Username: Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - sin_zaek

Pages: [1] 2 3
1
Помощ и Поддръжка / Re: Сгради
« on: November 23, 2017, 07:16:49 PM »
Ера 6 – Парна епоха


Къщи:

1.   Градско жилище

•   Необходимо проучване: Още заселници
•   Производство: хора 4050/15мин
•   Размер: 2*2
•   Време за построяване:  10:51:46
•   Цена: 486000 злато
•   Необходима култура: 195
•   Здраве: 358

2.   Градска къща

•   Необходимо проучване: Градски живот
•   Производство: хора 19440/1ч
•   Размер: 2*2
•   Време за построяване: 54:18:52
•   Цена: 729000 злато
•   Необходима култура: 293
•   Здраве: 428

3.   Градско имение

•   Необходимо проучване: Средна класа
•   Производство: хора 109350/4ч
•   Размер: 2*3
•   Време за построяване: 00:00:05
•   Цена: 350 кристала
•   Необходима култура: 488
•   Здраве: 746


Злато:

1.   Шивач

•   Необходимо проучване: Модерни тенденции
•   Производство: злато 2700/5мин
•   Размер: 3*2
•   Време за построяване: 10:51:46
•   Цена: 810000 хора
•   Необходима култура: 436
•   Здраве: 537

2.   Металург

•   Необходимо проучване: Тежки метали
•   Производство: злато 10800/5мин
•   Размер: 4*4
•   Време за построяване: 54:18:52
•   Цена: 3240000 хора
•   Необходима култура: 435
•   Здраве: 1712

3.   Картограф

•   Необходимо проучване: Неизследвани предели
•   Производство: злато 18225/5мин
•   Размер: 3*3
•   Време за построяване: 00:00:05
•   Цена: 350 кристала
•   Необходима култура: 488
•   Здраве: 1120


Стоки:

1.   Бояджийница

•   Необходимо проучване: Разноцветен дим
•   Производство: Багрила
•   Размер: 4*3
•   Време за построяване: 86:54:12
•   Цена: 820125 злато
•   Необходима култура: 293
•   Здраве: 1194
•   Цена на стоки: 143360 злато

2.   Склад за тютюн

•   Необходимо проучване: Разноцветен дим
•   Производство: Тютюн
•   Размер: 4*4
•   Време за построяване: 86:54:12
•   Цена: 615094 злато
•   Необходима култура: 391
•   Здраве: 1593
•   Цена на стоки: 143360 злато

3.   Барутна фабрика

•   Необходимо проучване: Експлозивна Материя
•   Производство: Барут
•   Размер: 2*3
•   Време за построяване: 86:54:12
•   Цена: 1640250 злато
•   Необходима култура: 488
•   Здраве: 597
•   Цена на стоки: 143360 злато

4.   Фабрика за мрамор

•   Необходимо проучване: Луксозна облицовка
•   Производство: Мрамор
•   Размер: 4*4
•   Време за построяване: 86:54:12
•   Цена: 615094 злато
•   Необходима култура: 488
•   Здраве: 1593
•   Цена на стоки: 143360 злато

5.   Книговезница

•   Необходимо проучване: Разширени Хоризонти
•   Производство: Книги
•   Размер: 2*3
•   Време за построяване: 86:54:12
•   Цена: 1640250 злато
•   Необходима култура: 488
•   Здраве: 597
•   Цена на стоки: 143360 злато


Култура:

1.   Скулптурно ателие

•   Необходимо проучване: Креативно Убежище
•   Производство: 1172 култура
•   Размер: 3*2
•   Време за построяване: 21:43:33
•   Цена: 750000 злато, 750000 хора
•   Здраве: 597

2.   Печатница

•   Необходимо проучване: Зората на Медията
•   Производство: 2344 култура
•   Размер: 3*2
•   Време за построяване: 43:27:06
•   Цена: 2250000 злато, 2250000 хора
•   Здраве: 597

3.   Универститет

•   Необходимо проучване: Alma Mater
•   Производство: 14648 култура
•   Размер: 5*5
•   Време за построяване: 00:00:05
•   Цена: 350 кристали
•   Здраве: 3110

4.   Гаргойл

•   Необходимо проучване: Нощни твари
•   Производство: 781 култура
•   Размер: 1*1
•   Време за построяване: 00:00:05
•   Цена: 175 кристали
•   Здраве: 124


Замъци:

1.   Дворец на печалбата

•   Необходимо проучване: Нова доктрина
•   Капацитет: 4761700
•   Размер: 6*7
•   Здраве: 2636

2.   Промишлена палата

•   Необходимо проучване: Възход на Индустриализма
•   Капацитет: 7808700
•   Размер: 6*7
•   Здраве: 2900

3.   Министерство на прогреса

•   Необходимо проучване: Място на Власт
•   Капацитет: 12134700
•   Размер: 6*7
•   Здраве: 3190


2
Help and Support / Re: Buildings
« on: November 23, 2017, 07:10:18 PM »
Age 6 – Steam age


Housing:

1.   City dwelling

•   Discovery needed: More Settlers
•   Production: workers 4050/15 min
•   Size: 2*2
•   Time to build:  10:51:46
•   Cost: 486000 wealth
•   Culture needed: 195
•   Health: 358

2.   City House

•   Discovery needed: City Life
•   Production: workers 19440/1 hour
•   Size: 2*2
•   Time to build: 54:18:52
•   Cost: 729000 wealth
•   Culture needed: 293
•   Health: 428

3.   City Mansion

•   Discovery needed: Middle Class
•   Production: workers 109350/4 hours
•   Size: 2*3
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 350 Gems
•   Culture needed: 488
•   Health: 746


Wealth:

1.   Tailor

•   Discovery needed: Modern Trends
•   Production: wealth 2700/5 min
•   Size: 3*2
•   Time to build: 10:51:46
•   Cost: 810000 workers
•   Culture needed: 436
•   Health: 537

2.   Metallurgist

•   Discovery needed: Heavy Metals
•   Production: wealth 10800/5 min
•   Size: 4*4
•   Time to build: 54:18:52
•   Cost: 3240000 workers
•   Culture needed: 435
•   Health: 1712

3.   Cartographer

•   Discovery needed: Uncharted Frontier
•   Production: wealth 18225/5 min
•   Size: 3*3
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 350 Gems
•   Culture needed: 488
•   Health: 1120


Goods:

1.   Dyehouse

•   Discovery needed: Rainbow Smoke
•   Production: Dyes
•   Size: 4*3
•   Time to build: 86:54:12
•   Cost: 820125 wealth
•   Culture needed: 293
•   Health: 1194
•   Cost of Goods: 143360 wealth

2.   Tobacco warehouse

•   Discovery needed: Rainbow Smoke
•   Production: Tobacco
•   Size: 4*4
•   Time to build: 86:54:12
•   Cost: 615094 wealth
•   Culture needed: 391
•   Health: 1593
•   Cost of Goods: 143360 wealth

3.   Gunpowder factory

•   Discovery needed: Explosive Matter
•   Production: Gunpowder
•   Size: 2*3
•   Time to build: 86:54:12
•   Cost: 1640250 wealth
•   Culture needed: 488
•   Health: 597
•   Cost of Goods: 143360 wealth

4.   Marble Factory

•   Discovery needed: Luxurious Lining
•   Production: Marble
•   Size: 4*4
•   Time to build: 86:54:12
•   Cost: 615094 wealth
•   Culture needed: 488
•   Health: 1593
•   Cost of Goods: 143360 wealth

5.   Bindery

•   Discovery needed: Expanded Horizons
•   Production: Books
•   Size: 2*3
•   Time to build: 86:54:12
•   Cost: 1640250 wealth
•   Culture needed: 488
•   Health: 597
•   Cost of Goods: 143360 wealth


Culture:

1.   Sculpture studio

•   Discovery needed: Creative Sanctuary
•   Production: 1172 Culture
•   Size: 3*2
•   Time to build: 21:43:33
•   Cost: 750000 wealth, 750000 workers
•   Health: 597

2.   Printing House

•   Discovery needed: Dawn of the Media
•   Production: 2344 Culture
•   Size: 3*2
•   Time to build: 43:27:06
•   Cost: 2250000 wealth, 2250000 workers
•   Health: 597

3.   University

•   Discovery needed: Alma Mater
•   Production: 14648 Culture
•   Size: 5*5
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 350 Gems
•   Health: 3110

4.   Gargoyle

•   Discovery needed: Night Creatures
•   Production: 781 Culture
•   Size: 1*1
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 175 Gems
•   Health: 124


Castles:

1.   Palace of profit

•   Discovery needed: New Doctrine
•   Capacity: 4761700
•   Size: 6*7
•   Health: 2636

2.   Industrial Palace

•   Discovery needed: Rise of Industrialism
•   Capacity: 7808700
•   Size: 6*7
•   Health: 2900

3.   Ministry or progress

•   Discovery needed: Place of Power
•   Capacity: 12134700
•   Size: 6*7
•   Health: 3190


3
Помощ и Поддръжка / Re: Научно дърво
« on: November 22, 2017, 03:41:53 PM »
Ера 6 -- Парна епоха



1.   Нова Доктрина

•   Изисквания наука: Земята на думите   
•   Точки наука: 175
•   Ресурси за отключване: 2300000 злато, 2300000 хора
•   Дава достъп до: Дворец на печалбата (Замък)

2.   Модерни Тенденции

•   Изисквания наука: Могъщите пазители
•   Точки наука: 125
•   Ресурси за отключване: 2300000 хора, 70 кожи
•   Дава достъп до: Шивач (злато)

3.   Още Заселници

•   Изисквания наука:  Нова Доктрина
•   Точки наука: 125
•   Ресурси за отключване: 2300000 злато, 70 Митрил
•   Дава достъп до: Градско жилище (хора)

4.   Разноцветен дим

•   Изисквания наука:  Нова Доктрина, Модерни Тенденции
•   Точки наука:  400
•   Ресурси за отключване: 100 Стъкло, 100 Месинг, 100 Тухли
•   Дава достъп до: Бояджийница (Стока Багрила), Склад за Тютюн (Стока Тютюн)

5.   Креативно Убежище

•   Изисквания наука:  Модерни Тенденции
•   Точки наука:  125
•   Ресурси за отключване: 60 Месинг, 60 Тухли
•   Дава достъп до:  Скулптурно Ателие (1172 култура)

6.   Възход на Индустриализма

•   Изисквания наука:  Още Заселници, Разноцветен дим
•   Точки наука:  225
•   Ресурси за отключване: 3000000 хора
•   Дава достъп до: Промишлена Палата (Замък)

7.   Тежки Метали

•   Изисквания наука:  Креативно Убежище
•   Точки наука:  150
•   Ресурси за отключване: 2600000 хора, 80 Грънци
•   Дава достъп до: Металург (злато)

8.   Просторно

•   Изисквания наука:  Креативно Убежище   
•   Точки наука:  100
•   Ресурси за отключване: 50 Хартия
•   Дава достъп до: територия

9.   Градски живот

•   Изисквания наука:  Възход на Индустриализма
•   Точки наука:  150
•   Ресурси за отключване: 2600000 злато, 80 Сол
•   Дава достъп до: Градска къща (хора)

10.   Експлозивна Материя

•   Изисквания наука:  Тежки Метали   
•   Точки наука:  250
•   Ресурси за отключване: 4000000 хора, 100 Лен, 100 Коприна
•   Дава достъп до: Барутна Фабрика (Стока Барут)

11.   Зората на Медията

•   Изисквания наука:  Просторно   
•   Точки наука:  225
•   Ресурси за отключване: 80 Тухли, 80 Хартия
•   Дава достъп до: Печатница (2344 Култура)

12.   Луксозна Облицовка

•   Изисквания наука:  Градски живот, Експлозивна Материя
•   Точки наука:  300
•   Ресурси за отключване: 4000000 хора, 100 Стъкло, 100 Месинг
•   Дава достъп до: Фабрика за Мрамор (Стока Мрамор)

13.   Alma Mater

•   Изисквания наука:  Експлозивна Материя
•   Точки наука:  200
•   Ресурси за отключване: 80 Коприна, 80 Стъкло
•   Дава достъп до: територия, Университет (сграда с кристали, 14648 Култура)

14.   Средна класа

•   Изисквания наука:  Експлозивна Материя, Зората на Медията
•   Точки наука:  200
•   Ресурси за отключване: 3000000 злато, 80 Тухли
•   Дава достъп до: територия, Градско имение (сграда с кристали, хора)

15.   Място на Власт

•   Изисквания наука:  Луксозна Облицовка
•   Точки наука:  275
•   Ресурси за отключване: 3700000 хора
•   Дава достъп до: Министерство на прогреса (Замък)

16.   Неизследвани Предели

•   Изисквания наука:  Средна класа
•   Точки наука:  100
•   Ресурси за отключване: 3000000 хора, 80 Хартия
•   Дава достъп до: територия, Картограф (сграда с кристали, злато)

17.   Нощни Твари

•   Изисквания наука:  Място на Власт
•   Точки наука:  100
•   Ресурси за отключване:  80 Коприна, 80 Хартия
•   Дава достъп до: територия, Гаргойл (сграда с кристали, 781 Култура)

18.   Разширени Хоризонти

•   Изисквания наука:  Неизследвани Предели
•   Точки наука:  350
•   Ресурси за отключване: 4000000 хора, 100 Тухли, 100 Хартия
•   Дава достъп до: Книговезница (Стока Книги)


4
Help and Support / Re: Science
« on: November 22, 2017, 03:32:44 PM »
Age 6 -- Steam Age



1.   New Doctrine

•   Discoveries needed: Land of the Words   
•   Science points needed: 175
•   Resources needed: 2300000 wealth, 2300000 workers
•   Gives access to: Palace of profit (Castle)

2.   Modern Trends

•   Discoveries needed: The Mighty Gardians
•   Science points needed: 125
•   Resources needed: 2300000 workers, 70 Furs
•   Gives access to: Tailor (wealth)

3.   More Settlers

•   Discoveries needed:  New Doctrine
•   Science points needed: 125
•   Resources needed: 2300000 wealth, 70 Mithril
•   Gives access to: City dwelling (workers)

4.   Rainbow Smoke

•   Discoveries needed:  New Doctrine, Modern Trends
•   Science points needed:  400
•   Resources needed: 100 Glass, 100 Brass, 100 Bricks
•   Gives access to: Dyehouse (Goods Dyes), Tobacco warehouse (Goods Tobacco)

5.   Creative Sanctuary

•   Discoveries needed:  Modern Trends
•   Science points needed:  125
•   Resources needed: 60 Brass, 60 Bricks
•   Gives access to:  Sculpture studio (1172 culture)

6.   Rise of industrialism

•   Discoveries needed:  More Settlers, Rainbow Smoke
•   Science points needed:  225
•   Resources needed: 3000000 workers
•   Gives access to: Industrial Palace (Castle)

7.   Heavy Metals

•   Discoveries needed:  Creative Sanctuary
•   Science points needed:  150
•   Resources needed: 2600000 workers, 80 Pottery
•   Gives access to: Metallurgist (wealth)

8.   Spacious

•   Discoveries needed:  Creative Sanctuary   
•   Science points needed:  100
•   Resources needed: 50 Paper
•   Gives access to: free territory

9.   City Life

•   Discoveries needed:  Rise of industrialism
•   Science points needed:  150
•   Resources needed: 2600000 wealth, 80 Salt
•   Gives access to: City house (workers)

10.   Explosive Matter

•   Discoveries needed:  Heavy Metals   
•   Science points needed:  250
•   Resources needed: 4000000 workers, 100 Linen, 100 Silk
•   Gives access to: Gunpowder factory (Goods Gunpowder)

11.   Dawn of the Media

•   Discoveries needed:  Spacious   
•   Science points needed:  225
•   Resources needed: 80 Bricks, 80 Paper
•   Gives access to: Printing House (2344 Culture)

12.   Luxurious Lining

•   Discoveries needed:  City Life, Explosive Matter
•   Science points needed:  300
•   Resources needed: 4000000 workers, 100 Glass, 100 Brass
•   Gives access to: Marble Factory (Goods Marble)

13.   Alma Mater

•   Discoveries needed:  Explosive Matter
•   Science points needed:  200
•   Resources needed: 80 Silk, 80 Glass
•   Gives access to: free territory, University (Gems to build, 14648 Culture)

14.   Middle Class

•   Discoveries needed:  Explosive Matter, Dawn of the Media
•   Science points needed:  200
•   Resources needed: 3000000 wealth, 80 Bricks
•   Gives access to: free territory, City mansion (Gems to build, workers)

15.   Place of Power

•   Discoveries needed:  Luxurious Lining
•   Science points needed:  275
•   Resources needed: 3700000 workers
•   Gives access to: Ministry or progress (Castle)

16.   Uncharted Frontier

•   Discoveries needed:  Middle Class
•   Science points needed:  100
•   Resources needed: 3000000 workers, 80 Paper
•   Gives access to: free territory, Cartographer (Gems to build, wealth)

17.   Night Creatures

•   Discoveries needed:  Place of Power
•   Science points needed:  100
•   Resources needed:  80 Silk, 80 Paper
•   Gives access to: free territory, Gargoyle (Gems to build, 781 Culture)

18.   Expanded Horizons

•   Discoveries needed:  Uncharted Frontier
•   Science points needed:  350
•   Resources needed: 4000000 workers, 100 Bricks, 100 Paper
•   Gives access to: Bindery (Goods Books)


5
Капани:


Ера 2 – Бронзова Ера

1.   Плаващи пясъци

•   Тип:  капан
•   Популация: 6
•   Размер: 2*2
•   Живот: неуязвимост
•   Обсег: 0-0.9
•   Щета по:
           o обикновена: 3
           o бронирана: 1
•   Ефект: изхабява издръжливостта на враговете в обсега му
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици
•   Цена: 1500 злато, 400 хора


Ера 3 – Желязна Ера

1.   Яма с катран

•   Тип:  капан
•   Популация: 3
•   Размер: 1*1
•   Живот: неуязвимост
•   Обсег: 0-0.4
•   Щета по:
           o обикновена: 1
           o бронирана: 2
•   Ефект: намалява скоростта на враговете в обсега му
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици
•   Цена: 1400 злато, 300 хора


Ера 4 – Ранно средновековие

1.   Димна завеса

•   Тип:  капан
•   Популация: 10
•   Размер: 3*3
•   Живот: неуязвимост
•   Обсег: 0-1.4
•   Щета по:
           o обикновена: 1
           o бронирана: 1
           o въздушна: 3
•   Ефект: намалява обсега на враговете в обсега му
•   Цена: 45000 злато, 11000 хора

2.   Огнен капан

•   Тип: капан
•   Популация: 20
•   Размер: 3*3
•   Живот: неуязвимост
•   Обсег: 0-1.4
•   Щета по:
           o обикновена: 3.34
           o бронирана: 10
•   Ефект: нанася щета на враговете още 3 сек след излизане от обсега му
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици
•   Цена: 45000 злато, 11000 хора


6
Защитни съоръжения:


Ера 1 – Каменна Ера

1.   Стена

•   Тип:  сграда
•   Популация: 2
•   Размер: 1*1
•   Живот: 100
•   Цена: 30 злато, 10 хора

2.   Наблюдателница

•   Тип:  сграда
•   Предпочитана цел: обикновена
•   Популация: 5
•   Размер: 3*3
•   Живот: 130
•   Обсег: 0-5
•   Щета по:
           o обикновена: 30
           o бронирана: 15
           o въздушна: 15
•   Цена: 500 злато, 130 хора


Ера 3 – Желязна Ера

1.   Кула със стрелци

•   Тип:  сграда
•   Предпочитана цел: въздушна
•   Популация: 10
•   Размер: 3*3
•   Живот: 300
•   Обсег: 0-7.5
•   Щета по:
           o обикновена: 7.2
           o бронирана: 7.2
           o въздушна: 60
•   Цена: 25000 злато, 6000 хора


Ера 4 – Ранно средновековие

1.   Гръцки огън

•   Тип: сграда
•   Предпочитана цел: обикновена
•   Популация: 30
•   Размер: 3*3
•   Живот: 200
•   Обсег: 8-13.5
•   Щета по:
           o обикновена: 15
           o бронирана: 1.5
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици
•   Цена: 151000 злато, 38000 хора


Ера 5 – Късно средновековие

1.   Кула требушет

•   Тип: сграда
•   Предпочитана цел: бронирана
•   Популация: 30
•   Размер: 3*3
•   Живот: 200
•   Обсег: 8-13.5
•   Щета по:
           o обикновена: 1.8
           o бронирана: 18
•   Особеност: не може да атакува въздушни едници
•   Цена: 544000 злато, 136000 хора

2.   Оръдейна кула

•   Тип:  сграда
•   Предпочитана цел: въздушна
•   Популация: 30
•   Размер: 3*3
•   Живот: 200
•   Обсег: 8-13.5
•   Щета по:
           o въздушна: 18
•   Особеност: атакува единствено въздушни единици
•   Цена: 544000 злато, 136000 хора


7
Военни единици:


Ера 1 – Каменна Ера

1.   Дивак

•   Тип:  обикновена
•   Предпочитана цел: обикновена
•   Популация: 5
•   Живот : 100
•   Обсег: 0-2
•   Щета по:
           o обикновена: 30
           o бронирана: 15
           o сграда: 15
•   Лекуване: 10
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици

2.   Ловец

•   Тип:  обикновена
•   Предпочитана цел:
           o В атака: сграда
           o В защита: въздушна
•   Популация: 5
•   Живот : 60
•   Обсег: 0-5
•   Щета по:
           o обикновена: 9
           o бронирана: 9
           o въздушна:  100.2
           o сграда: 60
•   Лекуване: 10
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1
•   Особеност: не спира да се движи, ако не атакува предпочитана цел

3.   Тигров ездач

•   Тип:  бронирана
•   Предпочитана цел: обикновена
•   Популация: 10
•   Живот : 150
•   Обсег: 0-2
•   Щета по:
            o обикновена: 50
            o бронирана: 15
            o сграда: 15
•   Лекуване: 20
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици


Ера 2 – Бронзова ера

1.   Костенурка

•   Тип:  бронирана
•   Предпочитана цел: сграда
•   Популация: 12
•   Живот : 300
•   Обсег: 0-2
•   Щета по:
           o обикновена: 6
           o бронирана: 6
           o сграда: 40
•   Лекуване: 40
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 0.75
•   Особеност: не спира да се движи, ако не атакува предпочитана цел

2.   Мечоносец

•   Тип:  обикновена
•   Предпочитана цел: бронирана
•   Популация: 8
•   Живот : 120
•   Обсег: 0-2
•   Щета по:
           o обикновена: 10
           o бронирана: 100
           o сграда: 10
•   Лекуване: 30
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици

3.   Боен Балон

•   Тип:  въздушна
•   Предпочитана цел: сграда
•   Популация: 12
•   Живот : 100
•   Обсег: 0-1.4
•   Щета по:
           o сграда: 190
•   Лекуване: 30
•   Издръжливост: 15
•   Скорост: 1.5
•   Особеност: не спира да се движи при атака; не се ‚сблъсква‘ с други въздушни единици


Ера 3 – Желязна Ера

1.   Мародер

•   Тип:  обикновена
•   Предпочитана цел: бронирана
•   Популация: 9
•   Живот : 120
•   Обсег: 0-5
•   Щета по:
           o обикновена: 9
           o бронирана: 60
           o въздушна: 9
           o сграда: 9
•   Лекуване: 40
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1
•   Особеност: не спира да се движи, ако не атакува предпочитана цел

2.   Балиста

•   Тип:  бронирана
•   Предпочитана цел:
           o В атака: сграда
           o В защита: въздушна
•   Популация: 13
•   Живот : 150
•   Обсег: 0-7.5
•   Щета по:
           o обикновена: 6.4
           o бронирана: 6.4
           o въздушна: 40
           o сграда: 40
•   Лекуване: 50
•   Издръжливост: 40
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не спира да се движи, ако не атакува предпочитана цел

3.   Жена птица

•   Тип:  въздушна
•   Предпочитана цел: обикновена
•   Популация: 13
•   Живот : 100
•   Обсег: 0-7.5
•   Щета по:
           o обикновена: 50
           o бронирана: 10
           o сграда: 10
•   Лекуване: 25
•   Издръжливост: 20
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не спира да се движи при атака; не се ‚сблъсква‘ с други въздушни единици


Ера 4 – Ранно средновековие

1.   Катапулт

•   Тип:  бронирана
•   Предпочитана цел:  бронирана
•   Популация: 12
•   Живот : 150
•   Обсег: 0-5
•   Щета по:
           o обикновена: 7.5
           o бронирана: 75
           o сграда: 7.5
•   Лекуване: 50
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици; не спира да се движи, ако не атакува предпочитана цел

2.   Стрелец

•   Тип:  обикновена
•   Предпочитана цел: обикновена
•   Популация: 7
•   Живот : 50
•   Обсег: 0-7.5
•   Щета по:
           o обикновена: 60
           o бронирана: 6
           o въздушна: 6
           o сграда: 6
•   Лекуване: 20
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не спира да се движи, ако не атакува предпочитана цел

3.   Жирокоптер

•   Тип:  въздушна
•   Предпочитана цел: бронирана
•   Популация: 15
•   Живот : 200
•   Обсег: 0-5
•   Щета по:
           o обикновена: 7.5
           o бронирана: 75
           o сграда: 7.5
•   Лекуване: 40
•   Издръжливост: 30
•   Скорост: 1.5


Ера 5 – Късно средновековие

1.   Рицар

•   Тип:  бронирана
•   Предпочитана цел: бронирана
•   Популация: 25
•   Живот : 500
•   Обсег: 0-2
•   Щета по:
           o обикновена: 30.6
           o бронирана: 90
           o сграда: 30.6
•   Лекуване: 55
•   Издръжливост: 40
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не може да атакува въздушни единици

2.   Дирижабъл

•   Тип: въздушна
•   Предпочитана цел: сграда
•   Популация: 25
•   Живот : 200
•   Обсег: 0-7.5
•   Щета по:
           o обикновена: 103.5
           o бронирана: 13.5
           o сграда: 90
•   Лекуване: 60
•   Издръжливост: 40
•   Скорост: 1.25
•   Особеност: не спира да се движи, ако не атакува предпочитана цел


8
Военни единици и защита

Има различни военни единици и защита. С проучвания и минаване в по-горна ера се получава достъп до все повече единици, защитни съоръжения и капани. Те имат различни особености. Някои могат само да атакуват, други са силни и в защита, а защитните съоръжения и капаните са незамени при защитата на града. Във времевата академия чрез различните видове монети и ресурс има възможност за повишаване на тяхното ниво и подобряване на качествата им (увеличаване на щетата и живота им).

Различните военни единици заемат различна част от лимита при атака или защита (имат различна 'популация'). Също така имат различна скорост и начин на придвижване, издръжливост (колко време могат да удрят по защитни съоръжения и сгради), точки живот, обсег,  предпочитани цели, щета и точки за излекуване. Делят се на няколко типа -- обикновени, бронирани и въздушни. Почти всички наземни единици могат да се поставят и в атака и в защита, с изключение на костенурката, която може да се използва само при атака. Някои от тях имат различни предпочитани цели в зависимост от това дали са в атака или защита. Летящите единици могат да се използват единствено в атака.

За да разполагате с военни единици в армията (независимо дали искате да ги използвате в атака или защита) е необходимо да имате построена съответната военна сграда. Всяка военна сграда дава възможност за трениране на до 5 единици от съответния вид. Първите две се тренират  безплатно, третата срещу различно количество хора (в зависимост от единицата), четвъртата срещу стоки (в зависимост единицата), а петата срещу кристали. За да имате достъп до повече тренирани единици е необходимо да имате повече построени военни сгради.
Повече информация за военните сгради може да намерите в темата за сградите

Защитните съоръжения и капани могат да се използват само в защита. Това е тяхното предназначение. Имат различна популация, размер, обсег, точки живот, предпочитани цели и щета. Когато са получили щета, те се поправят с използването на злато и хора (или сами с течение на времето), а не с точки здраве като военните единици. Капаните са неуязвими и са невидими за атакуващия преди пускането на самата атака. Капаните имат различни специфични ефекти, които се отразяват върху характеристиките на единиците преминаващи през тях.


Следват разяснения относно различните характеристики описани за всяка единица, защитно съоръжение или капан:

•   Тип:  обикновена, бронирана или въздушна единица; сграда (защитно съоръжение), капан
•   Предпочитана цел: обикновена, бронирана или въздушна единица; сграда (както защитни съоръжения, така и сгради в града); в атака и в защита, ако се различават
•   Популация – каква част от лимита в атака или защита заема дадената единица, съоръжение или капан
•   Размер (само за защитните съоръжения и капани) – колко квадратчета заемат
•   Живот – колко точки живот има дадената единица или сграда
•   Обсег – какъв е обсегът на единицата, съоръжението или капана (смята се от центъра на заеманото място)
•   Щета по – обикновена, бронирана, въздушна единица или сграда
•   Лекуване – колко точки здраве са необходими за излекуването на единицата
•   Издръжливост (само за единици) – колко време (в секунди) могат да удрят по защитни съоръжения и сгради
•   Скорост (само за единици) – колко квадратчета изминават за 1 сек, ако не спират да се движат
•   Ефект (само за капани) – допълнителен ефект на капана върху единицата минаваща през него
•   Особеност – различни особености (ако има такива) на дадената единица или структура отнасящи се за нейното поведение
•   Цена (само за защитни съоръжения и капани) – колко струва да се построи

9
Help and Support / Re: Military
« on: October 17, 2017, 02:00:45 PM »
Traps:


Age 2 – Bronze Age

1.   Quicksand

•   Type:  Trap
•   Population: 6
•   Size: 2*2
•   Health: invulnerable
•   Range: 0-0.9
•   Damage to:
           o Common: 3
           o Armored: 1
•   Active effect: Stamina of units in its range decreases faster
•   Particular behavior: Can’t attack Air units
•   Cost: 1500 Wealth, 400 Workers


Age 3 – Iron Age

1.   Tar Pit

•   Type:  Trap
•   Population: 3
•   Size: 1*1
•   Health: invulnerable
•   Range: 0-0.4
•   Damage to:
           o Common: 1
           o Armored: 2
•   Active Effect: Speed of units in its range is decreased
•   Particular behavior: Can’t attack Air units
•   Cost: 1400 Wealth, 300 Workers


Age 4 – Early Medieval age

1.   Smoke Field

•   Type:  Trap
•   Population: 10
•   Size: 3*3
•   Health: invulnerable
•   Range: 0-1.4
•   Damage to:
           o Common: 1
           o Armored: 1
           o Air: 3
•   Active Effect: Range of units in its range is decreased
•   Cost: 45000 Wealth, 11000 Workers

2.   Fire Trap

•   Type: Trap
•   Population: 20
•   Size: 3*3
•   Health: invulnerable
•   Range: 0-1.4
•   Damage to:
           o Common: 3.34
           o Armored: 10
•   Active effect: Damages enemy’s units 3 more seconds after they leave its range
•   Particular behavior: Can’t attack Air units
•   Cost: 45000 Wealth, 11000 Workers


10
Help and Support / Re: Military
« on: October 17, 2017, 01:51:34 PM »
Defense Structures:

Age 1 – Stone Age

1.   Wall

•   Type:  Building
•   Population: 2
•   Size: 1*1
•   Health: 100
•   Cost: 30 Wealth, 10 Workers

2.   Watchtower

•   Type:  Building
•   Favorite Target: Common
•   Population: 5
•   Size: 3*3
•   Health: 130
•   Range: 0-5
•   Damage to:
           o Common: 30
           o Armored: 15
           o Air: 15
•   Cost: 500 Wealth, 130 Workers


Age 3 – Iron Age

1.   Archer Tower

•   Type:  Building
•   Favorite Target: Air
•   Population: 10
•   Size: 3*3
•   Health: 300
•   Range: 0-7.5
•   Damage to:
           o Common: 7.2
           o Armored: 7.2
           o Air: 60
•   Cost: 25000 Wealth, 6000 Workers


Age 4 – Early Medieval age

1.   Greek Fire

•   Type: Building
•   Favorite Target: Common
•   Population: 20
•   Size: 3*3
•   Health: 200
•   Range: 8-13.5
•   Damage to:
           o Common: 30
           o Armored: 13.5
•   Particular behavior: Can’t attack Air units
•   Cost: 151000 Wealth, 38000 Workers


Age 5 – Late Medieval age

1.   Trebuchet Tower

•   Type: Building
•   Favorite Target: Armored
•   Population: 20
•   Size: 3*3
•   Health: 200
•   Range: 8-13.5
•   Damage to:
           o Common: 12
           o Armored: 40
•   Particular behavior: Can’t attack Air units
•   Cost: 544000 Wealth, 136000 Workers

2.   Cannon Tower

•   Type:  Building
•   Favorite Target: Air
•   Population: 20
•   Size: 3*3
•   Health: 200
•   Range: 8-13.5
•   Damage to:
           o Common: 12.6
           o Armored: 12.6
           o Air: 35
•   Particular behavior:
•   Cost: 544000 Wealth, 136000 Workers

11
Help and Support / Re: Military
« on: October 17, 2017, 01:42:01 PM »
Military Units:

Age 1 – Stone Age

1.   Clubman

•   Type:  Common
•   Favorite Target: Common
•   Population: 5
•   Health : 100
•   Range: 0-2
•   Damage to:
           o Common: 30
           o Armored: 15
           o Building: 15
•   Healing: 4
•   Stamina: 30
•   Speed: 1.25
•   Particular behavior: Can’t attack air units

2.   Huntress

•   Type:  Common
•   Favorite Target:
           o In Offense: Building
           o In Defense: Air
•   Population: 5
•   Health : 60
•   Range: 0-5
•   Damage to:
           o Common: 9
           o Armored: 9
           o Air:  100.2
           o Building: 60
•   Healing: 6
•   Stamina: 30
•   Speed: 1
•   Particular behavior: Will not stop moving, while attacking not favorite target

3.   Tiger Rider

•   Type:  Armored
•   Favorite Target: Common
•   Population: 10
•   Health : 150
•   Range: 0-2
•   Damage to:
           o Common: 50
           o Armored: 15
           o Building: 15
•   Healing: 7
•   Stamina: 30
•   Speed: 1.25
•   Particular behavior: Can’t attack air units


Age 2 – Bronze Age

1.   Turtle

•   Type:  Armored
•   Favorite Target: Building
•   Population: 12
•   Health : 300
•   Range: 0-2
•   Damage to:
           o Common: 6
           o Armored: 6
           o Building: 40
•   Healing: 11
•   Stamina: 30
•   Speed: 0.75
•   Particular behavior: Will not stop moving, while attacking not favorite target

2.   Swordsmen

•   Type:  Common
•   Favorite Target: Armored
•   Population: 8
•   Health : 120
•   Range: 0-2
•   Damage to:
           o Common: 10
           o Armored: 100
           o Building: 10
•   Healing: 8
•   Stamina: 30
•   Speed: 1.25

3.   Warballoon

•   Type:  Air
•   Favorite Target: Building
•   Population: 12
•   Health : 100
•   Range: 0-1.4
•   Damage to:
           o Building: 190
•   Healing: 11
•   Stamina: 15
•   Speed: 1.5
•   Particular behavior: Will not stop to attack it’s favorite target; Will not collide with other flying units


Age 3 – Iron Age

1.   Marauder

•   Type:  Common
•   Favorite Target: Armored
•   Population: 9
•   Health : 120
•   Range: 0-5
•   Damage to:
           o Common: 9
           o Armored: 60
           o Air: 9
           o Building: 9
•   Healing: 8
•   Stamina: 30
•   Speed: 1
•   Particular behavior: Will not stop moving, while attacking not favorite target

2.   Ballista

•   Type:  Armored
•   Favorite Target:
           o In Offense: Building
           o In Defense: Air
•   Population: 13
•   Health : 150
•   Range: 0-7.5
•   Damage to:
           o Common: 6.4
           o Armored: 6.4
           o Air: 40
           o Building: 40
•   Healing: 12
•   Stamina: 40
•   Speed: 1.25
•   Particular behavior: Will not stop moving, while attacking not favorite target

3.   Birdie

•   Type:  Air
•   Favorite Target: Common
•   Population: 13
•   Health : 100
•   Range: 0-7.5
•   Damage to:
           o Common: 50
           o Armored: 10
           o Building: 10
•   Healing: 10
•   Stamina: 20
•   Speed: 1.25
•   Particular behavior: Will not stop to attack it’s favorite target; Will not collide with other flying units


Age 4 – Early Medieval age

1.   Catapult

•   Type:  Armored
•   Favorite Target:  Armored
•   Population: 12
•   Health : 150
•   Range: 0-5
•   Damage to:
           o Common: 7.5
           o Armored: 75
           o Building: 7.5
•   Healing: 10
•   Stamina: 30
•   Speed: 1
•   Particular behavior: Can’t attack air units; Will not stop moving, while attacking not favorite target

2.   Archer

•   Type:  Common
•   Favorite Target: Common
•   Population: 7
•   Health : 50
•   Range: 0-7.5
•   Damage to:
           o Common: 60
           o Armored: 6
           o Air: 6
           o Building: 6
•   Healing: 8
•   Stamina: 30
•   Speed: 1.25
•   Particular behavior: Will not stop moving, while attacking not favorite target

3.   Gyrocopter

•   Type:  Air
•   Favorite Target: Armored
•   Population: 15
•   Health : 200
•   Range: 0-5
•   Damage to:
           o Common: 7.5
           o Armored: 75
           o Building: 7.5
•   Healing: 12
•   Stamina: 30
•   Speed: 1.5


Age 5 – Late Medieval age

1.   Knight

•   Type:  Armored
•   Favorite Target: Armored
•   Population: 25
•   Health : 500
•   Range: 0-2
•   Damage to:
           o Common: 30.6
           o Armored: 90
           o Building: 30.6
•   Healing: 19
•   Stamina: 40
•   Speed: 1.25
•   Particular behavior: Can’t attack air units

2.   Airship

•   Type: Air
•   Favorite Target: Building
•   Population: 25
•   Health : 200
•   Range: 0-7.5
•   Damage to:
           o Common: 103.5
           o Armored: 13.5
           o Building: 90
•   Healing: 13
•   Stamina: 40
•   Speed: 1.25
•   Particular behavior: Will not stop moving, while attacking not favorite target


12
Help and Support / Military
« on: October 17, 2017, 01:18:07 PM »
Military Units, Defense Structures and Traps


There are different military units and defense structures. Access to more units, defense structures and traps is granted when unlocking discoveries and progressing through the ages. They all have different features. Some of them can be used to attack only, others are powerful in defense and the defense structures and traps are simply irreplaceable when defending your home. You can upgrade them (increasing their health points and the damage they deal) in the Temporal Academy.

Different military units have different army limit costs (‘population’). Also they differ in speed, way of moving, stamina (visualized as yellow bar in battle), health points, range, favorite targets, damage, and healing points. Military units can be of common (infantry), armored or air type. Common and armored units can be used in both offense and defense except for the Turtle that can be used in offense only. Some of the units have different favorite targets depending on whether they are in offense or in defense. Air units can be used in offense only.

In order to have access to military units in your army you have to build the corresponding military building. Every military building can hold and train up to 5 corresponding units -- first two are trained for free, to train the third one amount of workers is needed (different units require different amount of workers), to train the forth one you need to use Goods, and the fifth one requires Gems. To have access to more than five units of the same kind you can build more than one military building of that kind.
More information on military buildings can be found in the Buildings post.

Defense structures and traps can be used in defense only. Their features differ as well -- population, size (how many squares they occupy), range, health points, favorite target, and damage. When they have taken damage they are healed or repaired using wealth and workers instead of healing points (or by themselves over time). Traps are invulnerable.  Traps are not visible to the attacker until the battle starts and a unit is going to step on them. Traps also have special features affecting the units that step on them.


A short explanation of the different features of the military units, defense structures and traps follows:

•   Type: Common, Armored, Air; Building (Defense structure), Trap
•   Favorite Target: Common, Armored, Air; Building (both defense structures and other buildings); in offense and in defense if different
•   Population – army limit cost
•   Size (Defense Structures and Traps only) – how many squares the structure occupies
•   Health – how many health points the unit or defense structure has
•   Range – what is the range of the military unit, defense structure or trap (measured from the center of the place it occupies)
•   Damage to – what damage is done to common, armored, air units and buildings
•   Healing – how many healing points are needed to heal the unit completely
•   Stamina – how long a unit can hit a defense structure or building (measured in seconds)
•   Speed – how fast a unit moves (squares per 1 second)
•   Active Effect (Traps only) – how the trap affects units stepping on it
•   Particular behavior – particularities (if any) concerning the unit’s behavior in offense or in defense
•   Cost: (Defense Structures and Traps only) – how much does it cost to build the structure or trap


13
Help and Support / Re: Buildings
« on: October 13, 2017, 10:36:26 AM »
Age 5 – Late Medieval age


Housing:

1.   Peasant house

•   Discovery needed: Pretty Nice Homes
•   Production: Workers 651/15 minutes
•   Size: 2*2
•   Time to build: 07:10:18
•   Cost: 78125 Wealth
•   Culture needed: 78
•   Health: 299

2.   Hall House

•   Discovery needed: Life is Perfect
•   Production: Workers 3125/1 hour
•   Size: 2*2
•   Time to build: 35:51:28
•   Cost: 156250 Wealth
•   Culture needed: 117
•   Health: 357

3.   Merchant House

•   Discovery needed: Best House in Town
•   Production: Workers 15625/4 hours
•   Size: 3*2
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 300 Gems
•   Culture needed: 195
•   Health: 622


Wealth:

1.   Carpenter

•   Discovery needed: Woods Come in Handy
•   Production: Wealth 586/5 minutes
•   Size: 3*3
•   Time to build: 07:10:18
•   Cost: 175781 Workers
•   Culture needed: 174
•   Health: 672

2.   Grocery

•   Discovery needed: Everything for Sale
•   Production: Wealth 781/5 minutes
•   Size: 3*2
•   Time to build: 35:51:28
•   Cost: 234375
•   Culture needed: 174
•   Health: 535

3.   Alchemy Lab

•   Discovery needed: The Happy hour
•   Production: Wealth 3125/5 minutes
•   Size: 4*3
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 300 Gems
•   Culture needed: 195
•   Health: 1244


Goods:

1.   Silk Trader

•   Discovery needed: Signs of Wealth
•   Production: Silk
•   Size: 3*3
•   Time to build: 57:22:21
•   Cost: 364500 Wealth
•   Culture needed: 117
•   Health: 746
•   Cost of Goods: 51200 Wealth

2.   Glass Workshop

•   Discovery needed: Signs of Wealth
•   Production: Glass
•   Size: 3*4
•   Time to build: 57:22:21
•   Cost: 273375 Wealth
•   Culture needed: 156
•   Health: 995
•   Cost of Goods: 51200 Wealth

3.   Brass Foundry

•   Discovery needed: New Alloy
•   Production: Brass
•   Size: 3*3
•   Time to build: 57:22:21
•   Cost: 364500 Wealth
•   Culture needed: 195
•   Health: 746
•   Cost of Goods: 51200 Wealth

4.   Brick Factory

•   Discovery needed: Stronger Foundations
•   Production: Bricks
•   Size: 4*4
•   Time to build: 57:22:21
•   Cost: 205031 Wealth
•   Culture needed: 195
•   Health: 1327
•   Cost of Goods: 51200 Wealth

5.   Paper Maker

•   Discovery needed: Healing the Wounds
•   Production: Paper
•   Size: 2*3
•   Time to build: 57:22:21
•   Cost: 546750 Wealth
•   Culture needed: 195
•   Health: 498
•   Cost of Goods: 51200 Wealth


Culture:

1.   Painter

•   Discovery needed: Mind Expressions
•   Production: 469 Culture
•   Size: 2*3
•   Time to build: 10:45:26
•   Cost: 150000 Wealth, 150000 Workers
•   Health: 498

2.   Infirmary

•   Discovery needed: Healing the Wounds
•   Production: 1406 Culture
•   Size: 3*3
•   Time to build: 57:22:21
•   Cost: 450000 Wealth, 450000 Workers
•   Health: 746

3.   Fair

•   Discovery needed: Messing with Elements
•   Production: 5000 Culture
•   Size: 4*4
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 300 Gems
•   Health: 1244

4.   Small Park

•   Discovery needed: More Culture
•   Production: 234 Culture
•   Size: 1*1
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 150 Gems
•   Health: 104


Military:

1.   Knight Stables

•   Discovery needed: Sworn to Valor
•   Production: unit Shining Knight
•   Size: 3*5
•   Time to build: 14:20:35
•   Cost: 640000 Workers
•   Culture needed: 117
•   Health: 1555
•   Training costs:
        o Training of 3rd unit: 1600000 Workers
        o Training of 4th unit: 15 Silk, 15 Glass
        o Training of 5th unit: 100

2.   Airship Docs

•   Discovery needed: Air Command
•   Production: unit Airship
•   Size: 3*5
•   Time to build: 14:20:35
•   Cost: 640000 Workers
•   Culture needed: 156
•   Health: 1555
•   Training costs:
o   Training of 3rd unit: 1600000 Workers
o   Training of 4th unit: 15 Brass, 15 Bricks
o   Training of 5th unit: 100


Castles:

1.   Vendor Guild

•   Discovery needed: New Age Stronghold
•   Capacity: 1026700
•   Size: 6*7
•   Health: 2028

2.   Trade Guild

•   Discovery needed: Fabricator Palace
•   Capacity: 1683700
•   Size: 6*7
•   Health: 2231

3.   Merchant Guild

•   Discovery needed: Industrializer
•   Capacity: 2616700
•   Size: 6*7
•   Health: 2454

14
Help and Support / Re: Buildings
« on: October 13, 2017, 10:22:34 AM »
Age 4 – Early Medieval age


Housing:

1.   Cottage

•   Discovery needed: Better Times
•   Production: Workers 260/15 minutes
•   Size: 2*2
•   Time to build: 03:35:09
•   Cost: 21094 Wealth
•   Culture needed: 31
•   Health: 249

2.   Brick House

•   Discovery needed: Warm and Dry
•   Production: Workers 1250/1 hour
•   Size: 2*2
•   Time to build: 17:55:47
•   Cost: 42188 Wealth
•   Culture needed: 47
•   Health: 297

3.   Manor

•   Discovery needed: Even Richer
•   Production: Workers 6250/4 hours
•   Size: 3*2
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 250 Gems
•   Culture needed: 78
•   Health: 518


Wealth:

1.   Sawmill

•   Discovery needed: Paper for Homework
•   Production: Wealth 313/5 minutes
•   Size: 3*4
•   Time to build: 03:35:09
•   Cost: 63281 Workers
•   Culture needed: 93
•   Health: 746

2.   Wheel Maker

•   Discovery needed: Wagons
•   Production: Wealth 469/5 minutes
•   Size: 3*3
•   Time to build: 17:55:47
•   Cost: 94922 Workers
•   Culture needed: 93
•   Health: 669

3.   Bakery

•   Discovery needed: Bread but No Fish
•   Production: Wealth 625/5 minutes
•   Size: 2*3
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 250 Gems
•   Culture needed: 78
•   Health: 518


Goods:

1.   Furs Shop

•   Discovery needed: Frozen No More
•   Production: Furs
•   Size: 4*3
•   Time to build: 28:41:11
•   Cost: 91125 Wealth
•   Culture needed: 47
•   Health: 829
•   Cost of Goods: 12800 Wealth

2.   Mithril Foundry

•   Discovery needed: My precious
•   Production: Mithril
•   Size: 4*4
•   Time to build: 28:41:11
•   Cost: 68344 Wealth
•   Culture needed: 63
•   Health: 1106
•   Cost of Goods: 12800 Wealth

3.   Pottery

•   Discovery needed: Crafting the Clay
•   Production: Pottery
•   Size: 3*4
•   Time to build: 28:41:11
•   Cost: 91125 Wealth
•   Culture needed: 78
•   Health: 829
•   Cost of Goods: 12800 Wealth

4.   Salt Purifier

•   Discovery needed: Best Spice Ever
•   Production: Salt
•   Size: 4*3
•   Time to build: 28:41:11
•   Cost: 91125 Wealth
•   Culture needed: 78
•   Health: 829
•   Cost of Goods: 12800 Wealth

5.   Linen

•   Discovery needed: Linen revolution
•   Production: Linen
•   Size: 3*2
•   Time to build: 28:41:11
•   Cost: 182250 Wealth
•   Culture needed: 78
•   Health: 415
•   Cost of Goods: 12800 Wealth


Culture:

1.   School

•   Discovery needed: Paper for Homework
•   Production: 375 Culture
•   Size: 3*4
•   Time to build: 05:22:43
•   Cost: 60000 Wealth, 60000 Workers
•   Health: 829

2.   Clock Tower

•   Discovery needed: Showing the Time
•   Production: 250 Culture
•   Size: 2*2
•   Time to build: 28:41:11
•   Cost: 40000 Wealth, 40000 Workers
•   Health: 276

3.   Red Lantern

•   Discovery needed: Simple Pleasures
•   Production: 1125 Culture
•   Size: 3*4
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 250 Gems
•   Health: 1037

4.   Town Well

•   Discovery needed: Chitchat and Rest
•   Production: 125 Culture
•   Size: 1*1
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 125 Gems
•   Health: 86


Military:

1.   Catapult Workshop

•   Discovery needed: Under Siege
•   Production: unit Catapult
•   Size: 3*4
•   Time to build: 07:10:18
•   Cost: 128000 Workers
•   Culture needed: 47
•   Health: 1037
•   Training costs:
        o Training of 3rd unit: 320000 Workers
        o Training of 4th unit: 15 Steel, 15 Furs
        o Training of 5th unit: 100 Gems

2.   Archery Range

•   Discovery needed: Sharpshooter
•   Production: unit Archer Infantry
•   Size: 3*4
•   Time to build: 07:10:18
•   Cost: 96000 Workers
•   Culture needed: 63
•   Health: 1037
•   Training costs:
        o Training of 3rd unit: 240000 Workers
        o Training of 4th unit: 15 Mithril, 15 Pottery
        o Training of 5th unit: 100 Gems

3.   Gyropad

•   Discovery needed: Military Fliers
•   Production: unit Gyrocopter
•   Size: 4*3
•   Time to build: 41:50:03
•   Cost: 96000 Workers
•   Culture needed: 63
•   Health: 1037
•   Training costs:
        o Training of 3rd unit: 240000 Workers
        o Training of 4th unit: 15 Salt, 15 Linen
        o Training of 5th unit: 100 Gems


Castles:

1.   Stone Keep

•   Discovery needed: Like a Fortress
•   Capacity: 221700
•   Size: 6*7
•   Health: 1560

2.   Citadel

•   Discovery needed: The Royal Joust
•   Capacity: 363700
•   Size: 6*7
•   Health: 1716

3.   Castle

•   Discovery needed: The Lady and the Knight
•   Capacity: 564700
•   Size: 6*7
•   Health: 1887

15
Help and Support / Re: Buildings
« on: October 13, 2017, 09:52:31 AM »
Age 3 – Iron Age


Housing:

1.   Insula

•   Discovery needed: Poor’s Delight
•   Production: Workers 104/15 minutes
•   Size: 2*2
•   Time to build: 00:35:51
•   Cost: 5625 Wealth
•   Culture needed: 13
•   Health: 207

2.   Equites Home

•   Discovery needed: The Middle Class
•   Production: Workers 500/1 hour
•   Size: 2*2
•   Time to build: 02:59:17
•   Cost: 11250 Wealth
•   Culture needed: 19
•   Health: 248

3.   Villa

•   Discovery needed: Living Better
•   Production: Workers 2500/4 hours
•   Size: 3*2
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 200 Gems
•   Culture needed: 31
•   Health: 432


Wealth:

1.   Cloth Work

•   Discovery needed: Pants and Dresses
•   Production: Wealth 42/5 minutes
•   Size: 2*2
•   Time to build: 00:35:51
•   Cost: 5625 Workers
•   Culture needed: 13
•   Health: 207

2.   Shield Maker

•   Discovery needed: Living Better
•   Production: Wealth 250/5 minutes
•   Size: 4*3
•   Time to build: 02:59:17
•   Cost: 33750 Workers
•   Culture needed: 53
•   Health: 743

3.   Roof Tiles

•   Discovery needed: Tiling the Roof
•   Production: Wealth 500/5 minutes
•   Size: 4*3
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 200 Gems
•   Culture needed: 31
•   Health: 864


Goods:

1.   Iron Mine

•   Discovery needed: A New Place
•   Production: Iron
•   Size: 3*3
•   Time to build: 04:46:52
•   Cost: 40500 Wealth
•   Culture needed: 19
•   Health: 518
•   Cost of Goods: 3200 Wealth

2.   Threads

•   Discovery needed: Threat or Thread
•   Production: Threads
•   Size: 3*2
•   Time to build: 04:46:52
•   Cost: 60750 Wealth
•   Culture needed: 25
•   Health: 346
•   Cost of Goods: 3200 Wealth

3.   Olive Oil

•   Discovery needed: A New Place
•   Production: Olive Oil
•   Size: 3*4
•   Time to build: 04:46:52
•   Cost: 30375 Wealth
•   Culture needed: 31
•   Health: 691
•   Cost of Goods: 3200 Wealth

4.   Papyrus

•   Discovery needed: Clear the Forest
•   Production: Papyrus
•   Size: 4*3
•   Time to build: 04:46:52
•   Cost: 30375 Wealth
•   Culture needed: 31
•   Health: 691
•   Cost of Goods: 3200 Wealth

5.   Steel Foundry

•   Discovery needed: Better Than Iron
•   Production: Steel
•   Size: 5*3
•   Time to build: 04:46:52
•   Cost: 24300 Wealth
•   Culture needed: 31
•   Health: 864
•   Cost of Goods: 3200 Wealth


Culture:

1.   Temple

•   Discovery needed: Ancient Not Aliens
•   Production: 75 Culture
•   Size: 2*3
•   Time to build: 00:53:47
•   Cost: 6000 Wealth, 6000 Workers
•   Health: 346

2.   Theater

•   Discovery needed: World Is a Stage
•   Production: 225 Culture
•   Size: 3*3
•   Time to build: 04:46:52
•   Cost: 18000 Wealth, 18000 Workers
•   Health: 518

3.   Pantheon

•   Discovery needed: Praise the Heaven
•   Production: 450 Culture
•   Size: 3*4
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 200 Gems
•   Health: 864

4.   Water Shrine

•   Discovery needed: Stay a While and Listen
•   Production: 50 Culture
•   Size: 1*1
•   Time to build: 00:00:05
•   Cost: 100 Gems
•   Health: 72


Military:

1.   Bounty Hall

•   Discovery needed: Burning Wishes
•   Production: unit Marauder
•   Size: 2*2
•   Time to build: 01:11:43
•   Cost: 16000 Workers
•   Culture needed: 19
•   Health: 288
•   Training costs:
        o Training of 3rd unit: 40000 Workers
        o Training of 4th unit: 15 Beer, 15 Iron
        o Training of 5th unit: 100 Gems

2.   Ballista Workshop

•   Discovery needed: Protomissile
•   Production: unit Ballista
•   Size: 3*4
•   Time to build: 01:11:43
•   Cost: 24000 Workers
•   Culture needed: 25
•   Health: 864
•   Training costs:
        o Training of 3rd unit: 60000 Workers
        o Training of 4th unit: 15 Threads, 15 Olive Oil
        o Training of 5th unit: 100 Gems

3.   Flight School

•   Discovery needed: Fly Like an Arrow
•   Production: unit Birdie
•   Size: 4*3
•   Time to build: 06:58:21
•   Cost: 24000 Workers
•   Culture needed: 25
•   Health: 864
•   Training costs:
        o Training of 3rd unit: 60000 Workers
        o Training of 4th unit: 15 Papyrus, 15 Steel
        o Training of 5th unit: 100 Gems


Castles:

1.   Council Hall

•   Discovery needed: Royal Classic
•   Capacity: 47900
•   Size: 6*7
•   Health: 1200

2.   Senate

•   Discovery needed: Stylish Castle
•   Capacity: 78500
•   Size: 6*7
•   Health: 1320

3.   Parliament

•   Discovery needed: Make it beautiful
•   Capacity: 121700
•   Size: 6*7
•   Health: 1452


Pages: [1] 2 3