Username: Password:

Author Topic: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!  (Read 8480 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Xepa

  • Administrator
  • Prince
  • *****
  • Posts: 131
  • Karma: +5/-0
    • View Profile
Здравейте, Ragewar екипът ви поздравява!

Тъй като играта ни е на пазара от повече от 2 месеца и се опитвахме да пускаме максимално често нови версии на играта с малки подобрения в интерфейса и да дебъгваме най- сериозните проблеми, дойде време да настъпят някои промени. Имаме желанието да ги коментираме с вас, както и част от нововъведенията и измененията в играта, които смятаме за наложителни и ще работим над тях в следващите 4 месеца.
Преди всичко искаме да ви информираме, че от сега нататък НЯМА да има нова версия всяка сряда. Ще се опитваме да пускаме нови версии през минимум 2 седмици, вероятно някой ще са и с по-голям срок на разработка. Причината е, че ще започнем работа по по сериозни функционалности, ще ни е необходими повече време за разработка и тестове. Ще ви информираме както и досега своевременно кога да очаквате нова версия и какво ще съдържа тя.

Относно бъдещите планове по проекта, това което влиза в най- краткосрочните ни планове са следните неща:

1.   Нов баланс на ресурсите, това включва ново производство, цени, награди и прочие.
2.   Промени във вида и количеството бонуси на някой чудеса.
3.   Промяна на функцията на пътищата – към момента участието на пътищата е с наказателна функция, тоест имате наказание ако не ги използвате (сградите ви не работят). Ще променим системата и пътищата вече ще имат бонус функция, тоест ако сградата е свързана с път, ще произвежда бонус ресурс. Ако желаете, ще можете да играете без свързаност на сградите.
4.   Промяна на алгоритъма за поставяне на пътища при строеж – опитваме се да го направим по удобно и интуитивно.
5.   Промени по куестове в началото на играта, които затрудняват играчите в първите им дни в Ragewar.
6.   Нови куестове за Късното Средновековие.
7.   Промени свързани със социалните дейности и кварталите
7.1.   Премахване на меню приятели.
7.2.   Премахване възможността да се чистят сградите на играчи при посещение от класация.
7.3.   Преустановяване на възможността за даряване на точки в чудесата на хора от кралството. Възможност за даряване на точки само в квартала.
7.4.   В квартала можете да правите следните действия: чистене, даряване на точки, помощ за събитие (от машината). Не можете да осъществявате атаки.
7.5.   Matchmaking система – играта ви предлага играч за атакуване, имате избор да атакувате или да търсите нова мишена. Ако изберете мишена, след първата атака имате избор да продължите атаките докато играчът не влезе в защита или можете да търсите нова мишена.
7.6.   Единствено тези точки от списъка с нововъведения НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ПРОМЯНА, нечестната игра няма да се толерира по никакъв начин в Ragewar. С влизането на промяната ще бъдат разрушени и всички нива на чудеса, които са били постигнати благодарение на мултиакаунтнинг.
8.   Всички лагери и фортове, които се появяват на кампанията ви, ще са от вида и силата на настоящата ви ера. Ако сте в Късното Средновековие, без значение дали лагера се появява на 1ви, 3ти или последен остров, силата и наградата му ще отговарят на силата и наградата на ера Късно Средновековие.
9.   Добавяне на възможност да се виждат наличните работници при екрана преди атака.

Нововъведения, които планираме за след повече от месец: 

1.   Continuous production– все още под въпрос, много искаме да чуем вашето мнение за такава възможна промяна.
1.1   Премахване на пакет производство при сградите за работници. Можете да ги обирате по всяко време, когато пожелаете. Ще оберете това, което са произвели за времето, през което не сте ги обирали. Сградите имат локален склад, който след като бъде напълнен, сградата не произвежда ресурс до нейното обиране.
1.2   Премахване на поръчка на пакет злато при сградите за злато. Можете да ги обирате по всяко време, когато пожелаете. Ще оберете това, което са произвели за времето, през което не сте ги обирали. Сградите имат локален склад, който след като бъде напълнен, сградата не произвежда ресурс до нейното обиране.
1.3   Премахване на пакет производство при сградите за стоки. Можете да стартирате производството на стоки, което ще ви отнеме количество злато. Можете да обирате готовите стоки по всяко време, когато пожелаете. Ще оберете това, което са произвели за времето, от което сте стартирали процеса. Сградите имат локален склад, който след като бъде напълнен, сградата не произвежда ресурс до нейното обиране и повторно захранване на сградата с ресурс.
2.   Добавяне на допълнителни звуци, наблягаме на частта с битките и озвучаването им.
3.   Movemode – възможност да размествате сградите в града си и да ги поставяте временно на места, където те по принцип не могат да бъдат поставени (пример, извън терена). След окончателно разместване на града, запазване на конфигурацията с бутон за съхраняване. Ако имате сграда на място, на което играта не позволява да имате сграда, съхранението ще бъде невъзможно.
4.   Стартиране на Машината на времето. Възможност за стартиране на Събития (за начало 3 вида, в последствие ще разширяваме каталога). Събитията имат нива на трудност, определени условия за да бъдат изиграни. Събитията се случват на отделни карти и са лимитирани във време. Ако успеете успешно да завършите събитие, ще имате възможност да получите ресурс за увеличаване нивата на бойните ви единици.
5.   Увеличаване на нива на бойните единици. Освен статистиките, някой от единиците ви ще придобиват специални умения с достигане на максималното ниво на ъпгрейд.
6.   Кралства
6.1   Кралска взаимопомощ – възможност да дарявате и да изисквате единици от вашите съотборници. Тези единици не заемат защитен и атакуващ лимит, ако ги използвате. Все пак в зависимост от нивото на умение на Кралството, имате ограничение в популацията, която един играч може да приеме в подкрепа.
6.2   Кралски чат – възможност за размяна на бързи съобщение (пази се 100 съобщения история) за да може да се използва Кралската поща по предназначение.
6.3   Кралска лоялност – Колкото по- дълго сте член на едно Кралство, толкова повече се увеличава лоялността ви към него, от което и Кралството и играчът придобиват различни по количество и вид бонуси. Ако напуснете Кралство, лоялността се нулира.
6.4   Кралски войни – Възможност да предизвикате други Кралства в битка. След като обявяването на войната е факт, имате ден за подготовка и ден за провеждане. Войните се случват на отделна карта и имат условия за извършване и победа. Winner takes it all (за наградите говорим в случая).
6.5   Трансмогрификация на планове за чудеса. Възможност за играчите да влагат повтарящите им се или ненужни планове за чудеса в Машина, в която да имат възможността да се опитат да променят вида на плана (с произволен или с точно определен) с минимален или максимален шанс за успех, в зависимост от избора и вложените ресурси.
7.   Добавяне на 6та ера – SteamAge.
8.   Промяна на логиката на регистрацията в играта и промяна на връзката на един акаунт с две или повече устройства.
9. Лог на събитията в акаунта, бърз списък с действия за да виждате кой ви е атакувал, почистил или дарил точки. Опция да върнете жеста.


Всички упоменати точки (освен точка 7 от списъка с промени в близко бъдеще) подлежат на промяна и отхвърляне, след като научим и претеглим мнението на играчите.
Ще се радваме, ако сте активни в дискусията и ни напишете какво мислите за важно и коя от промените би имала най- голяма тежест за да бъде играта по- удобна и интересна. 
« Last Edit: November 14, 2016, 07:12:29 PM by Xepa »
RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
както не разбирам поезията така и теб

Пух (22:35:28 3/08/2006)
Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

death_row (01:02:13 27/02/2007)  
Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

GENERALISIMUS

Offline Nork

  • Prince
  • ****
  • Posts: 96
  • Karma: +11/-0
    • View Profile
Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
« Reply #1 on: June 13, 2016, 04:43:41 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Да се разпиша първи :)
    Идеите които искате да осъществите са много хубави и ги приветствам с удоволствие!

    Тук обаче имам сериозен въпрос:

     "7. Промени свързани със социалните дейности и кварталите
    7.1. Премахване на меню приятели.
    7.2. Премахване възможността да се чистят сградите на играчи при посещение от класация.
    7.3. Преустановяване на възможността за даряване на точки в чудесата на хора от кралството. Възможност за даряване на точки само в квартала.
    7.4. В квартала можете да правите следните действия: чистене, даряване на точки, помощ за събитие (от машината). Не можете да осъществявате атаки.
    7.5. Matchmaking система – играта ви предлага играч за атакуване, имате избор да атакувате или да търсите нова мишена. Ако изберете мишена, след първата атака имате избор да продължите атаките докато играчът не влезе в защита или можете да търсите нова мишена.
    7.6. Единствено тези точки от списъка с нововъведения НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ПРОМЯНА, нечестната игра няма да се толерира по никакъв начин в Ragewar. С влизането на промяната ще бъдат разрушени и всички нива на чудеса, които са били постигнати благодарение на мултиакаунтнинг."

    Как и на какъв принцип ще се оформят кварталите? - защото в момента играта ме изпрати в квартал от 28 човека, 8 от които са в кралството ми, 16 / почти /две ери напред.......
    Това се случи след минаването напред във военната класация, което поражда и следващото питане - Ще има ли промяна в баланса на боините точки спрямо икономическите?
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #2 on: June 13, 2016, 04:50:22 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Привет, Nork,
    Формирането на кварталите не би трябвало да е от особено значение, тъй като в квартала вече няма да можеш да атакуваш :) Реално според нас критериите ще бъдат да има разнообразие, за да можеш да почистваш сгради и даряваш точки на играчи от всички ери и с различно развитие.
    За сметка на това критериите за matchmaking- а при атаки ще са близки до сега с тези на квартала, основната идея е да ти дава близки до твоето развитие играчи, като потенциални мишени.

    Относно въпроса: Ще има ли промяна в баланса на бойните точки спрямо икономическите?
    Отговор: Не сме решили твърдо, но категорично искаме да чуем повече мнения по въпроса, според вас трябва или не трябва? Ако да, в каква посока?
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline Nork

    • Prince
    • ****
    • Posts: 96
    • Karma: +11/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #3 on: June 13, 2016, 04:59:14 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Моето мнение по въпроса - Бойните точки които се получават са много малко в сравнение на икономическите!
    Влиянието им върху досегашната игра е много голямо - не може играч който е 40+ позиция в основната класация да е съсед с тези в топ 10. За това беше и въпроса как ще се формира квартала, а сега реално се променя на Как ще работи matchmaking- а? Ако е по същата формула не е добре  :?

    НИщо не казвате ще има ли промени в "Дървото на развитието" ? Ще може ли да се вижда коя наука какво дава и изисква, без непосредствено да е стигнато до нея?
    « Last Edit: June 13, 2016, 05:11:44 PM by Nork »

    Offline Oukhil

    • Squire
    • *
    • Posts: 9
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #4 on: June 13, 2016, 05:11:06 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ех, кратка бе радостта ми, че в квартала ми няма вече кой да ме докосне във военно отношение и се радвах на дълъг мир и спокойствие... и сега ще направите така, че все да има кой да ми извие врата  :mrgreen:
    Приветствам много идеята за Movemode, тъй като понякога трябва да се правят някакви адски логически схеми, ако искаш да пробваш нов начин на подредба на сградите, които са нагъчкани максимално тясно в отреденото пространство :lol:
    Също и промяната в събирането на ресурсите. Така, както е замислено в промените, ще е много по-мобилно и лесно за обслужване, определено.
    А ще има ли разместване на кварталите, тъй като в момента съм сам с още един пич в 3та епоха (който май също преустановява действие), един във втора епоха и всичко останало е леш :D 1ва епоха - почнали и стгнали до никъде, и изчезнали - а имам мисии, които просто няма как да изпълня (унищожи 3 чудеса на други играчи например...)
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline XellStar

    • Squire
    • *
    • Posts: 9
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #5 on: June 13, 2016, 05:30:42 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Преди всичко здравейте!

    Вие споменавате, че 7 точка няма да бъде променяна, но аз лично съм малко възмутен от някои от промените. Първите няколко нововъведения от 7т. няма да коментирам, защото са приемливи, но няма как да не направя коментар по точка 7.5, където пише "играта ви предлага играч за атакуване, имате избор да атакувате или да търсите нова мишена. Ако изберете мишена, след първата атака имате избор да продължите атаките докато играчът не влезе в защита или можете да търсите нова мишена." Предполагам имате хора от екипа, които играят играта първо защото им харесва, и второ - защото могат да попаднат на бъг и да докладват лесно. Тези хора не знам докладват ли ви колко трудно се търси човек, който искаш да атакуваш, но в същото време има ресурс. Аз лично доста трудно намирам такива хора, а когато намеря трябва да подходя по-деликатно с атаките, защото в началото отказах 2ма играчи така и в момента не играят (чувствам се виновен, съжалявам  :? ). Чрез въвеждането на тази matchmaking система ще бъде още по-трудно намирането на играч, който има достатъчно ресурс, за да бъде атаката възвръщаема (не казвам печеливша (въпреки, че целта на атаките е такава), защото над 90% от хората в съседство нямат ресурс, който да ми покрие дори атаката, която ми е малко над 1000 работници. Дребни неща са, знам, но имат значение.

    Похвали.
    Искам да ви похваля за точки 8 и 9. Наистина това са добри идеи и мен ме възмутяваше особено много, че има такава възможност да си направи човек няколко акаунта, и чрез поддържането им да си развива чудесата на единия много бързо. По точка 9 - наистина беше досадно да трябва да се върна в моят град, за да видя колко ресурс имам, и колко ми остава, за да напълня хамбарите, за да мога да си направя сметка дали да изразходя част от ресурсите, за да мога да се възползвам напълно от ресурсите, които ще взема от атаката, или пък мога да атакувам директно и да не се безпокоя, че част от ресурсите ще бъдат загубени.

    Коментари относно нововъведенията, планирани от вас за след месец.
    Директно на първата точка имам забележки. Ако направите сградите за работници и злато (казвам само за тях, защото за стоките е добра идея, но само за тях) да продуцират постоянно ресурс с времето така няма да го има онзи момент, в който един играч може да доминира над друг, като е по-активен от него и следи своите сгради по-често. Пример, когато е постоянно производството:
    Разглеждаме 2ма играчи. Единият - много редовен в играта и много зарибен. Другият - играе рядко и влиза веднъж на 2-3 часа за по 10 минути. И двамата играчи ще получават еднакъв брой ресурси и това няма да е честно спрямо първият.
    Ако този сценарии се повтори, но сградите могат да бъдат  определяни за колко време да работят, първият играч ще доминира вторият с времето, защото ще събира повече ресурс, тъй като е по-активен. Говоря за профита от това да пуснеш 12 пъти 1 сграда за злато за 5 минути, вместо същата сграда за 1 час.
    Относно работниците - сравнително същото е, защото ако една сграда за работници произвежда веднъж на 1 час, първия играч от сценария ще влиза след точно 1 час и ще събира ресурсите, докато втория ще го прави веднъж на 2-3 часа и така ще събира 2-3 пъти по-малко ресурс от първия. Ако играта бъде направена по схемата, предложена от вас играч номер 1 ще получава същия брой ресурси като играч номер 2, независимо че е много активен.

    Точка номер 3 е много добра идея, дори аз лично мислех да ви пиша тия дни за нея, обаче все ми изниква нещо и забравям да пиша. Препоръчвам ви да може сградите, когато сме в режим на местене, да могат да се дескаунват, както могат да се деспаунват бойни единици на бойното поле. Сградите да си стоят прибрани също като единиците и да можем да си ги спаунваме, когато ни потрябват. Разместването ще е в пъти по-лесно. Аз, например, правя разместване само и единствено когато имам отключена нова сграда за злато, защото тогава трябва да продам старите и ми се освобождава място. Същото важи и за сградите за работници. Доста е досадно като цяло.

    Точки номер 4 и 5 не мога да коментирам по никакъв друг начин освен с едно голямо БРАВО ЗА ИДЕЯТА. Страхотна е и внася доста нови и интересни неща в играта. Само една забележка относно точка номер 5. Гледайте да го направите по-балансирано, като направите вдигането на левели на единиците доста трудно.

    Точка номер 6.1 - голямо НЕ. Така всичко ще стане прекалено overpower-нато. Дори и в момента броя популация, с който разполагаме в отношение атака:защита е в полза на защитата с доста. Мисля, че ще е сравнително нечестно за някой, който се е трудил да мисли за това как да разположи защитата си да бъде с еднакво добра защита като някой, който е нахвърлял единици на полето, но поиска помощ от някой доста силен член на кралството си.

    Точка номер 6.2 - съгласен съм. Мислех да ви предложа да въведете съобщенията да бъдат под формата на чат, но мислех, че ще е прекалено натоварващо всеки играч в играта да създава отделен чат. Сега като се замисля може да въведете опция "Предложи чат" бутон или нещо подобно - така да можеш да поканиш някой да си пишете в реално време, а не постоянно да трябва да презареждаш чата, като се връщаш назад и после се връщаш отново в съобщенията. Става доста досадно с времето. Ще е доста полезно, ако я има тази опция.

    Точка номер 6.3 - напълно съм ЗА. Ще бъде супер готино да се дава някаква награда към тези, които са лоялни към едно кралство. Една идейка за наградата - може да е под формата на процентен бонус към аферите ;) . Примерно ако един играч има 100 лоялност (за всеки 5 часа престой в кралството получава по 1 точка) към кралството си да получава 50% бонус към аферите. 80 лоялност - 40%; 60 лоялност - 30%; 40 лоялност - 20% и т.н. Ще е супер!

    Точки номер 6.4 и 6.5 - доста добри идеи като цяло. Нямам какво да добавя в повече, освен за точка 6.5. Можете да добавите опция да използвате 3 чертежи, които не ви трябват (повтарящи се чертежи) за да генерирате 1 от определена сграда-чудо. Не точно определен чертеж от определена сграда, но да кажем, че имате 1 чудо с 7/9 части и ви остават 2. Вкарвате 3 чертежа, които не използвате и имате примерно 80% шанс да се падне някоя от 2те части и 20% да се падне някоя повтаряща се част. Струва ми се приемливо и добро като идея. :)

    Точка номер 7 - не ми харесва името на ерата само, хахаха.

    Като цяло ще бъде един силно очакван (поне от мен) ъпдейт на играта! Имам големи надежди!

    Поздрави и лек ден,
    Калоян
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #6 on: June 13, 2016, 05:36:02 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Quote from: "Nork"
    Моето мнение по въпроса - Бойните точки които се получават са много малко в сравнение на икономическите!
    Влиянието им върху досегашната игра е много голямо - не може играч който е 40+ позиция в основната класация да е съсед с тези в топ 10. За това беше и въпроса как ще се формира квартала, а сега реално се променя на Как ще работи matchmaking- а? Ако е по същата формула не е добре  :?

    НИщо не казвате ще има ли промени в "Дървото на развитието" ? Ще може ли да се вижда коя наука какво дава и изисква, без непосредствено да е стигнато до нея?

    Nork, благодаря за споделеното мнение, разбираме какво е притеснението и ще вземем под внимание. Същото важи и за сегашната формула на кварталите, мислехме да преизползваме част от решението, но след като не работи, ще търсим ново такова.
    Относно промените в дървото и възможността да се вижда какво дава Науката предварително, даже е задействана промяната, забравихме да го споменем тъй като е одобрено още от миналата седмица :D
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #7 on: June 13, 2016, 05:38:48 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Quote from: "Oukhil"
    А ще има ли разместване на кварталите, тъй като в момента съм сам с още един пич в 3та епоха (който май също преустановява действие), един във втора епоха и всичко останало е леш :D 1ва епоха - почнали и стгнали до никъде, и изчезнали - а имам мисии, които просто няма как да изпълня (унищожи 3 чудеса на други играчи например...)

    Благодарим за насърчаването :)
    Относно настоящия проблем с квартала, би трябвало да не продължи повече от седмица общо, но ако не се променят нещата значи имаме някъде бъгче.
    С тази мисия е трудно, признавам, надявахме се всички да строят Сфинкса понеже изискванията и плановете се събират на ден 1 от играта, но уви, явно не са ни верни сметките :/
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline dreven1970

    • Prince
    • ****
    • Posts: 121
    • Karma: +18/-4
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #8 on: June 13, 2016, 06:44:49 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • здравейте ,това е много хубаво което чета в момента за развитието на играта защото я играем от много време с брат ми.1.все още не ми е отговорено на въпроса за колелото на късмета при 5ят остров дето ми дава пъти въпросителен знак.2.защо се забранява даряването на наука от кралството-нали сме все пак кралство и трябва да си помагаме.3.Против съм мултиакаунта и за това трябва да уточните как ще се формулира.С брат ми играем играта но от един лаптоп как да се направи така че да продължим и да не сме мултиакаунт,Като цяло всичко ми харесва щом ще има бонуси и награди и най вече развитие на играта.И най накрая-играта почна да се зарежда от всякъде по бавно след последния ъпдейт както писаха повече хора надявам се да се оправи този досаден проблем.Особенно се оплакваме от тест версията през браузара УСПЕХ
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #9 on: June 13, 2016, 07:18:36 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Quote from: "dreven1970"
    Здравейте, това е много хубаво което чета в момента за развитието на играта защото я играем от много време с брат ми. 1. Все още не ми е отговорно на въпроса за колелото на късмета при 5ят остров дето ми дава пъти въпросителен знак. 2. Защо се забранява даряването на наука от кралството-нали сме все пак кралство и трябва да си помагаме. 3. Против съм мултиакаунта и за това трябва да уточните как ще се формулира. С брат ми играем играта но от един лаптоп как да се направи така че да продължим и да не сме мултиакаунт. Като цяло всичко ми харесва щом ще има бонуси и награди и най вече развитие на играта. И най накрая-играта почна да се зарежда от всякъде по бавно след последния ъпдейт както писаха повече хора надявам се да се оправи този досаден проблем. Особено се оплакваме от тест версията през браузара УСПЕХ

    Привет.
    1. Проблема е, че се пада стока от 6 ера, която не е в играта. Затова и излиза ?. Сложили сме тикет за колегите програмисти за да поправят случващото се. Когато това е факт, ще потвърдим задължително.
    2. Точно заради мултиакаунтнинга. Реално има цели кралства пълни с мултита. Реално искаме да няма никакъв смисъл да играеш с два акаунта, освен ако не искаш да ги развиваш паралелно, което не е проблем. В миналото сме имали много перипетии с осигуряването на честна игра и със следенето на играчите в други проекти, за нас единственото адекватно решение е да няма далавера, просто никой няма да го прави. До момента в който има начин, няма да се преустанови тази наистина вредна практика. А в Кралството можете да си помагате по други начини, ще водите войни заедно и реално точки ше разменяте в Квартала със съседите, така може да сме сигурни че няма нищо вредно.
    3. Няма проблеми, продължавайте да играете.
    4. За съжаление последната версия беше нашият опит за това да решим проблема с все по- бавното зареждане. Отделихме картинките на различните ери да се зареждат след първоначалното сваляне на играта. но стана по- лошо. Сега сме подготвили нова версия и този проблем е решен, за съжаление ви лазим по нервите но е за добро, искаме да става по- лекичко, особено на не толкова мощни устройства или по -старички, играта се държи зле, но ще направим всичко възможно да се поправи това.

    П.С. На Калоян, а.к.а.  XellStar още му осмислям поста, много подробен което е супер, малко ми трябва да превъртя някой неща в главата и ще пиша :)
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #10 on: June 13, 2016, 10:19:58 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Едно голямо браво от мен, постарали сте се и си личи че слушате предложенията на users, което е супер.

    Напълно съм съгласен с това което HellStar каза относно Continuous Production за злато и workers.

    Regards
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.

    Offline Paskal

    • Knight
    • **
    • Posts: 25
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #11 on: June 13, 2016, 11:02:57 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Здравейте,
    Лично аз се вълнувaм най-много от войните между кралствата. Сигурен съм, че играта ще стане значително по-атрактивна, ако кралствата си имат постоянни територии и могат да отвоюват/губят територии чрез войни със съседите си. Това би било голяма стъпка напред спрямо всички останали игри от този жанр и ще ви спечели много фенове.
    Предполагам, че останалите промени ще спомогнат за баланса в играта, но и от части ще заличат нейната индивидуалност и ще я доближат до игри като Clash of clans.

    Поздрави!
    « Last Edit: June 14, 2016, 01:00:39 AM by Paskal »

    Offline sulio_pulio1972

    • Prince
    • ****
    • Posts: 139
    • Karma: +15/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #12 on: June 14, 2016, 12:27:23 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Здравейте!

     1.Не ми се нрави това, че може да се крият само 3 ресурса. Купуването на следващи слотове за криене с точки наука, което е еднократно, си мисля че е неработещо.
     2.Мултита - "Реално искаме да няма никакъв смисъл да играеш с два акаунта, освен ако не искаш да ги развиваш паралелно, което не е проблем." Ако играеш с два или повече акаунта от едно IP трябва да се помисли върху това да не може да се ползват мултитата за склад - т.е. там да си съхранявам стоките. Освен това да се забрани и  да се нападат взаимно тези акаунти - иначе спокойно могат да се наливат ресурси.
     3.Чудата - "Възможност за даряване на точки само в квартала." - какъв ще ми е стимула да дарявам точки наука на друг играч, който днес ми е в квартала, утре ще мине в друг? Защо да развивам чудо на играч, който е в противников съюз?

    Още много неща имам за писане, ама тази вечер нямам повече време. Може би утре, ако разполагам с повече такова, ще продължа.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    "Всички сме деца, станали по някаква случайност възрастни".
                                                                                   Рууд Гулит

    Offline Mario_IYI

    • Count
    • ***
    • Posts: 75
    • Karma: +2/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #13 on: June 14, 2016, 08:17:43 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Относно съобщенията/чата в кралството:
    Добавете опция Краля да може да изпраща съобщение до всички в кралството, което да не е в общия чат, а до всички лично. Доста често в общия чат важните съобщения на краля остават непрочетени ... Да е нещо подобно като съобщенията в системни... всеки от кралството да получава лично съобщението от краля
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    "Технологичният прогрес е като брадва в ръцете на патологичен престъпник." А.А.

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Бъдещи промени - всяко мнение е важно!
    « Reply #14 on: June 14, 2016, 09:51:35 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • На Mario_IYI - предложението е много добро!

    Regards
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.