Username: Password:

Author Topic: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)  (Read 2981 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline YDanchev

  • Administrator
  • Prince
  • *****
  • Posts: 135
  • Karma: +3/-1
    • View Profile
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Получаването на рейтинг от битка вече зависи от два фактора: дали играчът е регистрирал победа и от количеството на заграбените ресурси.

    Преди битката, в зависимост от рейтингите на двамата играчи, се определя колко рейтинг може да бъде спечелен. За целта на примера този рейтинг ще бъде 20. Рейтингът за загуба в този пример ще бъде -15. В този момент ресурсите, които могат да бъдат ограбени (злато и работници) се разделят на толкова равни части, колкото рейтинг може да бъде спечелен. Всяка от тези „части” гарантира по 1 рейтинг. За целта на примера да кажем, че играчът има 4 сгради с ресурси:
    •   Замък – 500 злато, 500 работника (10 рейтинг)
    •   Къща – 500 работника (5 рейтинг)
    •   Сграда за злато 1 – 200 злато (2 рейтинг)
    •   Сграда за злато 2 – 300 злато (3 рейтинг)

    За да получи победа, играчът трябва да събори поне 20% от сградите на противника. Победата гарантира 0 рейтинг. Всяка сграда дава рейтинг в зависимост от ресурса, който може да се ограби от нея. Така максимумът от пълна победа е 20 рейтинг.

    Правя атака, събарям Къщата + сграда за злато 2.
    •   1 случай – не съм съборил 20% сгради. Губя: -15+5+3 = 7 рейтинг. 15 губя от загубата, но печеля 5 и 3 от съборените две сгради.
    •   2 случай – съборил съм 20% сгради. Печеля 5+3 = 8 рейтинг.
     Правя втора атака За нея рейтингът е разпределен така (той пак е 20):
    •   Замък – 500злато, 500 работника (17 рейтинг)
    •   Сграда за злато 1 – 200 злато (3 рейтинг)

    Събарям всичко, печеля 20 рейтинг.

    Допълнителни разяснения за рейтинг системата:
    •   Максимално труден противник гарантира до 28 рейтинг при победа и -6 при загуба.
    •   Равностоен противник гарантира 21 рейтинг при победа и -13 при загуба.
    •   Максимално лесен противник гарантира до 18 рейтинг при победа и -16 при загуба.

    Тази система е измислена с цел да се обърне към всички оплаквания на играчи и съществуващи проблеми, свързани с битките и търсенето на противници. С последната версия рамките на търсенето на противници бяха разширени, за да обслужват по-правилно играчите, особено когато са с по-малко рейтинг. Освен това тази система предполага намаляване на прага за победа от 50 на 20% с цел играчите да получат възможност да атакуват по-често, без да се страхуват от евентуална загуба (респективно рейтинг). Друг важен аспект е това, че рейтингът се определя от откраднатия ресурс. Това цели да оправдае повече атаките за ресурс и възможностите на играчите да се развиват и без пълни победи. В следствие на това, че сградите дават много ресурс само по веднъж, то няма да можете да атакувате много пъти една и съща цел и да печелите рейтинг, събаряйки едни и същи сгради. Единственото, към което тази система не се обръща, е преднамереното сваляне на рейтинг и „фарменето” на рейтинг за кралството. По тези въпроси екипът все още мисли и се опитва да вземе подходящото за играчите и играта решение.

    Относно събирането на продукция екипът смята да сложи следните 3 оптимизации:
    •   Иконите за произведена продукция не се появяват на 1, а на 5 минути. Иконата е анимирана по такъв начин, че адекватно да се покаже каква част от пакета си е произвела сградата.
    •   При клик върху сграда, на която не се е появила икона за произведена продукция се показва докъде е стигнало производството в тази сграда. В този случай се показва и допълнителна икона (до иконите за „премести“ и „продай“), която позволява да се обере продукцията на тази сграда, без значение в каква фаза е.
    •   При тап/клик върху иконата за произведена продукция върху сграда, "drag"-ването с пръст/мишка през други икони с произведени пакети събира и тях. Така с едно движение можете да съберете продукцията си от всички сгради. Важно е след като започнете драгването да не вдигате пръста от устройството или да пускате копчето на мишката, докато не приключите с обирането на всички желани от вас сгради. При друг произволен тап/клик на всеки друг елемент от града, играта ще работи както досега, ще мести града в различни посоки. 

    Системата за продължителна продукция не цели да ви накара да обирате ресурсите си постоянно. Вместо това тя ви предлага възможността да съберете продукцията си в удобен за вас момент. Иконите вече няма да се показват постоянно, но това не означава, че сградите не произвеждат. Реална полза от това да обирате продукцията си предварително няма. Въпрос на стратегия е дали предпочитате ресурсът да стои в сградата ви или в склада.

    На приложената картинка се вижда скица на това как приблизително ще се показва продукцията на сградата (т.е. какви са промените по иконата, която се появява над нея)
    « Last Edit: November 14, 2016, 07:11:39 PM by Xepa »
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline aleksandar.k92

    • Squire
    • *
    • Posts: 5
    • Karma: +0/-1
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #1 on: November 09, 2016, 04:24:07 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Привет, аз стоя зад думите си (които бях написал в друга тема), че според мен е небалансирано твърде развити играчи да нападат тепърва прохождащи, заради това, че се гледа бойният рейтинг, а не общото развитие на играча. Смятам, че за да има баланс, атаките трябва да бъдат само -1 Ера, текущата ти Ера и +1 Ера над теб, независимо кой какъв боен рейтинг има (в случая се взима под внимание общото развитие на играча). Така битките ще станат по-интересни и "малките" играчи няма да се демотивират от атаките на много развитите, които просто нямаш шанс да отблъснеш и да се предпазиш...Тогава защо изобщо правим защити, след като хора, които могат да ни пометат с 1 удар, могат да ни нападат?
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline TERANGO

    • Count
    • ***
    • Posts: 64
    • Karma: +16/-7
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #2 on: November 09, 2016, 04:36:17 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Има още нещо, което не видях никой да засяга - нито девовете нито играчите. Идеалния баланс на военните действия не е само свързан с кой колко рейтинг  взима, за какво го взима или пък на кого го дава. Става дума и за лимитите в защита, за силата на бойните ти единици и още нещо - защо при нападение, ако убия една вражеска единица напълно, при втората атака тя не е мъртва а и е взето чатс от здравето? Аз бих вметнал в дискусията и тези неща.

    Относно събирането на ресурс, предложените неща са перфектни - мое лично мнение.

    Относно рейтинга и производствените сгради не разбрах следното. Ако имам 1000 злато в една сграда и я бутнеш, и ако имам 10 злато в друга сграда и я бутнеш нея. Еднакъв рейтинг ли губя? количеството злато важно ли е или само дяловете от наличното? Малко математически ми идва обяснението, което за глуповати хора, като мен е ту мач (но пък знам EN ;) )
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline ibosev

    • Knight
    • **
    • Posts: 27
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #3 on: November 09, 2016, 04:52:28 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Здравейте,

    благодаря за поканата да пиша по предложенията за промени (визирам системното съобщение).

    И аз стоя зад мнението си, което съм изказвал не-знам-си-колко-пъти вече - да има несваляем минимум на ресурсите за да има смисъл да атакуваш изобщо. Сега с нововъведенията за продължителна прдукция е точния момент. Почваш да произвеждаш и си стигнал до 3/4 примерно, но не си обрал ресурса все още. Бият те - взимат ти тези 3/4. Така е и в реалния живот. Представете си война в живия живот. Нападат 'която-ще-да-е-страна', която пък си имала план за изпълнение на 'петилектата', а именно произодството на 100 хил. бройки от нещо-си. Нападат я на 4тата година, когато са произведени 80 хил. артикула, но не са влезли в употреба още и си стоят в производствената база. Нападат и завладяват въпросната страна.... дали вземат артикулите? Сигурно...

    Иначе, математиката на хартия ми се струва добре.

    Много интересно ми стана обаче за "преднамереното сваляне на рейтинг". Какво се има предвид? Да не би някой да ме ограничи да съм на дъното на класацията? Аман от мрънкячи... От първите си - лош си, от последните си - пак си лош...
    Да си на дъното на класацията си има и предимства и недостатъци. Който иска да се бори за рейтинги и класации да си се бори. Не мога да разбера кой спирам. Аз като си свалям рейтинга, не вдигам ли нечий чужд? На мен лично ми е омръзнало да няма с кой да се бия. И в бетата, и сега. По 1-2ма опонента и то ми взима ресурс за да ми ги върти непрекъснато.

    Начина на изобразяване на това до къде е стигнало производството в сградите за ресурси ми се струва доста дървен с тая линийка. Предлагам да е анимиран ефект като при пълнене на чаша (да се пълни кръглата иконка, която показва, че имаш ресурс за обиране).

    Предложението с драгването за обиране на ресурси е чудесно. Много по-юзърфрендли ми се струва. Но да кажем отново, че не обирането на ресурсите е проблем с аутокликерите, а лекуването при нападение. Там работете.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline sashooff

    • Count
    • ***
    • Posts: 62
    • Karma: +15/-1
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #4 on: November 09, 2016, 06:45:35 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Тоест, рейтинг ще се трупа дори и да не пипнеш изобщо замъка на защитаващия се? просто си пускам нападението в другия край на града му, където нито има армия, нито замък, смъквам всички производствени сгради там, печеля хем злато и хора, хем военни точки? Тогава трябва да пренареждаме градовете отново, моля за спешно позволяване някъде извън територията на градовете да можем да поставяме сграда, докато преместим другите сгради и после да я върнем, не да си стои там докато играем, а просто докато се мести!

    Пак моля да помислите за най-скорошно оправяне и на други неща за които сме писали, не само и единствено рейтинга. Чата е отвратителен в сегашния си вид, направете го реален чат, кое ви спира? Аи защо вече не можеш да копи-пействаш в чата?? Друго - защото пипахте по дървото на науката, без никъде да бяхте казали и дума за това? Някои хора си планират как и къде точно да слагат науката, а с ъпдейта разместихте доста неща (папируса с територия в трета ера, в четвърта ера лен по-напред, а териториите ги блъснахте в края на ерата).
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline Nork

    • Prince
    • ****
    • Posts: 96
    • Karma: +11/-0
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #5 on: November 09, 2016, 08:39:46 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Брях....... Чудо на чудесата....... Чак покана сте пратили да участваме в дискусия!
    И дискусия за какво? За шитните които бъркате с всеки ъпдейт? - ми НЕ, БЛАГОДАРЯ!!!
    Всеки път когато пиша на обратната ви връзка отговора е един и същ - " тъп си и не знаеш как да играеш, нищо не разбираш" (последният път надминахте себе си след 5 дена отговор! ) ест. това в псевдо любезен и ласкателен тон. Ами не искам да ме ласкаете, а слушайте какво ви казваме, мислете малко и тогава пускайте ъпдейти.....
    Променяйте какво си искате, така и така пак си правите каквото вие сте решили. Поне върнете скапаният бутон да си обираш продукцията когато е готова, а не само като се логнеш в играта, че е доста тъпо това - нито знаеш какво си произвел, нито дали е минало времето.
    Приятна ви работа и очакваме следващата неприятна изненада с mid-version ъпдейта.......
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline Kreaper

    • Squire
    • *
    • Posts: 5
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #6 on: November 09, 2016, 10:19:21 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Това което предлагата като промяна тряба да се съчетае с вдигане на точките атака и защита а съперниците не трябва да се определят само по рейтинг а и по това каква ера са.
    Промяната на културата беше също едно от не толкова правилните ВИ решения ( неправелно ).
    За събирането на стоки ( злато и работници )
    трябва да измислите начин за събирането им зад замъка и другите високи згради.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #7 on: November 09, 2016, 11:41:53 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Това, което смятате, че ви стои дървено, е просто скица :) Още не е нарисувано за играта.

    За откраднататите ресурси и рейтинга: всяка сграда дава рейтинг пропорционално на откраднатото.

    За лекуването: Втората ни основна цел в играта е борбата с ботовете. Всеки ден се води дискусия за това как най-адекватно да се справим с кликър-ботовете, с хората, които симулират, че са постоянно в играта и това е проблем, който не се решава лесно. Първата цел е играта да бъде интересна, да се играе интуитивно и да предлага нещо достатъчно различно от останалите цъкалки.

    За културата: Това беше нужна промяна. Подозирам, че не ви изглежда така, но както не е хубаво нещо да е прекалено скъпо, така не е хубаво и да бъде прекалено евтино. 50% перманентен бонус заради минимална активност в кралството е... ами много е. Освен това при 20% бонус лоялността става много по-ценна. Лоялност не може да се симулира. Тя е едно от най-важните неща в кралството, затова я ценим толкова високо.

    За лимитите: Скоро влиза ъпдейта с подобренията на единиците. В известен смисъл той адресира точно това. Единица, която е по-високо ниво ще бъде по-ефективна, респективно лимитът ще е по-добре оползотворен. В тази посока се мислят и други дребни промени по бойните единици и битките, но още не им е дошло времето.

    За трупането на рейтинг без събаряне на замък: На практика рейтинг се взема при първото събаряне на дадена сграда. След това тя дава значително по-малко ресурс, а с това и по-малко рейтинг. Затова ако 1 атака ви мине отстрани и събори няколко сгради за ресурс, то следващата няма да ви гарантира същия бонус. Смисълът на тази промяна е да адресира както проблема с 50% съборени сгради, така и този с рейтинга при нормални победи. Промянята цели преди всичко да ви даде стимул да атакувате и адекватна награда.

    За движението в рейтинга нагоре/надолу: Рейтингът е мерило за вашата класа в играта, за мястото, където се намирате. Оценяваме предложението за ерите и ще помислим над този въпрос, защото това, че има функционираща система съвсем не означава, че тя е перфектна и не може да бъде допълнително подобрена. Но да се върна на това, което започнах - рейтингът измерва вашата класа. Ако сваляте рейтинга си нарочно, значи мястото, на което се намирате, не ви устройва. Явно противниците са ви малко или са ви трудни. Сваляйки рейтинг вие се сблъсквате с противници, които ви носят стоки от по-стари ери, носят ви по-малко ресурс. Цените на атаките за вас остават същите. Затова "излъгвайки" системата по този начин, всъщност излъгвате само себе си. Първенството в рейтинг класацията е хубаво само по себе си, но какво осигурява? По-голям мерник върху вашият град и по-малко противници, с които да се биете. А като отидете най-долу? Противници, които дават по-малко ресурс и при които атаката е по-скъпа от това, което ще откраднете. Рейтингът е на практика атестат за това, което можете да откраднете за определено време и ви поставя заедно с хората, които правят същото за същото време. Стигайки до дъното на класацията не демонстрирате, че тя не работи, а точно обратното - че загубата ви праща там, където ресурсите и наградите са по-малки. Напускайки кралството, за да бъдете атакувани от всички в него не прави услуга на кралството ви - губите цялата си лоялност и освен това напълвате съотборниците си с рейтинг, който те после по-трудно ще защитават. Затова, по тази тема - системата работи. Както работят и другите такива ситеми, в много други игри.

    Бутонът за обиране: И сега го има, просто не се появява постоянно. Това е бутон за улеснение. Появява се на 5 минути. Без друго най-малкият цял пакет е на 5 минути. Ако държите да обирате продукцията си по-рано от всички сгради, това изисква усилие и внимание от ваша страна - изберете си сградата, съберете си пакета. Целта ни не е да ви накараме да кликате по цял ден, а по-скоро да кликате когато ви е удобно.

    За променените проучвания: Искахме да направим стоките по-логични в дървото и да се отварят по-рано. Нямаше лесен начин да стане, без да има някакви щети. Промените са 4 в цялото дърво и всъщност играчите не губят нищо. Тези, които бяха отключили територията, а след това им е станала заключена, на практика получават бонус територия.

    Толкова засега. Пишете още, пишете повече, ще отговорим.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline TERANGO

    • Count
    • ***
    • Posts: 64
    • Karma: +16/-7
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #8 on: November 10, 2016, 12:00:07 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Quote
    Стигайки до дъното на класацията не демонстрирате, че тя не работи, а точно обратното - че загубата ви праща там, където ресурсите и наградите са по-малки.

    С риск да ме намразят хората, които умишлено слизат надоло в класацията, е в интерес на всички останали, да разкрия реалната причина за това сваляне на рейтинга. @ Данчо, това което цитирах от отговора ти, крайно не  е така. Наградата е доста голяма, и мога да ти кажа, че слизането на рейтин 350 и пускането на Афера Кралски турнир ти дава голяма награда....с един бял тигър побеждаваш guest users докато не ти падне око на клавиатурата... вдигаш шанса си за намиране на чертеж до 28% за 15 минути, след което 24 часа правиш тотални победи на акаунти без защита, събираш си чертежи и си подготвяш едно много яко тесте...
    Мога да потвърдя, че една такава афера с такъв рейтинг ис няколко балисти в джоба, носи над 20/30 чертежа. Това не е експлойт, не е чийт, не е забранено, но определено изглежда, като нещо, което сте пропуснали преди да го оторизирате.

    Обичам играта, и няма какво да ме накара да спра да я играя, но днес човек в топ 15, който е от моето кралство, напусна играта и ни остави акаунта си...раздаде си и стоките. Втори е напът. В кралство STARS  почти са напуснали няколко..., в империум, които са лидерското кралство в играта и там виждам напускащи.

    За какво казвам това? Използвайте ни! Преди пускане на такъв голям ъпдейт с тотални промени в кор функциите на играта, пускайте ни 5те топ краля или 5 човека от топ 25 да тестват в реална среда промените срещу мотивираща награда за кралствата им. Специален банер или нещо такова... Не искам да се моля на хора да остават в играта...

    Поздрави!

    Олег.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline sashooff

    • Count
    • ***
    • Posts: 62
    • Karma: +15/-1
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #9 on: November 10, 2016, 12:11:55 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • "Бутонът за обиране: И сега го има, просто не се появява постоянно. Това е бутон за улеснение. Появява се на 5 минути."
    Играейки през браузър този бутон изобщо не работи и вие го знаете. Не се появява на пет минути изобщо, а ако се ре-логнеш, бутона не събира ресурса, само реве  "Не можеш да правиш това". Не винаги можем да играем с инсталирано РС - приложение или през телефон. Така че оправете бутона и вкарайте събирането на ресурсите чрез метене с мишката колкото се може по-рано.

    Признавате, че вече военен рейтинг ще се трупа предимно от атака над незащитената част от града на противника, далече от замъка му и защитата? Тогава наистина помислете за леко вдигане на лимита на защитата! ще ни трябва още, за да сложим малко единици и нататък по града!

    Пак ще ви искам сметка ЗАЩО НЕ СЛОЖИТЕ НОРМАЛЕН РАБОТЕЩ ЧАТ В КРАЛСТВОТО??? Сигурно по-трудно ще архивирате и следите live-чата, но хора, играчите ви се нуждаят от истински чат спешно!
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #10 on: November 10, 2016, 12:23:25 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Quote from: "sashooff"
    "Бутонът за обиране: И сега го има, просто не се появява постоянно. Това е бутон за улеснение. Появява се на 5 минути."
    Играейки през браузър този бутон изобщо не работи и вие го знаете. Не се появява на пет минути изобщо, а ако се ре-логнеш, бутона не събира ресурса, само реве  "Не можеш да правиш това". Не винаги можем да играем с инсталирано РС - приложение или през телефон. Така че оправете бутона и вкарайте събирането на ресурсите чрез метене с мишката колкото се може по-рано.

    Признавате, че вече военен рейтинг ще се трупа предимно от атака над незащитената част от града на противника, далече от замъка му и защитата? Тогава наистина помислете за леко вдигане на лимита на защитата! ще ни трябва още, за да сложим малко единици и нататък по града!

    Пак ще ви искам сметка ЗАЩО НЕ СЛОЖИТЕ НОРМАЛЕН РАБОТЕЩ ЧАТ В КРАЛСТВОТО??? Сигурно по-трудно ще архивирате и следите live-чата, но хора, играчите ви се нуждаят от истински чат спешно!

    1. На мен ми се появява този бутон у нас и в офиса в 2 различни браузъра ВСЕКИ ПЪТ. На други браузъри не се появява всеки път. Твърдението "изобщо не работи" не е вярно.

    2. Не признаваме, че военен рейтинг ще се трупа предимно от атака над незащитената част. Няма такова нещо в изказването ми. Това е свободно тълкуване на нещо неизказано. За лимита на защитата отговорих. Няма да ме накарате да кажа нещо, което не е така или няма да бъде така. Когато на един въпрос отговорът е "не", след 20 повтаряния това няма да се промени.

    3. Нормален работещ чат - всяка промяна изисква време за разработка. В този момент, в близките седмици, това не може да се случи. Има работа, която се върши по разговорите в кралството и чата, но да го сложим като да кажа, че след седмица или две ще го има - няма как да стане.

    На Олег: това с неактивните играчи и свалянето на рейтинга в бъдеще няма да работи съвсем така. Не мога да влизам в детайлни обяснения сега, но неактивните изчезват след определено време от списъците с играчи за битки. Това с чудесата ще претърпи също промяна.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline sulio_pulio1972

    • Prince
    • ****
    • Posts: 139
    • Karma: +15/-0
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #11 on: November 10, 2016, 12:33:53 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Това, което пише Олег за ниския рейтинг е прав. Но при създадените условия сме си избрали такава стратегия. Нямам желание да бъда 24 часа в протекция, само защото нямам достъп нон-стоп до комп или телефон. И да бъда донор на някои - да губя повече стоки на ден, отколкото мога да произведа. Ще дойде време и за битки с тези, които сега са в челото на класирането. Но при една неясно формулирана игра - каква е крайната цел, колко време ще продължи, колко и по какъв критерий ще се извършва класирането -това сме си избрали на този етап.
    П.П. По какво се различава сегашното състояние на играта от Бетата - че аз нещо не мога да схвана?
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    "Всички сме деца, станали по някаква случайност възрастни".
                                                                                   Рууд Гулит

    Offline ibosev

    • Knight
    • **
    • Posts: 27
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #12 on: November 10, 2016, 08:01:34 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Quote from: "TERANGO"
    Quote
    Стигайки до дъното на класацията не демонстрирате, че тя не работи, а точно обратното - че загубата ви праща там, където ресурсите и наградите са по-малки.

    С риск да ме намразят хората, които умишлено слизат надоло в класацията, е в интерес на всички останали, да разкрия реалната причина за това сваляне на рейтинга. @ Данчо, това което цитирах от отговора ти, крайно не  е така. Наградата е доста голяма, и мога да ти кажа, че слизането на рейтин 350 и пускането на Афера Кралски турнир ти дава голяма награда....с един бял тигър побеждаваш guest users докато не ти падне око на клавиатурата... вдигаш шанса си за намиране на чертеж до 28% за 15 минути, след което 24 часа правиш тотални победи на акаунти без защита, събираш си чертежи и си подготвяш едно много яко тесте...
    Мога да потвърдя, че една такава афера с такъв рейтинг ис няколко балисти в джоба, носи над 20/30 чертежа. Това не е експлойт, не е чийт, не е забранено, но определено изглежда, като нещо, което сте пропуснали преди да го оторизирате.

    Обичам играта, и няма какво да ме накара да спра да я играя, но днес човек в топ 15, който е от моето кралство, напусна играта и ни остави акаунта си...раздаде си и стоките. Втори е напът. В кралство STARS  почти са напуснали няколко..., в империум, които са лидерското кралство в играта и там виждам напускащи.

    За какво казвам това? Използвайте ни! Преди пускане на такъв голям ъпдейт с тотални промени в кор функциите на играта, пускайте ни 5те топ краля или 5 човека от топ 25 да тестват в реална среда промените срещу мотивираща награда за кралствата им. Специален банер или нещо такова... Не искам да се моля на хора да остават в играта...

    Поздрави!

    Олег.

    Спокойно, Олег. Ние няма да те намразим заради това точно...

    Разрови се във форума малко и ще видиш, че точно ДЕВОВЕТЕ бяха направили предложение да се слиза надоулу в класацията, заради поредните мрънкячи, които се оплакваха за метенето и че не могат да събират чертежи вече както в бетата. Ти като искаш да си напред, бъди напред. Както казва и Тодор, време за битки има. Нека дойде момента. Аз мога да се върна там където съм бил във военната за ден-два. Да мрънкам допълнително, че не ми работят пуш нотификациите няма смисъл и не ми пищи телефона като ме напрадат? Да ти казвам,че заради това не мога да се защитя грам и ме бият и сега хора 2ра ера, няма смисъл.... Но да ми разправяш, че видиш ли, от СТАРС, Империум и от вашето кралство хората напускат заради нашата стратегия си е чист фарс.

    Давате ли си сметка, че за да си свалиш рейтинга коства време и усилия? Че рейтийнг се сваля с много повече атаки, отколкото когато го качваш. Значи аз на всяка загуба губя между 6 и 15 точки, а насреща давам доста повече. Когато "за 15 мин" (хаха) стигна 28%, аз не бия един и същи да му свалям рейтинга, нали? И с колко му го свалям? А колко съм му дал преди това?

    И ние се чудим от време на време  и сме на ръба да спрем да играем, ама стоим.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline TERANGO

    • Count
    • ***
    • Posts: 64
    • Karma: +16/-7
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #13 on: November 10, 2016, 09:43:28 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Босев, не ме разбра, нямам предвид, че хората с емахат заради тая стратегия, а заради това, че за пореден път цялата концепция се променя без предупреждение....иначе да, напълно ок си е стратегията, а и е оторизирана. Просто ми стана гадно, че не се спомена, че наградите са големи (чертежа се оценява на 200кристала)
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Оптимизации по играта (mid-versions discussion)
    « Reply #14 on: November 10, 2016, 04:01:53 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • 1. Бутонът за обиране на ресурси се появява само при всяко ново стартиране на Приложението, не на всеки 5 минути.

    2. Бутонът за обиране на ресурси се появява в browser, но НЕ РАБОТИ. Лично при мен във Firefox Последна версия.

    Regards
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.