Username: Password:

Author Topic: RageWar version from 07-11-2016 - Release notes  (Read 982 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Time

  • Administrator
  • Count
  • *****
  • Posts: 61
  • Karma: +4/-1
    • View Profile
RageWar version from 07-11-2016 - Release notes
« on: November 04, 2016, 02:50:57 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Здравейте,
    предстои нова версия на Ragewar с големи промени, баланси и оправени бъгове. Тук можете да намерите всичко необходимо за така дълго очакваната нова версия. Надяваме се да ви хареса!

    ПОСТОЯННО ПРОИЗВОДСТВО (Continuous production)
    Това е нова гейм механика, която позволява на определени сгради и в частност тези за Злато и Работници да произвеждат постоянно своите ресурси, без да има нужда играчите да пускат пакети.


    Взимаме за пример сграда за злато, която произвежда 60 злато за 1 час. Върху сградата ще се появи иконата за произведена продукция след 1-вата минута и вие можете да съберете произведеният ресурс ако желаете. Да речем, че обирате ресурса на 15-тата минута, ще съберете 15 злато и сградата и цикълът за производство на сградата ще се рестартира. Промените тук са няколко:
      1.   Общи правила
      •   Можете да обирате продукцията по всяко време след 1-вата минута (на построяването на сградата или на обирането на нейният предишен пакет).
      •   Сградите и за злато и за работници запазват своите пакети както досега, тоест пакета вече представлява максималното време в което сградата ще произвежда ресурс.
      •   При завършване на периода на производство, сградите спират да произвеждат.
      •   При обиране на собствените си или заграбване на вражеските (само от играчи) сгради от този тип, те дават количеството ресурс, което се изчислява на база произведен до момента ресурс, заедно с неговите бонуси (ако има активни в момента).
      •   Бонусите от почистването вече са за време.
      Например, къща която произвежда работници произвежда 120 работника за 1 час, без бонус от път. Ако играч с лоялност 15 (която дава +50% бонус при почистване) от вашето кралство почисти къщата, то тя ще произведе след 1 час 180 работници (120 базово + 60 от бонус почистване). Да предположим, че играчът реши да обере работниците от тази сграда на 30-тата минута. Това означава, че сградата в този момент ще е произвела 60 работника + 30 (бонус от почистването).
      •   При смяна на крайното време за производство, сградите продължават да произвеждат без визуална промяна. Все пак настоящата логика остава, ако активирате по- дълъг период за производство на сградата, тя ще произвежда по- малко ресурс за единица време. Респективно, при най- кратък период за производство сградата произвежда  най- ефективно.
      •   Сградите, които не са били обирани повече от 48 часа, спират да произвеждат след като бъдат ограбени.
      •   Бутонът Gather all (Събери всичката готова продукция) ще се появява всеки път след като се логнете в играта.
      2.   Сгради за злато
      •   Досегашните пакети на сградите за злато се запазват, но служат само и единствено, за да се промени цикълът на производство. Запазва се същата логика на това, че колкото по-малък е пакетът, толкова повече ресурс можете да съберете за единица време
      •   По подразбиране сградите за злато започват да произвеждат с избран най- кратък период от време.


      •   Периодът на производство може да се смени по всяко време.
      3.   Сгради за работници
      •   Сградите за работници остават със своят специфичен цикъл на производство (всяка сграда се строи с предифиниран такъв)[/list]

      ГРАД
      •   Замък в Ранно Средновековие (4-та ета)  вече се визуализира правилно, когато е произведен ресурс.
      •   Във връзка с промяната в начина на продукция бонусите върху сградите са променени. Пътищата дават 20 вместо 30%, а чистенето на сгради дава 30 вместо 100%. Бонусът от лоялност е променен от 3.33 на 2%. Бонусът от култура остава непроменен - 20%.
      •   Бонусът стоки от кампанията вече се визуализира правилно в радиалното меню на сградата когато произвеждате такива стоки.
      •   При непрекъсната игра от повече 2 часа, ще се покаже малък предупредителен екран, който трябва да кликнете, за да продължите да играете. Молим ви преди да възроптаете срещу тази опция да се опитате да разберете, че това е опит да се справим с автоматизираните програми за игра. Екипът ни е наясно, че това е досадно и вероятно ще дразни малко, но се надяваме с времето да намерим по- лесно и адекватно решение. В случая след многото ваши сигнали, това беше най- бързото възможно решение.

      КРАЛСТВА
      •   Когато посещавате градът на друг играч от вашето кралство, вече няма да се визуализират вашите точки за лекуване.
      •   Членовете в кралството вече се подреждат според техният военен рейтинг.


      •   Сменена е формулата за изчисляване на цената на аферите в кралството. Сега в началото аферите са по-евтини, но след натрупване на голям брой афери, цената става по-висока от преди.

      СОЦИАЛНО МЕНЮ
      •   Добавен е таймер, който показва, след колко време ще изгубите намерената от вас цел.


      СЪБИТИЯ
      •   Добавено е кратък диалог с Деонардо, който ви подканя да активирате събитие в Машината.


      •   В събитието на друг играч е добавено същото меню с аватара на играча, от където можете да избирате следващ/предишен играч от вашето кралство.


      •   След като помогнете в събитието на друг играч, кръглата икона от неговият град и елементът от машината на времето около неговият портрет в социалното меню, няма да се показват до активирането на нов евент.

      ЧУДЕСА
      •   Добавен е звук на анимацията при получаване на чертеж на чудо след почистване.

      ТАКТИКИ И БИТКИ
      •   Лимитът на армията вече се визуализира в средата горе на лентата с единиците когато сте в Тактики/Защита или Атака.


      •   Вече можете да видите наличните си кристали когато си лекувате армията с кристали.


      •   Добавена е анимация върху бутон Атака когато ви остава по-малко от 5 точки до запълване на лимита при атака, армията ви е напълно излекувана и имате необходимите ресурси да пуснете самата атака.


      •   Битките са оптимизирани и се зареждат по-бързо. Това не е последната оптимизация която правим в тази насока, тук сериозната борба тепърва предстои.
      •   Всяка следващата атака по една и съща цел вече показва коректно баровете с жизнените точки на наранената защита.
      •   При липса на ресурси за атака, сега вече можете с лекота да закупите липсващите ви ресурси и да смачкате противниците си.
      •   Условията за крадене от складовете при атака са променени. Вече събарянето на сграда гарантира 50% от произведената от нея продукция, която не е обрана, а събарянето на замъка гарантира като бонус 30% от наличността в складовете.
      •   Променени са условията за победа. Вече победа се получава след събаряне на поне 50% от сградите на противника.

      МИСИИ
      •   Бутонът „Покажи“ на мисия „Нова земя“ вече коректно води до вашият инвентар.
      •   Бутонът „Покажи“ на мисия „Лекуването е ключа“ води до Защита вместо Атака в Тактики.
      •   Добавен е бутон „Покажи“ на мисии: „Култура“, „Мина за кремък“, „Времеви Парадокс“.
      •   Дневната мисия за крадене на ресурси работи както срещу играчи, така и в кампанията.
      •   Мисията за влизане в Желязната ера вече работи коректно.
      •   Променени са наградите на две от началните мисии. Те вече дават работници и злато, вместо стоки. В резултат на това са променени и цените на 3 проучвания от 1 ера, за да стане играта в първа ера по-интуитивна и логична.

      СЪОБЩЕНИЯ
      •   Когато имате защитен доклад с бутон „Отмъсти“, но другият играч е в протекция, при натискане на този бутон, ще ви се отвори предупредително съобщение с таймер, информиращ ви кога ще можете да нападнете играча, вместо да ви води към града на играча,който реално в момента не можете да нападнете.
      •   Оправен е бъг с писането на лични съобщения ако отворите профила на друг играч докато сте в кралските съобщения.
      •   Въведена е нова система за „заглушаване“ на провинилите се играчи, които използват неблагоприличен език. От сега нататък, такива играчи ще бъдат наказвани да не могат да изпращат лични съобщения и такива в кралството за определен период от време или завинаги. Разработваме система с която ще можете да докладвате директно от играта за подобни провинения, но докато тя не е завършена, можете да докладвате с екрани от играта изпратени на системата на Обратна Връзка.
      •   Вече няма нужда от повторно натискане на бутонът „Изпрати“ когато пишете съобщения на вашите мобилни устройства. Бутоните Return и Enter правят това при използването им.

      ТЪРГОВИЯ
      •   Оправен е проблема, при който понякога не се показват офертите на пазара.

      КАМПАНИЯ
      •   При подкупването на провинция или град с ресурси в кампанията, вече ще се показва анимация на получените награди.


      •   Когато форт превземе град, който гарантира бонус стока, вече адекватно се показва, че производството на тази стока е без бонус.

      НАУКИ
      •   Оправен е проблем, при който началното зареждане на това меню не показваше последната достъпна или отключена наука.

      ПРОФИЛ
      •   С тази версия даваме възможност на всеки играч да си смени името още веднъж безплатно, след което, всяка промяна ще струва кристали с нарастваща цена. Използвайте тази опция разумно и с мярка.

      КЛАСАЦИЯ
      •   Променени са точките, които къщите и сградите за злато дават за икономическата класация. Икономическата класация е преизчислена.
      « Last Edit: November 28, 2016, 04:51:59 PM by YDanchev »