се чудя как го измислихте това с по точка на единица поправка - има хора с градове с адски много сгради ! и кво - нападат де, думкат ти 50-60% от тях, лекуваш ги и най-много да ти остане шанс да се изправиш след още една атака само и край! После всички ще си те пукат а ти няма да можеш да отговориш, защото няма да имаш точки живот за единиците ти в нападение! Или да не си лекуваме сградите и защитата, за да можем да нападаме... Нещо не разбирам, защо цялото "лекуване" трябва да яде от точките живот! Както казаха колегите  - направете го със злато и хора
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: martin850910 on November 15, 2016, 04:46:24 PM
Здравейте и от мен! Аз нямам наблюдение още за лекуването на сградите тъй като оше съм в протекция. Но чух, пе св говори: "Щяло да се намалят кристалите от ритуалите от 150 на 30!!! Това ако е вярно не ме накара много сериозно да се замисля да ли да продължа да играя тази игра. Само това ме крепеше до сега, че имам шанс да настигна хората който влагат средства в играта. Това е от мен и дано този слух с кристалите остане само слух.
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: sashooff on November 15, 2016, 04:58:29 PM
Опааа я кажете бързо?!? То ако дори на 100 паднат пак ще напуснем доста хора - или пък не - вие няма да рискувате с намаляне на самия брой, ще пипнете просто процента вероятност да се паднат кристали и ще духаме супата пак... Искам да заявите официална позиция по въпроса, че няма да променяте нищо там
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: Зеленика on November 15, 2016, 05:45:45 PM
Колкото до това за диамантите от ритулът - днес ми се паднаха диаманти ... 30 диаманта и помислих, че е някаква грешка, след което виждам, че и тук е исано по този въпрос. Съжалявам много, но това просто не е ОК в момента. Много голяма разлика се получава. Мислех да продължа напред в играта, въпреки че доста от силните членове на кралството се отказаха, но нещо вече не виждам смисъл в това.
Отделно искам да споделя, че днес докато обяснявах на нов член на кралството цялото съобщение, което му изпратих след това не го видях в секцията  "Лични".
Сега на главната тема, която Rokkrage повдигна .... написах и в още една тема, където се беше повдигнал същият въпрос. Напълно съм съгласна "лекуването" на сградите да става посредством ресурси, било то злато или работници за съответната сграда.
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: Xepa on November 16, 2016, 07:54:04 AM
Благодаря за включването, предложението е напълно логично. Вече написах в друга тема, но ще напиша и тук, определено ще го обмислим, не знам как ще разрешим точно дилемата, дали ще го направим поправка или ще приемем някой от другите възможни предложенияи решения, но разбираме че променя трябва да има и ще я осигурим.
Относно ритуалите - БЕЗПЛАТНИТЕ ритуали дават 30 кристала, платените дават 150 както винаги. Ритуалите са нещо което тепърва ще преработим тъй като не са атрактивни, но за това вероятно ще ни стиген сремето след месец-два ...
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: aleksandar.k92 on November 18, 2016, 10:50:12 AM
Отностно поправянето на сградите има един голям проблем - бутонът за лекуване е позициониран върху бутона за събиране на ресурс...Еми ако нямам точки живот и не мога да си излекувам града за 1-2 часа, как да ползвам бутона за ресурс? Никак...
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: TERANGO on November 18, 2016, 02:44:49 PM
Трябва да може да се лекува само Армията, Само защитните структури, само сградите и да има бутон за събиране на ресурса паралелно с този за лекуване и поправка.
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: Rokkrage on December 20, 2016, 08:56:05 PM
Тъкмо се зарадвах, че опцията е вкарана в играта, когато разбрах, че за съжаление има много кофти бъг.

Вместо логично предложената цена, иска ресурси от сорта на 600,000 за поправка на града, които не е ясно откъде ще дойдат. Вероятно има една нула в повече. Дано го оправите по-скоро.
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: sashooff on December 20, 2016, 11:31:44 PM
Драги ни админи или гейм девелопъри или каквито там се водите, вие изобщо какво смятате да правите с тая игра?? Кога ще почнете да я съгласувате с нас, играчите,  вие изобщо тествате ли реално играта преди да я пуснете?? Какви са тия стотици хиляди ресурси за лекуване на няколко нападнати сгради и огради?? Защо току що, като махнах една къщурка за хора и на нейно място пуснах да се строи къща за хора от по-висока ера изведнъж точките ми в икономическата класация драстично паднаха с около 900 и мястото ми падна с около 40 пункта надолу ?!?!? Безплатния ритуал в кампанията с какво ви бодеше очите та го премахнахте?!? Мислите ли, че ще почнем да вкарваме реални пари в игра като тази с ъпдейти като тези??!?
Title: Re: Поправяне вместо лекуване на сгради
Post by: ebasi on December 21, 2016, 12:55:45 AM
Поредната подигравка с нас - естествено никой от екипа няма да си направи труда да пише!!!!!!!!!!!!!!!!!!