Ragewar - No time is safe

RageWar - Български => RAGEWAR КРИЕЙТИВ ЗОНА => Идеи и Нови опции => Topic started by: Xepa on June 13, 2016, 03:09:18 PM

Title: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 13, 2016, 03:09:18 PM
Здравейте, Ragewar екипът ви поздравява!

Тъй като играта ни е на пазара от повече от 2 месеца и се опитвахме да пускаме максимално често нови версии на играта с малки подобрения в интерфейса и да дебъгваме най- сериозните проблеми, дойде време да настъпят някои промени. Имаме желанието да ги коментираме с вас, както и част от нововъведенията и измененията в играта, които смятаме за наложителни и ще работим над тях в следващите 4 месеца.
Преди всичко искаме да ви информираме, че от сега нататък НЯМА да има нова версия всяка сряда. Ще се опитваме да пускаме нови версии през минимум 2 седмици, вероятно някой ще са и с по-голям срок на разработка. Причината е, че ще започнем работа по по сериозни функционалности, ще ни е необходими повече време за разработка и тестове. Ще ви информираме както и досега своевременно кога да очаквате нова версия и какво ще съдържа тя.

Относно бъдещите планове по проекта, това което влиза в най- краткосрочните ни планове са следните неща:

1.   Нов баланс на ресурсите, това включва ново производство, цени, награди и прочие.
2.   Промени във вида и количеството бонуси на някой чудеса.
3.   Промяна на функцията на пътищата – към момента участието на пътищата е с наказателна функция, тоест имате наказание ако не ги използвате (сградите ви не работят). Ще променим системата и пътищата вече ще имат бонус функция, тоест ако сградата е свързана с път, ще произвежда бонус ресурс. Ако желаете, ще можете да играете без свързаност на сградите.
4.   Промяна на алгоритъма за поставяне на пътища при строеж – опитваме се да го направим по удобно и интуитивно.
5.   Промени по куестове в началото на играта, които затрудняват играчите в първите им дни в Ragewar.
6.   Нови куестове за Късното Средновековие.
7.   Промени свързани със социалните дейности и кварталите
7.1.   Премахване на меню приятели.
7.2.   Премахване възможността да се чистят сградите на играчи при посещение от класация.
7.3.   Преустановяване на възможността за даряване на точки в чудесата на хора от кралството. Възможност за даряване на точки само в квартала.
7.4.   В квартала можете да правите следните действия: чистене, даряване на точки, помощ за събитие (от машината). Не можете да осъществявате атаки.
7.5.   Matchmaking система – играта ви предлага играч за атакуване, имате избор да атакувате или да търсите нова мишена. Ако изберете мишена, след първата атака имате избор да продължите атаките докато играчът не влезе в защита или можете да търсите нова мишена.
7.6.   Единствено тези точки от списъка с нововъведения НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ПРОМЯНА, нечестната игра няма да се толерира по никакъв начин в Ragewar. С влизането на промяната ще бъдат разрушени и всички нива на чудеса, които са били постигнати благодарение на мултиакаунтнинг.
8.   Всички лагери и фортове, които се появяват на кампанията ви, ще са от вида и силата на настоящата ви ера. Ако сте в Късното Средновековие, без значение дали лагера се появява на 1ви, 3ти или последен остров, силата и наградата му ще отговарят на силата и наградата на ера Късно Средновековие.
9.   Добавяне на възможност да се виждат наличните работници при екрана преди атака.

Нововъведения, които планираме за след повече от месец: 

1.   Continuous production– все още под въпрос, много искаме да чуем вашето мнение за такава възможна промяна.
1.1   Премахване на пакет производство при сградите за работници. Можете да ги обирате по всяко време, когато пожелаете. Ще оберете това, което са произвели за времето, през което не сте ги обирали. Сградите имат локален склад, който след като бъде напълнен, сградата не произвежда ресурс до нейното обиране.
1.2   Премахване на поръчка на пакет злато при сградите за злато. Можете да ги обирате по всяко време, когато пожелаете. Ще оберете това, което са произвели за времето, през което не сте ги обирали. Сградите имат локален склад, който след като бъде напълнен, сградата не произвежда ресурс до нейното обиране.
1.3   Премахване на пакет производство при сградите за стоки. Можете да стартирате производството на стоки, което ще ви отнеме количество злато. Можете да обирате готовите стоки по всяко време, когато пожелаете. Ще оберете това, което са произвели за времето, от което сте стартирали процеса. Сградите имат локален склад, който след като бъде напълнен, сградата не произвежда ресурс до нейното обиране и повторно захранване на сградата с ресурс.
2.   Добавяне на допълнителни звуци, наблягаме на частта с битките и озвучаването им.
3.   Movemode – възможност да размествате сградите в града си и да ги поставяте временно на места, където те по принцип не могат да бъдат поставени (пример, извън терена). След окончателно разместване на града, запазване на конфигурацията с бутон за съхраняване. Ако имате сграда на място, на което играта не позволява да имате сграда, съхранението ще бъде невъзможно.
4.   Стартиране на Машината на времето. Възможност за стартиране на Събития (за начало 3 вида, в последствие ще разширяваме каталога). Събитията имат нива на трудност, определени условия за да бъдат изиграни. Събитията се случват на отделни карти и са лимитирани във време. Ако успеете успешно да завършите събитие, ще имате възможност да получите ресурс за увеличаване нивата на бойните ви единици.
5.   Увеличаване на нива на бойните единици. Освен статистиките, някой от единиците ви ще придобиват специални умения с достигане на максималното ниво на ъпгрейд.
6.   Кралства
6.1   Кралска взаимопомощ – възможност да дарявате и да изисквате единици от вашите съотборници. Тези единици не заемат защитен и атакуващ лимит, ако ги използвате. Все пак в зависимост от нивото на умение на Кралството, имате ограничение в популацията, която един играч може да приеме в подкрепа.
6.2   Кралски чат – възможност за размяна на бързи съобщение (пази се 100 съобщения история) за да може да се използва Кралската поща по предназначение.
6.3   Кралска лоялност – Колкото по- дълго сте член на едно Кралство, толкова повече се увеличава лоялността ви към него, от което и Кралството и играчът придобиват различни по количество и вид бонуси. Ако напуснете Кралство, лоялността се нулира.
6.4   Кралски войни – Възможност да предизвикате други Кралства в битка. След като обявяването на войната е факт, имате ден за подготовка и ден за провеждане. Войните се случват на отделна карта и имат условия за извършване и победа. Winner takes it all (за наградите говорим в случая).
6.5   Трансмогрификация на планове за чудеса. Възможност за играчите да влагат повтарящите им се или ненужни планове за чудеса в Машина, в която да имат възможността да се опитат да променят вида на плана (с произволен или с точно определен) с минимален или максимален шанс за успех, в зависимост от избора и вложените ресурси.
7.   Добавяне на 6та ера – SteamAge.
8.   Промяна на логиката на регистрацията в играта и промяна на връзката на един акаунт с две или повече устройства.
9. Лог на събитията в акаунта, бърз списък с действия за да виждате кой ви е атакувал, почистил или дарил точки. Опция да върнете жеста.

(https://gramps-project.org/wiki/images/c/cd/Gnome-important.png)
Всички упоменати точки (освен точка 7 от списъка с промени в близко бъдеще) подлежат на промяна и отхвърляне, след като научим и претеглим мнението на играчите.
Ще се радваме, ако сте активни в дискусията и ни напишете какво мислите за важно и коя от промените би имала най- голяма тежест за да бъде играта по- удобна и интересна. 
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Nork on June 13, 2016, 04:43:41 PM
Да се разпиша първи :)
Идеите които искате да осъществите са много хубави и ги приветствам с удоволствие!

Тук обаче имам сериозен въпрос:

 "7. Промени свързани със социалните дейности и кварталите
7.1. Премахване на меню приятели.
7.2. Премахване възможността да се чистят сградите на играчи при посещение от класация.
7.3. Преустановяване на възможността за даряване на точки в чудесата на хора от кралството. Възможност за даряване на точки само в квартала.
7.4. В квартала можете да правите следните действия: чистене, даряване на точки, помощ за събитие (от машината). Не можете да осъществявате атаки.
7.5. Matchmaking система – играта ви предлага играч за атакуване, имате избор да атакувате или да търсите нова мишена. Ако изберете мишена, след първата атака имате избор да продължите атаките докато играчът не влезе в защита или можете да търсите нова мишена.
7.6. Единствено тези точки от списъка с нововъведения НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ПРОМЯНА, нечестната игра няма да се толерира по никакъв начин в Ragewar. С влизането на промяната ще бъдат разрушени и всички нива на чудеса, които са били постигнати благодарение на мултиакаунтнинг."

Как и на какъв принцип ще се оформят кварталите? - защото в момента играта ме изпрати в квартал от 28 човека, 8 от които са в кралството ми, 16 / почти /две ери напред.......
Това се случи след минаването напред във военната класация, което поражда и следващото питане - Ще има ли промяна в баланса на боините точки спрямо икономическите?
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 13, 2016, 04:50:22 PM
Привет, Nork,
Формирането на кварталите не би трябвало да е от особено значение, тъй като в квартала вече няма да можеш да атакуваш :) Реално според нас критериите ще бъдат да има разнообразие, за да можеш да почистваш сгради и даряваш точки на играчи от всички ери и с различно развитие.
За сметка на това критериите за matchmaking- а при атаки ще са близки до сега с тези на квартала, основната идея е да ти дава близки до твоето развитие играчи, като потенциални мишени.

Относно въпроса: Ще има ли промяна в баланса на бойните точки спрямо икономическите?
Отговор: Не сме решили твърдо, но категорично искаме да чуем повече мнения по въпроса, според вас трябва или не трябва? Ако да, в каква посока?
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Nork on June 13, 2016, 04:59:14 PM
Моето мнение по въпроса - Бойните точки които се получават са много малко в сравнение на икономическите!
Влиянието им върху досегашната игра е много голямо - не може играч който е 40+ позиция в основната класация да е съсед с тези в топ 10. За това беше и въпроса как ще се формира квартала, а сега реално се променя на Как ще работи matchmaking- а? Ако е по същата формула не е добре  :?

НИщо не казвате ще има ли промени в "Дървото на развитието" ? Ще може ли да се вижда коя наука какво дава и изисква, без непосредствено да е стигнато до нея?
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oukhil on June 13, 2016, 05:11:06 PM
Ех, кратка бе радостта ми, че в квартала ми няма вече кой да ме докосне във военно отношение и се радвах на дълъг мир и спокойствие... и сега ще направите така, че все да има кой да ми извие врата  :mrgreen:
Приветствам много идеята за Movemode, тъй като понякога трябва да се правят някакви адски логически схеми, ако искаш да пробваш нов начин на подредба на сградите, които са нагъчкани максимално тясно в отреденото пространство :lol:
Също и промяната в събирането на ресурсите. Така, както е замислено в промените, ще е много по-мобилно и лесно за обслужване, определено.
А ще има ли разместване на кварталите, тъй като в момента съм сам с още един пич в 3та епоха (който май също преустановява действие), един във втора епоха и всичко останало е леш :D 1ва епоха - почнали и стгнали до никъде, и изчезнали - а имам мисии, които просто няма как да изпълня (унищожи 3 чудеса на други играчи например...)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: XellStar on June 13, 2016, 05:30:42 PM
Преди всичко здравейте!

Вие споменавате, че 7 точка няма да бъде променяна, но аз лично съм малко възмутен от някои от промените. Първите няколко нововъведения от 7т. няма да коментирам, защото са приемливи, но няма как да не направя коментар по точка 7.5, където пише "играта ви предлага играч за атакуване, имате избор да атакувате или да търсите нова мишена. Ако изберете мишена, след първата атака имате избор да продължите атаките докато играчът не влезе в защита или можете да търсите нова мишена." Предполагам имате хора от екипа, които играят играта първо защото им харесва, и второ - защото могат да попаднат на бъг и да докладват лесно. Тези хора не знам докладват ли ви колко трудно се търси човек, който искаш да атакуваш, но в същото време има ресурс. Аз лично доста трудно намирам такива хора, а когато намеря трябва да подходя по-деликатно с атаките, защото в началото отказах 2ма играчи така и в момента не играят (чувствам се виновен, съжалявам  :? ). Чрез въвеждането на тази matchmaking система ще бъде още по-трудно намирането на играч, който има достатъчно ресурс, за да бъде атаката възвръщаема (не казвам печеливша (въпреки, че целта на атаките е такава), защото над 90% от хората в съседство нямат ресурс, който да ми покрие дори атаката, която ми е малко над 1000 работници. Дребни неща са, знам, но имат значение.

Похвали.
Искам да ви похваля за точки 8 и 9. Наистина това са добри идеи и мен ме възмутяваше особено много, че има такава възможност да си направи човек няколко акаунта, и чрез поддържането им да си развива чудесата на единия много бързо. По точка 9 - наистина беше досадно да трябва да се върна в моят град, за да видя колко ресурс имам, и колко ми остава, за да напълня хамбарите, за да мога да си направя сметка дали да изразходя част от ресурсите, за да мога да се възползвам напълно от ресурсите, които ще взема от атаката, или пък мога да атакувам директно и да не се безпокоя, че част от ресурсите ще бъдат загубени.

Коментари относно нововъведенията, планирани от вас за след месец.
Директно на първата точка имам забележки. Ако направите сградите за работници и злато (казвам само за тях, защото за стоките е добра идея, но само за тях) да продуцират постоянно ресурс с времето така няма да го има онзи момент, в който един играч може да доминира над друг, като е по-активен от него и следи своите сгради по-често. Пример, когато е постоянно производството:
Разглеждаме 2ма играчи. Единият - много редовен в играта и много зарибен. Другият - играе рядко и влиза веднъж на 2-3 часа за по 10 минути. И двамата играчи ще получават еднакъв брой ресурси и това няма да е честно спрямо първият.
Ако този сценарии се повтори, но сградите могат да бъдат  определяни за колко време да работят, първият играч ще доминира вторият с времето, защото ще събира повече ресурс, тъй като е по-активен. Говоря за профита от това да пуснеш 12 пъти 1 сграда за злато за 5 минути, вместо същата сграда за 1 час.
Относно работниците - сравнително същото е, защото ако една сграда за работници произвежда веднъж на 1 час, първия играч от сценария ще влиза след точно 1 час и ще събира ресурсите, докато втория ще го прави веднъж на 2-3 часа и така ще събира 2-3 пъти по-малко ресурс от първия. Ако играта бъде направена по схемата, предложена от вас играч номер 1 ще получава същия брой ресурси като играч номер 2, независимо че е много активен.

Точка номер 3 е много добра идея, дори аз лично мислех да ви пиша тия дни за нея, обаче все ми изниква нещо и забравям да пиша. Препоръчвам ви да може сградите, когато сме в режим на местене, да могат да се дескаунват, както могат да се деспаунват бойни единици на бойното поле. Сградите да си стоят прибрани също като единиците и да можем да си ги спаунваме, когато ни потрябват. Разместването ще е в пъти по-лесно. Аз, например, правя разместване само и единствено когато имам отключена нова сграда за злато, защото тогава трябва да продам старите и ми се освобождава място. Същото важи и за сградите за работници. Доста е досадно като цяло.

Точки номер 4 и 5 не мога да коментирам по никакъв друг начин освен с едно голямо БРАВО ЗА ИДЕЯТА. Страхотна е и внася доста нови и интересни неща в играта. Само една забележка относно точка номер 5. Гледайте да го направите по-балансирано, като направите вдигането на левели на единиците доста трудно.

Точка номер 6.1 - голямо НЕ. Така всичко ще стане прекалено overpower-нато. Дори и в момента броя популация, с който разполагаме в отношение атака:защита е в полза на защитата с доста. Мисля, че ще е сравнително нечестно за някой, който се е трудил да мисли за това как да разположи защитата си да бъде с еднакво добра защита като някой, който е нахвърлял единици на полето, но поиска помощ от някой доста силен член на кралството си.

Точка номер 6.2 - съгласен съм. Мислех да ви предложа да въведете съобщенията да бъдат под формата на чат, но мислех, че ще е прекалено натоварващо всеки играч в играта да създава отделен чат. Сега като се замисля може да въведете опция "Предложи чат" бутон или нещо подобно - така да можеш да поканиш някой да си пишете в реално време, а не постоянно да трябва да презареждаш чата, като се връщаш назад и после се връщаш отново в съобщенията. Става доста досадно с времето. Ще е доста полезно, ако я има тази опция.

Точка номер 6.3 - напълно съм ЗА. Ще бъде супер готино да се дава някаква награда към тези, които са лоялни към едно кралство. Една идейка за наградата - може да е под формата на процентен бонус към аферите ;) . Примерно ако един играч има 100 лоялност (за всеки 5 часа престой в кралството получава по 1 точка) към кралството си да получава 50% бонус към аферите. 80 лоялност - 40%; 60 лоялност - 30%; 40 лоялност - 20% и т.н. Ще е супер!

Точки номер 6.4 и 6.5 - доста добри идеи като цяло. Нямам какво да добавя в повече, освен за точка 6.5. Можете да добавите опция да използвате 3 чертежи, които не ви трябват (повтарящи се чертежи) за да генерирате 1 от определена сграда-чудо. Не точно определен чертеж от определена сграда, но да кажем, че имате 1 чудо с 7/9 части и ви остават 2. Вкарвате 3 чертежа, които не използвате и имате примерно 80% шанс да се падне някоя от 2те части и 20% да се падне някоя повтаряща се част. Струва ми се приемливо и добро като идея. :)

Точка номер 7 - не ми харесва името на ерата само, хахаха.

Като цяло ще бъде един силно очакван (поне от мен) ъпдейт на играта! Имам големи надежди!

Поздрави и лек ден,
Калоян
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 13, 2016, 05:36:02 PM
Quote from: "Nork"
Моето мнение по въпроса - Бойните точки които се получават са много малко в сравнение на икономическите!
Влиянието им върху досегашната игра е много голямо - не може играч който е 40+ позиция в основната класация да е съсед с тези в топ 10. За това беше и въпроса как ще се формира квартала, а сега реално се променя на Как ще работи matchmaking- а? Ако е по същата формула не е добре  :?

НИщо не казвате ще има ли промени в "Дървото на развитието" ? Ще може ли да се вижда коя наука какво дава и изисква, без непосредствено да е стигнато до нея?

Nork, благодаря за споделеното мнение, разбираме какво е притеснението и ще вземем под внимание. Същото важи и за сегашната формула на кварталите, мислехме да преизползваме част от решението, но след като не работи, ще търсим ново такова.
Относно промените в дървото и възможността да се вижда какво дава Науката предварително, даже е задействана промяната, забравихме да го споменем тъй като е одобрено още от миналата седмица :D
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 13, 2016, 05:38:48 PM
Quote from: "Oukhil"
А ще има ли разместване на кварталите, тъй като в момента съм сам с още един пич в 3та епоха (който май също преустановява действие), един във втора епоха и всичко останало е леш :D 1ва епоха - почнали и стгнали до никъде, и изчезнали - а имам мисии, които просто няма как да изпълня (унищожи 3 чудеса на други играчи например...)

Благодарим за насърчаването :)
Относно настоящия проблем с квартала, би трябвало да не продължи повече от седмица общо, но ако не се променят нещата значи имаме някъде бъгче.
С тази мисия е трудно, признавам, надявахме се всички да строят Сфинкса понеже изискванията и плановете се събират на ден 1 от играта, но уви, явно не са ни верни сметките :/
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on June 13, 2016, 06:44:49 PM
здравейте ,това е много хубаво което чета в момента за развитието на играта защото я играем от много време с брат ми.1.все още не ми е отговорено на въпроса за колелото на късмета при 5ят остров дето ми дава пъти въпросителен знак.2.защо се забранява даряването на наука от кралството-нали сме все пак кралство и трябва да си помагаме.3.Против съм мултиакаунта и за това трябва да уточните как ще се формулира.С брат ми играем играта но от един лаптоп как да се направи така че да продължим и да не сме мултиакаунт,Като цяло всичко ми харесва щом ще има бонуси и награди и най вече развитие на играта.И най накрая-играта почна да се зарежда от всякъде по бавно след последния ъпдейт както писаха повече хора надявам се да се оправи този досаден проблем.Особенно се оплакваме от тест версията през браузара УСПЕХ
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 13, 2016, 07:18:36 PM
Quote from: "dreven1970"
Здравейте, това е много хубаво което чета в момента за развитието на играта защото я играем от много време с брат ми. 1. Все още не ми е отговорно на въпроса за колелото на късмета при 5ят остров дето ми дава пъти въпросителен знак. 2. Защо се забранява даряването на наука от кралството-нали сме все пак кралство и трябва да си помагаме. 3. Против съм мултиакаунта и за това трябва да уточните как ще се формулира. С брат ми играем играта но от един лаптоп как да се направи така че да продължим и да не сме мултиакаунт. Като цяло всичко ми харесва щом ще има бонуси и награди и най вече развитие на играта. И най накрая-играта почна да се зарежда от всякъде по бавно след последния ъпдейт както писаха повече хора надявам се да се оправи този досаден проблем. Особено се оплакваме от тест версията през браузара УСПЕХ

Привет.
1. Проблема е, че се пада стока от 6 ера, която не е в играта. Затова и излиза ?. Сложили сме тикет за колегите програмисти за да поправят случващото се. Когато това е факт, ще потвърдим задължително.
2. Точно заради мултиакаунтнинга. Реално има цели кралства пълни с мултита. Реално искаме да няма никакъв смисъл да играеш с два акаунта, освен ако не искаш да ги развиваш паралелно, което не е проблем. В миналото сме имали много перипетии с осигуряването на честна игра и със следенето на играчите в други проекти, за нас единственото адекватно решение е да няма далавера, просто никой няма да го прави. До момента в който има начин, няма да се преустанови тази наистина вредна практика. А в Кралството можете да си помагате по други начини, ще водите войни заедно и реално точки ше разменяте в Квартала със съседите, така може да сме сигурни че няма нищо вредно.
3. Няма проблеми, продължавайте да играете.
4. За съжаление последната версия беше нашият опит за това да решим проблема с все по- бавното зареждане. Отделихме картинките на различните ери да се зареждат след първоначалното сваляне на играта. но стана по- лошо. Сега сме подготвили нова версия и този проблем е решен, за съжаление ви лазим по нервите но е за добро, искаме да става по- лекичко, особено на не толкова мощни устройства или по -старички, играта се държи зле, но ще направим всичко възможно да се поправи това.

П.С. На Калоян, а.к.а.  XellStar още му осмислям поста, много подробен което е супер, малко ми трябва да превъртя някой неща в главата и ще пиша :)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on June 13, 2016, 10:19:58 PM
Едно голямо браво от мен, постарали сте се и си личи че слушате предложенията на users, което е супер.

Напълно съм съгласен с това което HellStar каза относно Continuous Production за злато и workers.

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Paskal on June 13, 2016, 11:02:57 PM
Здравейте,
Лично аз се вълнувaм най-много от войните между кралствата. Сигурен съм, че играта ще стане значително по-атрактивна, ако кралствата си имат постоянни територии и могат да отвоюват/губят територии чрез войни със съседите си. Това би било голяма стъпка напред спрямо всички останали игри от този жанр и ще ви спечели много фенове.
Предполагам, че останалите промени ще спомогнат за баланса в играта, но и от части ще заличат нейната индивидуалност и ще я доближат до игри като Clash of clans.

Поздрави!
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on June 14, 2016, 12:27:23 AM
Здравейте!

 1.Не ми се нрави това, че може да се крият само 3 ресурса. Купуването на следващи слотове за криене с точки наука, което е еднократно, си мисля че е неработещо.
 2.Мултита - "Реално искаме да няма никакъв смисъл да играеш с два акаунта, освен ако не искаш да ги развиваш паралелно, което не е проблем." Ако играеш с два или повече акаунта от едно IP трябва да се помисли върху това да не може да се ползват мултитата за склад - т.е. там да си съхранявам стоките. Освен това да се забрани и  да се нападат взаимно тези акаунти - иначе спокойно могат да се наливат ресурси.
 3.Чудата - "Възможност за даряване на точки само в квартала." - какъв ще ми е стимула да дарявам точки наука на друг играч, който днес ми е в квартала, утре ще мине в друг? Защо да развивам чудо на играч, който е в противников съюз?

Още много неща имам за писане, ама тази вечер нямам повече време. Може би утре, ако разполагам с повече такова, ще продължа.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Mario_IYI on June 14, 2016, 08:17:43 AM
Относно съобщенията/чата в кралството:
Добавете опция Краля да може да изпраща съобщение до всички в кралството, което да не е в общия чат, а до всички лично. Доста често в общия чат важните съобщения на краля остават непрочетени ... Да е нещо подобно като съобщенията в системни... всеки от кралството да получава лично съобщението от краля
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on June 14, 2016, 09:51:35 AM
На Mario_IYI - предложението е много добро!

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 14, 2016, 06:39:48 PM
Четем всичко, коментираме в офиса, просто споделям да не останете с впечатление че пишете нахалос :) А на Марио предложенията винаги са добри!

След няколко дни ще напиша рекапитулация, да ви представя и ние какво мислим по коментарите и предложенията.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on June 14, 2016, 07:36:52 PM
Привет,

аз чета и не мога да разбера защо аджеба да помагам на някой от квартала, който би следвало да ми е противник. Затова са кралствата. Пък и като ми се смени квартала, той на мен помогнал, аз на него вече не мога.
Също като някой по-горе се чудя защо в квартала ми има играчи само от последната епоха и само 2-3, които са ми на нивото. Така не мога да направя нито една битка, защото е обречена кауза с моите налични единици.
Бих ви предложил да помислите за вариант, при който да може да разместваш териториите, които не са отключени все още. Не догледах и натиснах на такава, която не исках да отключвам и няма връщане назад.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: XellStar on June 14, 2016, 09:25:28 PM
Добър вечер от мен преди всичко!

Хрумна ми една идея, след като прочетох повечето от коментиралите и осмислих някои предложения. Защо да не направите възможно да се вземе точка наука от атака на някой играч? Ако успееш да унищожиш с 1 атака 50% от сградите на даден играч да има 50% шанс да му откраднеш точка наука (ако има), а евентуално може да се добави и 10% шанс да му откраднеш 2 точки наука. Така ще бъде доста по-интересно и атаките между играчите няма да са целенасочени само и единствено откъм кражба на злато и работници (от 3та ера нагоре стоките почти нямат значение при атака, защото 5 стока почти нямат тежест от даден ресурс). Ще има повече атаки и ще се раздвижи играта. Също така, ако се направи тази промяна играчите ще следят по-често профилите си и ще използват точките наука постоянно и ще им пука кога получават следващата точка, а няма да им е все тая дали ще изчакат 5 часа за 5 точки. Схванахте ми мисълта... :)

Относно кварталите - малко съм възмутен от едно нещо, което се случи преди последния ъпдейт, но до някъде ми помогна. Аз съм в трета ера. Във военна класация съм доста по-напред от икономическа и предполагам това има тежест върху кварталите. Оплакването ми е, че докато съм 3та ера се случи така по едно време, че бях в квартал с 4-5 човека, които бяха 5та ера. Не се оплаквам, единия си го бях "касирал" и си крадях редовно на атака по 30-40 хиляди злато, хаха (имаше пробив в защитата и се възползвах). Реших да му кажа по едно време да си оправи "дупката", защото ще продължавам да го "точя" откъм ресурс и той взе че се поправи. После се появи още един, който го касирах по същия начин и "теглих" същите суми и от него и след новия ъпдейт и двамата ми изчезнаха от квартала. Не знам от кое съм по-възмутен - от това, че разделихте касите ми от мен, или от това, че тези каси са 2 ери и поне 5 пъти повече точки от мен. Само единия му бях погледнал точките и беше над 2 милиона, докато аз по онова време бях около 400-500к. Другия беше също 5та ера, но ми се струваше по-развит и може да е бил и повече точки.
Доста се проточи в обяснение този коментар, но по отношение на кварталите желая да ви задам същия въпрос като един потребител малко по-горе - на какъв принцип се разпределят хората в кварталите, защото е неприятно да имаш в квартала едновременно хора, който не можеш да атакуваш, защото са 1 или дори 2 ери под теб (нямат никакъв ресурс), или такива, които са обратното на това (имат ужасно добра защита)...

Искам да се поправя за предишния си коментар относно точка 8 от бъдещите планове по играта в краткосрочен план, където ви похвалвам, но не пиша изобщо за нея, защото я бях изключил от главата си. Не съм доволен от това, че ресурсите ще са еднакви, силата на единиците също и всичкото това ще е в зависимост от ерата ти в момента. Мисля, че сегашното положение на островите им във "времето на играта" е доста по-интригуващо, ако го направите както смятате. Доста по-интересно ще е, ако първия остров е за първата ера, втория за втората, третия за третата и т.н. Съответно ресурсите да са така, както са сега. Ще ви кажа защо така ще е по-добре. Така ще е по-добре поради простата причина, че играч от 3та ера разполага с бойни единици до 3та ера, нали? Когато той е на 5тия остров там има единици от 5та ера, нали така? Ако този играч е достатъчно упорит и отслабва защитата постоянно с атаки, и хаби точки лекуване за атаките, и след определен брой атаки успее да пробие защитата, и да бутне двореца аз мисля, че количеството награда (ресурс) ще е напълно заслужено да бъде спрямо 5та ера, дори и атакуващия да е от 3та ера. Заслужено е! Или да кажем, че играча е добър стратег и вложи доста мисъл върху това как да разположи единиците си, за да отслаби лесно защитата... Не смятате ли, че е заслужил по този си начин да спечели повече? Според мен да, да заслужава по-голяма награда.

Надявам се да съм бил ясен в по-голямата част от коментара си, но ако има нещо - предпочитам да ме питате, от колкото да догатвате какво съм имал предвид.

Поздрави и лека вечер,
Калоян
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on June 14, 2016, 11:43:50 PM
@XellStar - Абсолютно безмислено е да си 4 та 5 та ера и да ти се спаунват кампове от 1 ва и 2 ра на 1 вите острови и т.н.  

Награта ще е нищожна. В дългосрочен план ще спечелиш много повече ресурси ако се скалират камповете със развитието на играча.

А от това, което ти казваш ще печелиш само от последните острови, а представи си станеш последна ера и ти спаунват само такива кампове, резултата ще е в пъти повече.

Дори и единичните случаи, които са напреднали с островите чрез помощ от кралствата ще имат много по - голяма печалба в дългосрочен план, когато стигнат последните ери и на камповете им се спаунват само с такава трудност.

P.S. Разбирам гледната ти точка, която е че в началото докато един играч не е развит може да направи малко по - голяма печалба от нормалното като ръшне островите, но в дългосрочен план това не е оправдано и няма място за сравнение с предложеното скалиране.

P.S.2. Даже като цяло опасенията ти може да са напразни, какво иамм в предвид:
1. Теб те притеснява че като си 3 та ера и скочиш на 4 ти или 5 ти остров наградите ще са ти също от 3 та ера вместо 4 та и 5 та съответно.
2. Решението е че камповете/наградите на съответните острови може да бъдат сетнати с минимум трудността на острова и да не падат под него - в смисъл че дори и да си на 3 та ера ако скочиш на 4/5 ти остров наградата да ти е съответно такава.

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: XellStar on June 15, 2016, 12:31:26 AM
Добър вечер отново!

Мисълта ми като цяло беше доста по-различна. Представи си каква огромна преднина ще имат играчите, стигнали 5та ера и се замисли за това кога някой по-нов играч ще се издигне в класацията. Помисли си дали на някой нов играч ще му се играе състезателна игра, която не може да е състезателна, защото ако си най-голямата ера се изкачваш с невъобразимо голямо темпо. Смяташ ли, че като нов играч в играта ще ти се играе, като знаеш, че никога няма да можеш да бъдеш сред топ играчите?
Не искам да ме разбираш погрешно. Разбира се, че играчите от по-високите ери трябва да се развиват по-бързо, поради простата причина, че имат по-добри сгради и произвеждат повече ресурси. Обаче ако се направи и това с островите ще бъде пълен хаус. Не знам колко пари дават последните острови, но щом замъка на първата част от ПЕТИЯ остров дава над 100 хиляди ресурс и от Олег чух, че последните дават по 250к, можеш да си представиш последните острови какво дават... Представи си да имаш някакъв дневен фарминг от по над 20 милиона... Това са ти 2 милиона точки... Как мислиш, че ще догониш някой в класацията, изкачващ се с такава голяма преднина и то без да полага кой знае колко усилия да е онлайн? Ако на играча е предоставена възможността да се развива бързо (в класацията; да вдига точки), чрез дарение на злато в хазната (в момента това е най-бързия начин), то той ще гледа да е повече онлайн, за да може да се изкачва. Ще трябва да полага повече усилия за да се задържи на върха, това ми е мисълта. Ако играта стане така, че да правиш някакви мега бързи пари за отрицателно време какъв е смисъла... :) Хората от последната ера ще са винаги на светлинни години от тези под тях и тези под тях никога няма да имат възможност да ги настигнат.

Заключение:
Ако е единствен варианта за бързо развитие само чрез злато, вместо чрез 10 минути битки в кампанията да навъртиш супер голяма сума ресурс, така ако някой играч не може да влиза редовно ще изпада от класацията ежедневно и ще бъде изместван от тези, който са редовни и си събират ресурсите.
Надявам се сега да съм ти избистрил гледната си точка и да разбереш защо съм против това "изравняване" в кампанията.

Поздрави,
Калоян
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on June 15, 2016, 12:36:07 AM
Ясно вече за какво говориш, има логика, нека екипа да реши това дали и колко е Overpowered.

Въпреки, че и сега състоянието е същото, този който си е в последната ера пак ще е много по напред от някой, който не е.
И аз пак продължавам да си мисля, че да ти спаунва кампове струдноес ера 1 е безмислено.

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Mario_IYI on June 15, 2016, 08:42:40 AM
Да добавя и едно мое старо предложение може би позабравено в миналото....
Когато посещаваш съсед, член на кралство и т.н. някъде на екрана да се изписва съобщение от посетения играч към посетителя (ограничен брой символи). Например посещавам Олег и той да е публикувал съобщение: " не ме закачай ще те бия до дупка "  :lol:
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on June 15, 2016, 09:52:06 AM
Трябва да се измисли някакъв вариант за по-новите играчи. Не може да достигнеш топа в класацията посмъртно. Има хора, които са се развили докрай и точки наука дават само за чудесата си. Аз и 5 месеца да играя още пак няма да ги настигна, защото точките ми наука ще давам за развитие в дървото, а те ще са с Х чудеса напред. Тази игра не е състезателна, или ако е състезателна то е тип маратон - кой ще издържи най-много да чака точки наука. Изводът какъв е? Тези, които са започнали най-рано да я играят играта, са окупирали топа и изобщо не зависи от уменията на играча да може да се бори наравно. Аз какво съм виновен, че разбрах за съществуването на играта наскоро?
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 15, 2016, 10:57:05 AM
За по- лесните неща пиша веднага :)
За това да се появяват само лагери и фортове от настоящата ера на играча, даже вече е задействано, ние стигнахме до същия извод, това е безсмислен контент който нито ви затруднява, нито ви дава нещо смислено.
Марио, това за което говориш е така наречения "event log" и със сигурност ще го направим, важен е :)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on June 15, 2016, 11:14:21 AM
Относно  точка 8, там доста трябва да се обмислят нещата тъй като ще е хбаво ако отключиш 4 ти/5 ти остров да ти дава съответните награди ресурси, а не те да се скалират надолу - вие как го имплементирахте.

Или реално ние си говорим за допълнителните кампове,които се спаунват след като си завладял целия остров, което вече си е различно нещо.

Другото върху , което трябва да се помисли е дали да се скалират и ритуалите, тйъ като в момента имаш право само на един ритуал, обаче има разлика дали ще го завъртиш на 1 вия остров или на 4 тия - пример:
1. Ако ми се паднат диаманти от 1 вия остров, ще получа 50.
2. Но ако ми се паднат диаманти от 4 тия остров, ще получа 200.

Разликата в наградата би била смислена ако можеш да завъртиш ритуал за всеки остров индивидуално и си получиш съответната награда.
Но както е в момента някой нов играя може да реши да си върти ритуала само на 1 вия остров защото му е най близо примерно и да се прецака.

Нещо за размисъл..

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Nork on June 15, 2016, 12:11:02 PM
Следващата порция въпроси :)

1. Промяна в афери ще има ли?

В момента от всичките афери смислени са само "Кралско посещение" и "Научен процес" :!:
Останалите при условие, че си 3та ера и нагора са абсолютно безсмислени -
1.1 "Свещен артефакт" ти дава 3-5 чертежа при почистени 100+ играча колкото и без активиранети ѝ. И обратното -  когато си под 4та ера получаваш бол чертежи за всички чудеса от всички ери което е добре, НО:  трябва ли да седиш умишлено в малките ери за да събереш чертежите? - тук се губи баланса :!:
1.2 "Рицарски турнир" е същата работа - до 3та ера можеш да атакуваш множество играчи с наличните точки за лекуване, а от там нагоре я успееш да свалиш двама, я не - Кауза пердута да се активира :idea:

"Заклинател" и "Кралки бал" са меко казано излишни :shock:

2. Кралската хазна - Винаги един от двата ресурса е в пъти повече! Всеки дарява злато за да не се краде, а хората се използват в играта. Вариант да могат да се обменят? - примерно 1,5/1 или нещо подобно, но не както е при научните точки и териториите в пъти. :idea:

3. "5. Увеличаване на нива на бойните единици. Освен статистиките, някой от единиците ви ще придобиват специални умения с достигане на максималното ниво на ъпгрейд." - КАК и КАКВИ?
В самите битки ще трупат опит, ще се използват ресурси, в зависимост от ерата и т.н.?  Какви умения - да се лекуват по бързо, да разширяват радиуса си действие?

4. "7. Промени свързани със социалните дейности и кварталите"
     7.1 - Защо?
     7.2 - Защо? Ако отпадне това за какво е "Свещен артефакт" ? Ще трябва основна преработка щом можеш да почистваш само шепа хора - около 50 да речем. В този случай ще събереш чертежи за чудо някъде към 8ма ера  :lol:
  7.3  Разбирам ви идеята, но това не я прави по малко неприемлива
   7.4  Ако е така, то тогава Единствено и само може да се разширява квартала, не да се променя всяка седмица
   7.5 Вече си казах мнението, че не работи коректно това!
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on June 15, 2016, 01:13:07 PM
@Nork:
7.1 - За да не чистиш повече хора от колкото е позволено, вероятно ~
7.2 - За да не чистиш повече хора от колкото е позволено, вероятно ~
7.3 Заради мултиакаунтинг, повечето от чудесата в момента вероятно са направени и ъпгрейднати чрез мултита, който са вкарани в кралството и са дарявали асмо на 1 човек. НО също съм съгласен че взетото решение не е добре замислено тъй като има хора, които играят честно и това ще пречи на играта.
7.4 Вероятно заради новата матцхмакинг система.
7.5 Нека да изчакаме и да видим.

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Nork on June 15, 2016, 01:20:11 PM
Quote from: "bonislav"
@Nork:
7.1 - За да не чистиш повече хора от колкото е позволено, вероятно ~
7.2 - За да не чистиш повече хора от колкото е позволено, вероятно ~
7.3 Заради мултиакаунтинг, повечето от чудесата в момента вероятно са направени и ъпгрейднати чрез мултита, който са вкарани в кралството и са дарявали асмо на 1 човек. НО също съм съгласен че взетото решение не е добре замислено тъй като има хора, които играят честно и това ще пречи на играта.
7.4 Вероятно заради новата матцхмакинг система.
7.5 Нека да изчакаме и да видим.

Regards

Да гадаем какво, защо няма никакъв смисъл ;) За това се пита точно и ясно, ако имаш някакви предложения споделяй  :)
Иначе очаквам отговори и тогава вече да се коментира по тях защото има и още, но нека е малко по малко за да не се претрупват и да се губи нишката
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Mario_IYI on June 15, 2016, 07:48:49 PM
Искам да въведете данък, който се определя от краля! Гледам има кралства кралете са по-бедни от графчетата !!! Срамота е краля да няма приходи от добива на поданниците си!!! И тая хазна дето я има не е кралска, а обща!!! :lol:
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on June 16, 2016, 09:35:36 AM
Quote from: "Mario_IYI"
Искам да въведете данък, който се определя от краля! Гледам има кралства кралете са по-бедни от графчетата !!! Срамота е краля да няма приходи от добива на поданниците си!!! И тая хазна дето я има не е кралска, а обща!!! :lol:
:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on June 16, 2016, 07:10:11 PM
И аз няма д аоткажа ако кралете имат заплата хахах :Д
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on June 17, 2016, 01:59:04 AM
Quote from: "Oleg-Petrov.COM"
И аз няма д аоткажа ако кралете имат заплата хахах :Д
Мерака умирал последен.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Dundy on June 18, 2016, 02:50:44 PM
Пичове, сложете таймер на всеки заключен остров (примерно до ресурсите, нужни за пътуването), който да информира играчите колко време ще е нужно за пътуването до него. 3 часа, 24 часа, 36 часа, ей такива работи. Благина, която ще допринесе за прегледността на играта.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 20, 2016, 02:59:10 PM
Благодаря на всички които коментираха, дадоха предложения и обсъдиха. В близките дни ще излезем с нов списък, подобен, но събразен с нещата които намираме за разумни. После ще имаме нова итерация по темата  :D
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on June 20, 2016, 10:14:40 PM
Радвам се за промените, но както казаха и други, няма как човек от квартала който е чужд да му помагам за чудесата с наука. Искам да задам един въпрос на който ми е интересен отговора ВИ. На ден намирам по 4-5 чертежа от които 3 или 4 са на А‘туин, за това чудо дава най много чертежи. Защо за богинята майка, от както играя играта почти от началото, имам само един чертеж и за това време съм намерил само един и той е повтарящ. БЛАГОДАРЯ
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on June 21, 2016, 09:22:45 AM
От последните 20-тина чертежа, които ми се паднаха, поне 18 са на А'Туин. Чета Партчет, та се чудя слонове ще има ли?  :D Нещо според мен се е бъгнало с чертежите.

Аз имам предложение за бутон back навсякъде. Предлагам и за десктоп версията поне да има възможност за използване на клавиатурата. Поне Enter, Esc и Del... и стрелките разбира се - за да идеш до другия съсед.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 21, 2016, 11:13:34 AM
При социално действие (чистене) или при атака над играч, имате шанс да се падне план. Шанса не е произволен, ако човека е в Бронзовата ера, при интеракцията си с него можете да получите план от чудо от Бронзовата ера.
Тоест ако искате планове от Богинята майка, трябва да чистите и атакувате хора от Каменната ера. Затова е добра идея да приемате и малки играчи в Кралството, това подпомага интеракцията с играчи от ери, през които вече сте преминали. А А'Туин се пада, тъй като е единствено чудо от Средновековие, ако имате интеракции само с играчи от 5та ера, няма какво друго да се падне.

А ние работим да добавим още едно чудо за Средновековието, ще се постараем да е по скоро.
Повече по въпроса кое чудо от коя ера е ТУК (http://http://forum.ragewar.com/viewtopic.php?f=15&t=52)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on June 21, 2016, 06:32:30 PM
предлагам също да има чудеса които увеличават защитния и атакуващия лимит на армията а не само като се подобрява замъка от дървото на науката
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on June 22, 2016, 10:42:45 AM
предлагам също да се увеличи капацитета на съхранение на науката,от 10 на 15 или 20.Не все може да влезе след 10 часа има хора които са ангажирани поввче от 10ч и така губят наука
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on June 22, 2016, 04:22:39 PM
Според мен съхранението на наука трябва да се НАМАЛИ! От 10 на 8. Хората трябва да са по-често в играта, за да няма неактивни. Така фермери като деб дребен няма да влизт по 2 пъти на ден да опънат сеното и да го бутнат в хамбара (хазната) за такива има Farmville - не лоша игра със специално тия неща наум :)

Относно предложението за чудо дето вдига лимитите на бойна популация да, 100% заставам зад това.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on June 22, 2016, 07:55:33 PM
И аз заставам зад това да се намали капацитета и то не само на науката, а на всичко. Това пак е във връзка с предложението ми да напавите нещо за новите играчи. Ще махате опцията да могат да се чистят приятели. Добре, това значи ли, че ще махнете всички чудеса на играчи, които са намерили чертежите по този начин за да построят сградите? Надали... Новите какво да правим? Да гледаме тъжно? А с науката какво правим? Тези стигнали края на дървото сега помпат наука в чудесата си. Не е честно! Получава се след дъжд-качулка. И ние новите в играта обират негативите. Моите предложения са следните:

1. Намалете капацитета на науката на 8.
2. Намалете опциите за стоките и златото на максимум 8 часа и то да намаляват ресурсите още по-прогресивно като пеналти.
3. Направете науката, която може да се купува до 4 ера (или 5 ера, след като дойде ъпдейта с 6тата) по-евтина, за да може да дръпнем и ние с материала малко. Сега колкото и да се напъваме, максимума е 3 точки на ден.
4. Оставете опцията с приятелите и чистенето.

Отново апелирам да насочите вниманието си към новите играчи, както правят в много други фрии-ту-плей игри. (btw играя Hearthstone от бетата и не ми писва).
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on June 23, 2016, 01:50:51 AM
Това е само бета-не се палете толкова. Новите спокойно ще ни настигнат, докато пуснат 6 ера. :mrgreen:
А относно намаляване на склада за точки-все си мисля, че съм против. Това е само игра и нямам намерение да ставам сомнамбул да спя по-малко от 8 часа. Който виси повече, да си купи територии и да фермерства през 5 минути. Така няма кой да го стигне.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on June 23, 2016, 08:15:19 AM
Разбира се, че е само игра. Но ако искаш да влизаш веднъж на високостна - играй пасианс или мини. Да махат класацията иначе и да не се напъваме толкова. Аз цял живот играя за кеф, но това не ме спира да се опитвам напредвам в играта. Това, което не ми допада обаче е че точно към ферма отиват нещата. Няма никакво значение играчът колко играе и колко е добър (или виси за да събере даден ресурс), като така или иначе за да се развива в играта взима по точка наука на час...
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on June 23, 2016, 12:09:55 PM
ibosev тези предложения за намаляване на склада за наука и злато за 8ч са неуместни.Това е само игра и не е напълно военна както Хановете или друга която се налага да ставаш през 3ч.Ако я направят изцяло военна-може.Относно това да ти се намали цената на науката и мините за злато е неуместна,на всяка игра не може да се започне от всички хора наведнъж винаги ще има играчи които се присъединяват по късно.Азсъм почнал много след някой които са почнали от началото почти всички завършваха 4 ера а аз току що я почвах.настигнах ги докато чакаха да се пусне 5 ера и чак преди 2 дни я завърших.Така че докато пуснат 6 ще наваксаш бая,пък да не говорим че докато пуснат7 ера ще си с нас
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on June 23, 2016, 01:11:10 PM
Може и да съм грешка, признавам. Предварително се извинявам, че отново ще дам пример с друга игра, но понеже е F2P, има сходства. Играта, както споменах по-горе е Heathstone (на Blizzard). Там се прави колекция от карти. За 2 години и отгоре игра, все още не съм събрал всички карти, но това не ми пречи да имам достатъчно за да съм конкурентен на 100% с другите играчи. Ако сега си направя акаунт, за не повече от 3 дни ще направя тесте от карти (там се играе с тесте от 30 карти) и с достатъчно игра и умения, имам реален шанс да стигна топа. Предложенията ми се основават точно на това - да може новите играчи да не се демотивират, а да напредват по-бързо. Ако имате някакви други предложения в това отношение, дайте ги.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on June 23, 2016, 04:51:33 PM
Прави сте за спането :) 10 склад за точките е ок! Обаче подкрепям @ibosev за стоките. :)

Древен, прав си, че играта не е военна но съдейки по името на играта, фокуса скоро ще  се промени!

Няма как да имаш 50м в икономика и 1.5 в военна класация.. а да си еднакво активен и във военно и в икономическите дейности... Баланса е в полза на Фармвилърите..
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on June 23, 2016, 07:43:36 PM
ок,ако се промени ще е добре.Тъкмо си починах от Хановете която е играх 6г,А колкото до военната класация,тя не е толкова важна на този етап.Доколкото знам основната е важна или греша
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Mario_IYI on June 23, 2016, 08:03:32 PM
Дали ще е добре да се направи един общ чат за всички, а не само в кралствата... Мнения?
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on June 24, 2016, 12:18:26 AM
Quote from: "Mario_IYI"
Дали ще е добре да се направи един общ чат за всички, а не само в кралствата... Мнения?
Приветствам това предложение. По-лесно ще може да обменяме вижданията си за играта. А не на ден по едно мнение във форума.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on June 27, 2016, 02:32:09 PM
В плана ни е да има чат, но технически е много голямо предизвикателство, иска си отделен сървър, пермишъни, тоест не е нещо, което става за 2 дни :) А искахме да се фокусираме над фийчъри за играта, макар че и чата си е важен, при това много!
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on June 27, 2016, 10:04:33 PM
Quote from: "Xepa"
В плана ни е да има чат, но технически е много голямо предизвикателство, иска си отделен сървър, пермишъни, тоест не е нещо, което става за 2 дни :) А искахме да се фокусираме над фийчъри за играта, макар че и чата си е важен, при това много!
Ние не бързаме - времето е пред нас. Давайте си по играта, че ако се задържим дълго време на сегашното положение, я останат 10 играчи, я не.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: cindarela7 on July 01, 2016, 11:33:12 AM
Здравейте,колегите от играта са написали добре коя промяна до какво води и аз ги подкрепям.От моя страна искам да добавя следното-не мисля,че е добра идея защитата на градовете на островите да е навсякъде еднакво силна и от ерата в която си.Тогава здравето се оказва крайно недостатъчно за изчистването на всички варвари.Аз специално мога да се оправя с 2-3 максимум на ден,а се появяват сигурно 5 .След време вероятно всички острови ще се задръстят от непобедени градове.Да не говорим,че все пак  на човек може да му се прииска и да нападне някой съсед.Тогава опираме до купуване на здраве,а не всеки може да си го позволи.
От моя страна имам едно предложение.Много бих желала ако е възможно да има опция с която да можем да си препращаме докладите от атаки и защити до членовете на кралството.
Това е от мен,благодаря за вниманието!
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on July 01, 2016, 03:53:43 PM
Quote from: "cindarela7"
Здравейте,колегите от играта са написали добре коя промяна до какво води и аз ги подкрепям.От моя страна искам да добавя следното-не мисля,че е добра идея защитата на градовете на островите да е навсякъде еднакво силна и от ерата в която си.Тогава здравето се оказва крайно недостатъчно за изчистването на всички варвари.Аз специално мога да се оправя с 2-3 максимум на ден,а се появяват сигурно 5 .След време вероятно всички острови ще се задръстят от непобедени градове.Да не говорим,че все пак  на човек може да му се прииска и да нападне някой съсед.Тогава опираме до купуване на здраве,а не всеки може да си го позволи.
С две ръце и два крака подкрепям. Днес съм изхарчил 1 200 здраве, за да бия 2 лагера.
Ще бия по 1 на ден - за да си мина дневните мисии. И точно след 2 седмици всичко ще е във варварски лагери. :mrgreen:
А ресурса който печеля, го правя за 15 мин. - никакъв интерес не ми представлява.
Тук май е греда работата.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on July 01, 2016, 04:00:11 PM
Мисля че последното предложение беше:
Ако си 5 та ера 5 тия остров са с трудност 5 всички по - малки с 4.
Ако си 4 та ера 4 тия остров са с трудност 4 всички по - малки с 3.
Ако си 3 та ера 3 тия остров са с трудност 3 всички по - малки с 2.
Ако си 2 ра ера 2 тия остров са с трудност 2 всички по - малки с 1.

Или с други думи всеки остров си е с минимум неговата Ера като трудност а всички по - малки с трудност ерата на играча.

В момента дори хора от 5 тата ера не могат да си бият камповете, а тези които са 4 та и са оитворили 5 тия остров нямат никакъв шанс.

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on July 01, 2016, 05:28:03 PM
Който няма дирижабли няма шанс с тия острови, тотален фейл е системата, съжалявам, че го казвам но не е ок работата.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on July 01, 2016, 05:37:49 PM
и аз подкрепям играчите,до и с дирижабли пак не оставя здраве да нападнеш някой играч.помислете хора и за нови територий.Ще има 6 ера и след нея 7 може да измислите и още а тези територий са крайно недостатъчни.благодаря
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Paskal on July 01, 2016, 06:12:16 PM
С този ъпдейт съвсем убихте битките м/у играчите. Вече трябва да се избира м/у това да атакуваш съседите си или да си изпълниш дневната мисия. Здраве и за двете няма. + Лично аз не виждам с какво тази промяна допринася за атрактивността на играта или за баланса ѝ. Повечето ми съотборници са 3-4 ера и с подкупи и 300 зора са достигнали до V остров. Познайте кога ще успеят да изпълнят дневна мисия - като открият дирижаблите след месец-два. Оправете това недоразумение и го направете бързо.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on July 01, 2016, 07:26:53 PM
Quote from: "Paskal"
С този ъпдейт съвсем убихте битките м/у играчите. Вече трябва да се избира м/у това да атакуваш съседите си или да си изпълниш дневната мисия. Здраве и за двете няма. + Лично аз не виждам с какво тази промяна допринася за атрактивността на играта или за баланса ѝ. Повечето ми съотборници са 3-4 ера и с подкупи и 300 зора са достигнали до V остров. Познайте кога ще успеят да изпълнят дневна мисия - като открият дирижаблите след месец-два. Оправете това недоразумение и го направете бързо.
Ако дневните мисии дават 25/50 диаманта или поне 20 диаманта и точки здраве, може да има шанс, мнооого минимален...
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on July 01, 2016, 07:48:21 PM
Quote from: "Oleg-Petrov.COM"
Quote from: "Paskal"
С този ъпдейт съвсем убихте битките м/у играчите. Вече трябва да се избира м/у това да атакуваш съседите си или да си изпълниш дневната мисия. Здраве и за двете няма. + Лично аз не виждам с какво тази промяна допринася за атрактивността на играта или за баланса ѝ. Повечето ми съотборници са 3-4 ера и с подкупи и 300 зора са достигнали до V остров. Познайте кога ще успеят да изпълнят дневна мисия - като открият дирижаблите след месец-два. Оправете това недоразумение и го направете бързо.
Ако дневните мисии дават 25/50 диаманта или поне 20 диаманта и точки здраве, може да има шанс, мнооого минимален...
Или пък да направят Сфинкса да дава по 300 единици здраве на ниво - все ще стигнат  за 4 битки на ден в кампанията.
Вече имам 2 превзети от разбойници лагери - утре ще станат 5, после 8 и т.н. И като ми превземат градовете - бай, бай на бонусите. До 2 седмици всичко ще е покрито с диви прасета с брадви. :mrgreen:
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on July 01, 2016, 08:29:07 PM
И в друга тема писах, но и тук ще се включа. На мен ми се струва, че се лашкаме в двете крайности. По мое мнение, трябва да се поуравновесят нещата. Не може днес със 6-7 атаки да свалям варварски форт. Просто е прекалено! Най-пародийното е, че на първи остров, първи град, първата провинция ми взе 700 точки лекуване!
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: bonislav on July 02, 2016, 12:57:12 PM
Аз успях да взема 2 форта със армиря от 4 та ера (която не исползвах) основно балисти и мародери, но излползвах  2 пъти пълно лекуване. Според мен хората от 5 та ера с дирижабли не би трябвало да им е чак толкова трудно, щом аз успявам с армия от 3 та :/

И все пак сегашното положение би трябвало да се Nerf не поне малко, защото за някои хора е немислимо.

Regards
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on July 04, 2016, 12:46:47 PM
може да направите точките здраве да се купуват със злато както е науката
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on July 05, 2016, 08:08:14 AM
подкрепям с две ръце предложението да се купуват точки здраве със злато!
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on July 05, 2016, 04:51:23 PM
И кайсиева ракия със злато бих купил , ако пуснат като стока в 8ма ера :)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: anni131313 on July 08, 2016, 05:15:42 PM
Промяната на статута на варварските лагери убива всяко удоволствие от играта,и прави дневните мисии неизпълними.Аз все още съм в четвъртата ера а лагерите вече са от петата.това ще откаже много хора от играта.Иаз съм на път да се откажа
 :idea:
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on July 08, 2016, 10:22:38 PM
Ми явно екипа се е изнесъл на плажа - от една седмица ни дума, ни вопъл, ни стон.
Можеше поне едно изречение да напишете - така ли остава кампанията или не.
Като помогна на съотборник да му освободя форта и като бия един лагер за да мина дневните мисии - с точките здраве до там. Ако оставяте така кампанията, намалете поне точките за лечение на единиците.

П.П. И как да се бия с фортове и лагери, които имат 500 капацитет защита, а аз мога да атакувам максимално със 150 капацитет?
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Septemvri on July 09, 2016, 10:47:54 AM
Quote from: "sulio_pulio1972"
Като помогна на съотборник да му освободя форта и като бия един лагер за да мина дневните мисии - с точките здраве до там.

1) не си задължен да помагаш - има и други потенциални помагачи, а и жертвите не са малки - често могат да се оправят сами
2) дневните мисии също са опционални - ти си решаваш ще харчиш ли време и здраве за 14к злато/работници
3) фортовете се спонват доста рядко - сценарият ти далеч не е е всекидневен
4) регенерираш 1440 здраве на ден - не че нещо, ама и баба ми ще успее да направи тези две неща, че и ще й останат малко за фермички

Quote from: "sulio_pulio1972"
И как да се бия с фортове и лагери, които имат 500 капацитет защита, а аз мога да атакувам максимално със 150 капацитет?
Наистина недоумявам защо:
1) чак сега реши да ревеш, при положение че това винаги е било така още от първата провинция
2) ти е трудно да го направиш :)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Paskal on July 09, 2016, 07:01:49 PM
Предлагам да се ограничи броят на пакетите в инвентара до 9.Това ще помогне за намаляване на диференцияцията между развитите играчи и догонващите. В момента аз съм открил всички науки и останалите ме настигат, но когато пуснат следващата ера, ще имам 100 пакета наука и пак ще съм с голямо предимство пред останалите.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on July 10, 2016, 12:55:12 PM
Quote from: "Paskal"
Предлагам да се ограничи броят на пакетите в инвентара до 9.Това ще помогне за намаляване на диференцияцията между развитите играчи и догонващите. В момента аз съм открил всички науки и останалите ме настигат, но когато пуснат следващата ера, ще имам 100 пакета наука и пак ще съм с голямо предимство пред останалите.
Това е крайно недообмислено предложение, ако тези от нас, които сме си отворили всички науки нямаме стимул да печелим нещо, няма да има нито едно чудо в играта, повярвай ми. Друг е фактът, че ти си мислише, че има ли ит от 9 пакета...и не навакса пред конкуренцията....нищо лично.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on July 11, 2016, 03:29:24 PM
Quote from: "Septemvri"
Quote from: "sulio_pulio1972"
Като помогна на съотборник да му освободя форта и като бия един лагер за да мина дневните мисии - с точките здраве до там.

1) не си задължен да помагаш - има и други потенциални помагачи, а и жертвите не са малки - често могат да се оправят сами
2) дневните мисии също са опционални - ти си решаваш ще харчиш ли време и здраве за 14к злато/работници
3) фортовете се спонват доста рядко - сценарият ти далеч не е е всекидневен
4) регенерираш 1440 здраве на ден - не че нещо, ама и баба ми ще успее да направи тези две неща, че и ще й останат малко за фермички

Quote from: "sulio_pulio1972"
И как да се бия с фортове и лагери, които имат 500 капацитет защита, а аз мога да атакувам максимално със 150 капацитет?
Наистина недоумявам защо:
1) чак сега реши да ревеш, при положение че това винаги е било така още от първата провинция
2) ти е трудно да го направиш :)
Не си спомням да съм ти искал мнението!?!
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Paskal on July 11, 2016, 06:06:26 PM
Quote from: "Oleg-Petrov.COM"
Quote from: "Paskal"
Предлагам да се ограничи броят на пакетите в инвентара до 9.Това ще помогне за намаляване на диференцияцията между развитите играчи и догонващите. В момента аз съм открил всички науки и останалите ме настигат, но когато пуснат следващата ера, ще имам 100 пакета наука и пак ще съм с голямо предимство пред останалите.
Това е крайно недообмислено предложение, ако тези от нас, които сме си отворили всички науки нямаме стимул да печелим нещо, няма да има нито едно чудо в играта, повярвай ми. Друг е фактът, че ти си мислише, че има ли ит от 9 пакета...и не навакса пред конкуренцията....нищо лично.

Мислех си го, защото има логика да е така. Лично аз имам предимството да не съм си запушил всички чудеса с точки, които ще бъдат анулирани, така че донякъде може да се търси личен интерес в изказването ми, но обективно предложението е справедливо. Едно на ръка, че има играчи, които се нуждаят повече от тези бонуси.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Septemvri on July 11, 2016, 09:01:37 PM
Quote from: "sulio_pulio1972"
Не си спомням да съм ти искал мнението!?!
Не си спомням да съм ти искал мнението относно това дали ми искаш мнението. Виждам циврещ пост с една камара глупости в публичен форум, давам риплай. Спри ме. Или 'земи кажи нещо в твоя защита поне. Не знам кое (ще ти) е по-невъзможно честно казано :)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on July 12, 2016, 08:07:38 PM
Стига глупости момчета :) аз предлагам да се обединим в мнението, че древния е фермер и да спрем дотук хахахх
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Paskal on July 12, 2016, 10:13:25 PM
Докато не пуснат войните между кралствата, всички ще сме фермери, защото играта засега не е нищо повече от Фармвил 2
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on July 13, 2016, 10:59:11 AM
Quote from: "Paskal"
Докато не пуснат войните между кралствата, всички ще сме фермери, защото играта засега не е нищо повече от Фармвил 2

Не си съвсем прав, играта си е чист Game of thrones :) Интриги, предателства, завещания :Д с две думи както си го направим ние :)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: ibosev on July 24, 2016, 12:44:16 AM
Не знам защо умря дискусията по играта и евентуалните промени. Аз още не мога да се ориентирам кога ми сменя квартала. Има много куци квартали само с фермери и точките лекуване ми отиват повечето по лагерите в кампанията. По нощите ми щукна идеята да се обират ресурсите автоматично от самата игра в момента, в който изтече времето, за което са заредени. Така винаги ще има с кой да се биеш в квартала или ако не винаги, то поне по-често... Това ще кара и хората да влизат по-често в играта, а не само да влязат, да оберат и да вкарат в хазната всичко. Друг вариант е да има несваляем минимум.. примерно 10% от склада на играча. Тези 10% да не могат да се даряват в хазната и да не влизат като точки в класацията ако се харчат за строителство, иначе всеки ще строи и разрушава някоя сграда за да ги изхарчи и пак ще качва точки.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on August 23, 2016, 04:58:24 PM
след като има чудеса които увеличават живота и атаката на защитните съоръжения и на армията,защо това нещо не се изписва в характеристиките на тях.Както се вижда при къщите за злато че продукцията е увеличена след вдигане на чудо за нея така вземете направете и с тях
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Oleg-Petrov.COM on August 23, 2016, 05:06:37 PM
Подкрепям, всички статистики, които се считат за параметър, който може да оказва влияние в битката трябва да се показват.
Същото важи и за вражеските защити.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: dreven1970 on August 23, 2016, 05:22:49 PM
също така дайте склад в който да се виждат тези времеви частици които събираме
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: aragon on August 29, 2016, 11:44:36 PM
Предложения:
- Таймер за чудесата когато има нещо за събиране
- Филтър на членовете в кралствата, за почистване, за събитията
- Склад за новите кристали от събитията
- Относно събитията предлагам да сложите събиране на брадвите като при науката (10), защото е невероятно досадно да стоиш и всеки 5 мин да цъкаш - това прави играта ужасна, нека все па не забравяме че това е игра и трябва да се забавляваме не да ставаме роби и да висим по цял ден вътре - обикновено такива игри спирам да ги играя - защото си ценя свободното време
- Относно събитията, може да поставите таймер (5-те мин) от вън на "машината на времето" за да се знае колко време остава докато трябва да сечеш отново.
- Някаква индикация ако вече си сякъл при някого, защото ако има 10 човека пуснали събитие трябва да обиколиш всеки един от тях за да видиш дали вече си сякъл гората му, за 2-ма, 3-ма е ок защото помниш имената, но при повече става трудно.
- Когато се местят сградите може да ги правите леко прозрачни и да се виждат квадратите на полето, защото на 5-та ера са много високи и е много трудно да се ориентираш кое място е свободно и къде можеш да поставиш нещата. Да не говорим че замъка покрива сградите от зад и събирането на продукцията и метенето е невъзможно
- При чата на кралството показва че има 50 непрочетени съобщения - но когато ги отвориш отива до последното, по-добре е да скролва до последното прочетено за да можеш да прегледаш новите
- Може да поставите кралска афера която да ти дава възможност да получиш 1 уникален чертеж или поне 50% следващият чертеж който получаваш да е уникален, такъв какъвто в момента нямаш - примерно може да го лимитирате аферата да е по-скъпа и да се пуска на по дълъг период
- в лог-а с битките може да поставите опция като се цъкне на името на този който те е атакувал - да можеш да му видиш профила и да го посетиш
- в момента има бъг с визуализацията при битките от дясна страна, когато атакуваш втори път даден играч или в кампанията, не ти показва армията, трябва да смениш местоположението веднъж, след това да се върнеш за да я покаже
- Системните съобщения - не ти показва че има варварски флот който те атакува освен ако преди това не посетиш кампанията
- Когато посетиш даден играч винаги те позиционира в горния ъгъл - това беше релевантно преди когато на повечето хора замъците бяха горе, по-добре ще бъде да те позиционира върху текущата позиция на замъка или поне да показва територията малко по-отдалече, същото важи когато цъкнеш на дадено чудо и след това го затвориш.
- Когато отвориш Тактики или атакуваш някого - може да сложите бутон: инфо на всяка единица в някой от ъглите - по този начин няма да се налага първо да я сложиш на бойното поле за да и видиш статистиките - същото може да се приложи и за кулите преди да ги построиш.
- Ел Дорадо - снимките на кулите когато цъкнеш на инфо са разменени - Кристална Кула и Сферична Кула
- Дневните мисии - почти всеки път като ги събирам ми казва че нямам връзка с интернет и зарежда играта наново, винаги десните мисии вече са събрани и остава да събера левите.
- Може да увеличите и timeout-а за проверката дали има връзка с интернет, ако се пусне постоянен пинг до вашия сайт и се загуби 1 от пинговете играта изписва че няма интернет и се презарежда, което е неудобно ако интернет връзката ти има някакви загуби или си в някаква крайна стая и имаш малки загуби към рутера си.
- и най-накрая едно от най-важните неща (за мен) - андроид приложението ви е налично само в BG стора, ако магазина ти е нагласен на друга държава не може да се изтегли - показва: тази апликация не е налична за вашата държава. Единствения вариант е да съм с руут-нат телефон и да си сменя локацията на магазина - което е кофти, понеже телефона ми не е руутнат.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sashooff on September 27, 2016, 08:25:06 PM
can you please add a stimulating system in guild donation for each member - i mean if you reach some daily donation checkpoint  in your guild you receive some reward for this, thx
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: TERANGO on October 21, 2016, 02:56:37 PM
До екипа на фюри - мадафака...майни, браатя, сестри  ;) и тн.  Няма как да сте добри в правенето на яки игри и PHPBB2 едновременно :) Проблема с тия спамове е от premission-ите на PHPBB-то, които са безумни и ненормални...ползвам го от години и знам....моля ви спрете спамерите и едитнете гест паравата да има са само за VIEW :)
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Time on October 26, 2016, 10:01:30 AM
Благодарим за напомнянето TERANGO - маафака, брат! Ще се постараем да ограничим спам ботовете колкото е възможно.
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: sulio_pulio1972 on November 15, 2016, 09:05:03 AM
Не може ли да направите така, че във форума да се влиза само през играта - в много игри го има и спамове като тези днес просто липсват?
Title: Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
Post by: Xepa on November 15, 2016, 09:10:11 AM
Не може ли да направите така, че във форума да се влиза само през играта - в много игри го има и спамове като тези днес просто липсват?

Все още е мнго трудно да свържем форумна платформа, било то PHPBB или SMF или друга избрана с Unity (с което е създадена играта). Сменихме системата защото тази е доста по- удобна и лесна за използване, ще направим всичко възможно и да преустановим ботовете, или поне да стигнем до момента в който не дразнят  ...