Username: Password:

Author Topic: Чудесата в играта  (Read 4476 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Xepa

  • Administrator
  • Prince
  • *****
  • Posts: 131
  • Karma: +5/-0
    • View Profile
Чудесата в играта
« on: March 28, 2016, 04:55:25 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Богинята на Плодородието
    Ера: Каменна



    СТРУВА:
    1 ниво: 14    кости, 14    кремък; 14 риба; 14 билки; точки наука - 5
    2 ниво: 16 кремък; 16 риба; 16 билки; 16    плодове; точки наука - 25
    3 ниво: 18 кости, 18 риба; 18 билки; 18 плодове;  точки наука - 55
    4 ниво: 20 кости, 20   кремък; 20 билки; 20 плодове; точки наука - 95
    5 ниво: 22 кости, 22 кремък; 22 риба; 22  плодове; точки наука - 145
    6 ниво: 24 кости; 24 кремък; 24 риба; 24   билки; точки наука - 205
    7 ниво: 26    кремък; 26 риба; 26 билки; 26 плодове;   точки наука - 275
    8 ниво: 28 кости; 28 риба; 28 билки; 28 плодове; точки наука - 355
    9 ниво: 30 кости; 30 кремък; 30 билки; 30 плодове; точки наука - 445
    10 ниво: 32 кости; 32 кремък; 32 риба; 32 плодове; точки наука - 545

    ДАВА:
    1 ниво: 120 култура, +2% увеличена сила на армията в атака
    2 ниво: 170 култура, +4% увеличена сила на армията в атака
    3 ниво: 230 култура, +6% увеличена сила на армията в атака
    4 ниво: 300 култура, +8% увеличена сила на армията в атака
    5 ниво: 380 култура, +10% увеличена сила на армията в атака
    6 ниво: 470 култура, +12% увеличена сила на армията в атака
    7 ниво: 570 култура, +14% увеличена сила на армията в атака
    8 ниво: 680 култура, +16% увеличена сила на армията в атака
    9 ниво: 800 култура, +18% увеличена сила на армията в атака
    10 ниво: 930 култура, +20% увеличена сила на армията в атака


    Сфинкс
    Ера: Каменна



    СТРУВА:
    1 ниво: 4 кости, 4 кремък; 4 билки; 4 плодове: точки наука - 5
    2 ниво: 16 кости, 16 кремък; 16 риба; 16 плодове; точки наука - 25
    3 ниво: 18 кости, 18 кремък; 18 риба; 18 билки;  точки наука - 55
    4 ниво: 20   кремък; 20 риба, 20 билки; 20 плодове; точки наука - 95
    5 ниво: 22 кости, 22 кремък; 22 билки; 22  плодове; точки наука - 145
    6 ниво: 24 кости; 24 кремък; 24 риба; 24   плодове; точки наука - 205
    7 ниво: 26 кости; 26 кремък; 26 риба; 26 билки; точки наука - 275
    8 ниво: 28 кремък; 28 риба; 28 билки; 28 плодове; точки наука - 355
    9 ниво: 30 кости; 30 билки; 30 билки; 30 плодове; точки наука - 445
    10 ниво: 32 кости; 32 кремък; 32 билки; 32 плодове; точки наука - 545

    ДАВА:
    1 ниво: +30 min. капацитет за лекуване, +2% увеличена сила на армията в защита
    2 ниво: +60 min. капацитет за лекуване, +4% увеличена сила на армията в защита
    3 ниво: +90 min. капацитет за лекуване, +6% увеличена сила на армията в защита
    4 ниво: + 120 min. капацитет за лекуване, +8% увеличена сила на армията в защита
    5 ниво: + 150 min. капацитет за лекуване, +10% увеличена сила на армията в защита
    6 ниво: + 180 min. капацитет за лекуване, +12% увеличена сила на армията в защита
    7 ниво: + 210 min. капацитет за лекуване, +14% увеличена сила на армията в защита
    8 ниво: + 240 min. капацитет за лекуване, +16% увеличена сила на армията в защита
    9 ниво: + 270 min. капацитет за лекуване, +18% увеличена сила на армията в защита
    10 ниво: + 300 min. капацитет за лекуване, +20% увеличена сила на армията в защита
    « Last Edit: November 14, 2016, 06:55:51 PM by Xepa »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #1 on: March 28, 2016, 06:09:18 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Статуя на свободата
    Ера: Бронзова



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 пшеница; 14 мед; 14 бронз; 14 вълна; точки наука - 10
    2 ниво: 16 мед; 16 бронз; 16 вълна; 16 бира; точки наука - 34
    3 ниво: 18 пшеница; 18 бронз; 18 вълна; 18 бира; точки наука - 70
    4 ниво: 20 пшеница; 20 мед; 20 вълна; 20 бира; точки наука - 118
    5 ниво: 22 пшеница; 22 мед; 22 бронз; 22 вълна;  точки наука - 178
    6 ниво: 24 мед; 24 бронз; 24 вълна; 24 бира; точки наука - 250
    7 ниво: 26 пшеница; 26 бронз; 26 вълна; 26 бира; точки наука - 334
    8 ниво: 28 пшеница; 28 мед; 28 вълна; 28 бира; точки наука - 430
    9 ниво: 30 пшеница; 30 мед; 30 бронз; 30 бира; точки наука - 538
    10 ниво: 32 пшеница; 32 мед; 32 бронз; 32 вълна; точки наука - 658

    ДАВА:

    1 ниво: +2% върху производството на злато; -2% време за строене
    2 ниво: +4% върху производството на злато; -4% време за строене
    3 ниво: +6% върху производството на злато; -6% време за строене
    4 ниво: +8% върху производството на злато; -8% време за строене
    5 ниво: +10% върху производството на злато; -10% време за строене
    6 ниво: +12% върху производството на злато; -12% време за строене
    7 ниво: +14% върху производството на злато; -14% време за строене
    8 ниво: +16% върху производството на злато; -16% време за строене
    9 ниво: +18% върху производството на злато; -18% време за строене
    10 ниво: +20% върху производството на злато; -20% време за строене

    Стоунхендж
    Ера: Бронзова



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 пшеница; 14 мед; 14 бронз; 14 бира; точки наука - 10
    2 ниво: 16 пшеница; 16 мед; 16 бронз; 16 вълна; точки наука - 34
    3 ниво: 18 мед; 18 бронз; 18 вълна; 18 бира; точки наука - 70
    4 ниво: 20 пшеница; 20 бронз; 20 вълна; 20 бира; точки наука - 118
    5 ниво: 22 пшеница; 22 мед; 22 бронз; 22 бира;  точки наука - 178
    6 ниво: 24 пшеница; 24 мед; 24 бронз; 24 вълна; точки наука - 250
    7 ниво: 26 мед; 26 бронз; 26 вълна; 26 бира; точки наука - 334
    8 ниво: 28 пшеница; 28 бронз; 28 вълна; 28 бира; точки наука - 430
    9 ниво: 30 пшеница; 30 мед; 30 вълна; 30 бира; точки наука - 538
    10 ниво: 32 пшеница; 32 мед; 32 бронз; 32 бира; точки наука – 658

    ДАВА:

    1 ниво: +10 броя произволна стока от текущата ера на играча; +220 работника
    2 ниво: +12 броя произволна стока от текущата ера на играча; +290 работника
    3 ниво: +14 броя произволна стока от текущата ера на играча; +370 работника 
    4 ниво: +16 броя произволна стoка от текущата ера на играча; +460 работника
    5 ниво: +18 броя произволна стока от текущата ера на играча; +640 работника
    6 ниво: +20 броя произволна стока от текущата ера на играча; +830 работника
    7 ниво: +22 броя произволна стока от текущата ера на играча; +1030 работника 
    8 ниво: +24 броя произволна стока от текущата ера на играча; +1430 работника
    9 ниво: +26 броя произволна стока от текущата ера на играча; +1980 работника
    10 ниво: +28 броя произволна стока от текущата ера на играча; +2480 работника

    Космическа врата
    Ера: Бронзова



    СТРУВА:


    1 ниво: 40 пшеница; 40 мед; 40 бронз; 40 вълна; точки наука - 30
    2 ниво: 44 мед; 44 бронз; 44 вълна; 44 бира; точки наука - 55
    3 ниво: 48 пшеница; 48 бронз; 48 вълна; 48 бира; точки наука - 70
    4 ниво: 52 пшеница; 52 мед; 52 вълна; 52 бира; точки наука - 105
    5 ниво: 56 пшеница; 56 мед; 56 бронз; 56 бира;  точки наука - 145
    6 ниво: 60 пшеница; 60 мед; 60 бронз; 60 вълна; точки наука - 190
    7 ниво: 64 мед; 64 бронз; 64 вълна; 64 бира; точки наука - 240
    8 ниво: 68 пшеница; 68 бронз; 68 вълна; 68 бира; точки наука - 295
    9 ниво: 72 пшеница; 72 мед; 72 вълна; 72 бира; точки наука - 355
    10 ниво: 76 пшеница; 76 мед; 76 бронз; 76 бира; точки наука – 425

    ДАВА:

    1 ниво: +2% върху производството на злато; +2% върху производството на работници; +2% към базовата култура
    2 ниво: +4% върху производството на злато; +4% върху производството на работници; +4% към базовата култура
    3 ниво: +6% върху производството на злато; +6% върху производството на работници; +6% към базовата култура
    4 ниво: +8% върху производството на злато; +8% върху производството на работници; +8% към базовата култура
    5 ниво: +10% върху производството на злато; +10% върху производството на работници; +10% към базовата култура
    6 ниво: +12% върху производството на злато; +12% върху производството на работници; +12% към базовата култура
    7 ниво: +14% върху производството на злато; +14% върху производството на работници; +14% към базовата култура
    8 ниво: +16% върху производството на злато; +16% върху производството на работници; +16% към базовата култура
    9 ниво: +18% върху производството на злато; +18% върху производството на работници; +18% към базовата култура
    10 ниво: +20% върху производството на злато; +20% върху производството на работници; +20% към базовата култура
    « Last Edit: November 14, 2016, 06:56:14 PM by Xepa »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #2 on: March 30, 2016, 11:49:08 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Висящите градини
    Ера: Желязна



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 желязо; 14 зехтин; 14 папирус; 14 стомана; точки наука - 15
    2 ниво: 16 желязо; 16 конци; 16 папирус; 16 стомана; точки наука - 41
    3 ниво: 18 желязо; 18 конци; 18 зехтин; 18 стомана; точки наука - 80
    4 ниво: 20 желязо; 20 конци; 20 зехтин; 20 папирус; точки наука - 132
    5 ниво: 22 желязо; 22 зехтин; 22 папирус; 22 стомана;  точки наука - 197
    6 ниво: 24 желязо; 24 конци; 24 папирус; 24 стомана; точки наука - 275
    7 ниво: 26 желязо; 26 конци; 26 зехтин; 26 стомана; точки наука -366
    8 ниво: 28 желязо; 28 конци; 28 зехтин; 28 папирус; точки наука - 470
    9 ниво: 30 конци; 30 зехтин; 30 папирус; 30 стомана; точки наука - 587
    10 ниво: 32 желязо; 32 зехтин; 32 папирус; 32 стомана; точки наука - 717

    ДАВА:

    1 ниво: +2% увеличен живот на защитните структури; 1 точка наука на 24 часа
    2 ниво: +4% увеличен живот на защитните структури; 1 точка наука на 24 часа
    3 ниво: +6% увеличен живот на защитните структури; 2 точки наука на 24 часа
    4 ниво: +8% увеличен живот на защитните структури; 2 точки наука на 24 часа
    5 ниво: +10% увеличен живот на защитните структури; 3 точки наука на 24 часа
    6 ниво: +12% увеличен живот на защитните структури; 3 точки наука на 24 часа
    7 ниво: +14% увеличен живот на защитните структури; 4 точки наука на 24 часа
    8 ниво: +16% увеличен живот на защитните структури; 4 точки наука на 24 часа
    9 ниво: +18% увеличен живот на защитните структури; 4 точки наука на 24 часа
    10 ниво: +20% увеличен живот на защитните структури; 5 точки наука на 24 часа

    Наклонената кула
    Ера: Желязна



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 желязо; 14 конци; 14 зехтин; 14 папирус; точки наука - 15
    2 ниво: 16 конци; 16 зехтин; 16 папирус; 16 стомана; точки наука - 41
    3 ниво: 18 желязо; 18 зехтин; 18 папирус; 18 стомана; точки наука - 80
    4 ниво: 20 желязо; 20 конци; 20 папирус; 20 стомана; точки наука - 132
    5 ниво: 22 желязо; 22 конци; 22 зехтин; 22 папирус; точки наука - 197
    6 ниво: 24 конци; 24 зехтин; 24 папирус; 24 стомана; точки наука - 275
    7 ниво: 26 желязо; 26 зехтин; 26 папирус; 26 стомана; точки наука -366
    8 ниво: 28 желязо; 28 конци; 28 папирус; 28 стомана; точки наука - 470
    9 ниво: 30 желязо; 30 конци ; 30 зехтин; 30 стомана; точки наука - 587
    10 ниво: 32 желязо; 32 конци; 32 зехтин; 32 папирус; точки наука – 717

    ДАВА:

    1 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 2%; дава 5% към културни сгради и чудеса
    2 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 4%; ; дава 10% към културни сгради и чудеса
    3 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 6%; дава 15% към културни сгради и чудеса
    4 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 8%; дава 20% към културни сгради и чудеса
    5 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 10%; дава 25% към културни сгради и чудеса
    6 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 12%; дава 30% към културни сгради и чудеса
    7 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 14%; дава 35% към културни сгради и чудеса
    8 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 16%; дава 40% към културни сгради и чудеса
    9 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 18%; дава 45% към културни сгради и чудеса
    10 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 20%; дава 50% към културни сгради и чудеса
    « Last Edit: November 14, 2016, 06:56:35 PM by Xepa »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #3 on: March 30, 2016, 02:23:56 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Тадж Махал
    Ера: Ранно Средновековие



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 кожи; 14 митрил; 14 грънци; 14 сол; точки наука - 20
    2 ниво: 16 митрил; 16 грънци; 16 сол; 16 лен; точки наука - 50
    3 ниво: 18 кожи; 18 грънци; 18 сол; 18 лен; точки наука - 95
    4 ниво: 20 кожи; 20 митрил; 20 сол; 20 лен; точки наука - 155
    5 ниво: 22 кожи; 22 митрил; 22 грънци; 22 сол; точки наука - 230
    6 ниво: 24 митрил; 24 грънци; 24 сол; 24 лен; точки наука - 320
    7 ниво: 26 кожи; 26 грънци; 26 сол; 26 лен; точки наука -425
    8 ниво: 28 кожи; 28 митрил; 28 сол; 28 лен; точки наука - 545
    9 ниво: 30 кожи; 30 митрил; 30 грънци; 30 лен; точки наука - 680
    10 ниво: 32 кожи; 32 митрил; 32 грънци; 32 сол; точки наука – 830

    ДАВА:

    1 ниво: +2% върху производството на злато; 590 култура
    2 ниво: +4% върху производството на злато; 700 култура
    3 ниво: +6% върху производството на злато; 920 култура
    4 ниво: +8% върху производството на злато; 1250 култура
    5 ниво: +10% върху производството на злато; 1690 култура
    6 ниво: +12% върху производството на злато; 2240 култура
    7 ниво: +14% върху производството на злато; 2900 култура
    8 ниво: +16% върху производството на злато; 3670 култура
    9 ниво: +18% върху производството на злато; 4550 култура
    10 ниво: +20% върху производството на злато; 5540 култура


    Седмоглава Змия
    Ера: Ранно Средновековие



    СТРУВА:

    1 ниво: 40 кожи; 40 грънци; 40 сол; 40 лен; точки наука - 40
    2 ниво: 44 кожи; 44 митрил; 44 сол; 44 лен; точки наука - 70
    3 ниво: 48 кожи; 48 митрил; 48 грънци; 48 лен; точки наука - 105
    4 ниво: 52 кожи; 52 митрил; 52 грънци; 52 сол; точки наука - 145
    5 ниво: 56 митрил; 56 грънци; 56 сол; 56 лен; точки наука - 195
    6 ниво: 60 кожи; 60 грънци; 60 сол; 60 лен; точки наука - 250
    7 ниво: 64 кожи; 64 митрил; 64 сол; 64 лен; точки наука -310
    8 ниво: 68 кожи; 68 митрил; 68 грънци; 68 лен; точки наука - 375
    9 ниво: 72 кожи; 72 митрил; 72 грънци; 72 сол; точки наука - 445
    10 ниво: 76 митрил; 76 грънци; 76 сол; 76 лен; точки наука – 520

    ДАВА:

    1 ниво: +30 към максималния капацитет за лекуване; 1 точка наука на 24 часа
    2 ниво: +60 към максималния капацитет за лекуване; 1 точка наука на 24 часа
    3 ниво: +90 към максималния капацитет за лекуване; 2 точки наука на 24 часа
    4 ниво: +120 към максималния капацитет за лекуване; 2 точки наука на 24 часа
    5 ниво: +150 към максималния капацитет за лекуване; 3 точки наука на 24 часа
    6 ниво: +180 към максималния капацитет за лекуване; 3 точки наука на 24 часа
    7 ниво: +210 към максималния капацитет за лекуване; 4точки наука на 24 часа
    8 ниво: +240 към максималния капацитет за лекуване; 4 точки наука на 24 часа
    9 ниво: +270 към максималния капацитет за лекуване; 4 точки наука на 24 часа
    10 ниво: +300 към максималния капацитет за лекуване; 5 точки наука на 24 часа

    Китайска каменна армия
    Ера: Ранно Средновековие



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 кожи; 14 митрил; 14 грънци; 14 лен; точки наука - 20
    2 ниво: 16 кожи; 16 митрил; 16 грънци; 16 сол; точки наука - 50
    3 ниво: 18 митрил; 18 грънци; 18 сол; 18 лен; точки наука - 95
    4 ниво: 20 кожи; 20 грънци; 20 сол; 20 лен; точки наука - 155
    5 ниво: 22 кожи; 22 митрил; 22 грънци; 22 лен; точки наука - 230
    6 ниво: 24 кожи; 24 митрил; 24 грънци; 24 сол; точки наука - 320
    7 ниво: 26 митрил; 26 грънци; 26 сол; 26 лен; точки наука - 425
    8 ниво: 28 кожи; 28 грънци; 28 сол; 28 лен; точки наука - 545
    9 ниво: 30 кожи; 30 митрил; 30 сол; 30 лен; точки наука - 680
    10 ниво: 32 кожи; 32 митрил; 32 грънци; 32 лен; точки наука – 830

    ДАВА:

    1 ниво: 1000 злато за 24 часа, -11% време за строене на сгради
    2 ниво: 2550 злато за 24 часа, -12% време за строене на сгради
    3 ниво: 3600 злато за 24 часа, -13% време за строене на сгради
    4 ниво: 4750 злато за 24 часа, -14% време за строене на сгради
    5 ниво: 5800 злато за 24 часа, -15% време за строене на сгради
    6 ниво: 6950 злато за 24 часа, -16 време за строене на сгради
    7 ниво: 7900 злато за 24 часа, -17% време за строене на сгради
    8 ниво: 9150 злато за 24 часа, -18% време за строене на сгради
    9 ниво: 10200 злато за 24 часа, -19% време за строене на сгради
    10 ниво: 12500 злато за 24 часа, -20% време за строене на сгради
    « Last Edit: November 14, 2016, 06:57:20 PM by Xepa »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline Xepa

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 131
    • Karma: +5/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #4 on: March 30, 2016, 02:27:59 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Великата А'Туин
    Ера: Късно Средновековие



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 коприна; 14 стълко; 14 месинг; 14 тухли; точки наука - 25
    2 ниво: 16 стълко; 16 месинг; 16 тухли; 16 хартия; точки наука - 55
    3 ниво: 18 коприна; 18 месинг; 18 тухли; 18 хартия; точки наука - 100
    4 ниво: 20 коприна; 20 стълко; 20 тухли; 20 хартия; точки наука - 160
    5 ниво: 22 коприна; 22 стълко; 22 месинг; 22 хартия; точки наука - 235
    6 ниво: 24 стълко; 24 месинг; 24 тухли; 24 хартия; точки наука - 325
    7 ниво: 26 коприна; 26 месинг; 26 тухли; 26 хартия; точки наука - 430
    8 ниво: 28 коприна; 28 стълко; 28 тухли; 28 хартия; точки наука - 550
    9 ниво: 30 коприна; 30 стълко; 30 месинг; 30 хартия; точки наука - 685
    10 ниво: 32 коприна; 32 стълко; 32 месинг; 32 тухли; точки наука – 835

    ДАВА:

    1 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 2%; с 2% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    2 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 4%; с 4% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    3 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 6%; с 6% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    4 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 8%;  с 8% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    5 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 10%; с 10% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    6 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 12%;  с 12% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    7 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 14%; с 14% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    8 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 16%; с 16% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    9 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 18%; с 18% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)
    10 ниво: намалява изискването за научи точки при строене и вдигане на ниво на чудесата с 20%; с 20% увеличава жизнените точки на всички сгради (не важи за защитните структури)

    Планетариум
    Ера: Късно Средновековие



    СТРУВА:

    1 ниво: 14 коприна; 14 стълко; 14 месинг; 14 хартия; точки наука - 25
    2 ниво: 16 коприна; 16 стъкло; 16 месинг; 16 тухли; точки наука - 55
    3 ниво: 18 стъкло; 18 месинг; 18 тухли; 18 хартия; точки наука - 100
    4 ниво: 20 коприна; 20 месинг; 20 тухли; 20 хартия; точки наука - 160
    5 ниво: 22 коприна; 22 стълко; 22 тухли; 22 хартия; точки наука - 235
    6 ниво: 24 коприна; 24 стъкло; 24 месинг; 24 хартия; точки наука - 325
    7 ниво: 26 коприна; 26 стъкло; 26 месинг; 26 тухли; точки наука - 430
    8 ниво: 28 стъкло; 28 месинг; 28 тухли; 28 хартия; точки наука - 550
    9 ниво: 30 коприна; 30 месинг; 30 тухли; 30 хартия; точки наука - 685
    10 ниво: 32 коприна; 32 стълко; 32 тухли; 32 хартия; точки наука – 835

    ДАВА:
    1 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 2%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 2%
    2 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 4%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 4%
    3 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 6%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 6%
    4 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 8%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 8%
    5 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 10%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 10%
    6 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 12%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 12%
    7 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 14%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 14%
    8 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 16%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 16%
    9 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 18%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 18%
    10 ниво: Увеличава жизнените точки на атакуващата армия с 20%; Увеличава жизнените точки на защитаващата армия с 20%
    « Last Edit: November 14, 2016, 06:57:39 PM by Xepa »
    RiverRun (13:26:43 2/02/2007)
    както не разбирам поезията така и теб

    Пух (22:35:28 3/08/2006)
    Това е само за пред хората ... админките по начало не са от Земята.

    death_row (01:02:13 27/02/2007)  
    Казали са ми, че направо можеш да убиеш някой през пс-то...

    GENERALISIMUS

    Offline Oleg-Petrov.COM

    • Prince
    • ****
    • Posts: 87
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #5 on: March 31, 2016, 05:51:41 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Amazing artist guys! Great buildings!
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline Mario_IYI

    • Count
    • ***
    • Posts: 75
    • Karma: +2/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #6 on: April 05, 2016, 09:32:33 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • скъпо е :)
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    "Технологичният прогрес е като брадва в ръцете на патологичен престъпник." А.А.

    Offline Paskal

    • Knight
    • **
    • Posts: 25
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #7 on: May 11, 2016, 10:30:14 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Айде, ъпдейтче :)
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline sulio_pulio1972

    • Prince
    • ****
    • Posts: 139
    • Karma: +15/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #8 on: May 13, 2016, 11:28:18 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • 9 ниво на Градината пише, че дава 5 точки наука. Това което виждам, е че дава 4. Кое е вярното?
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    "Всички сме деца, станали по някаква случайност възрастни".
                                                                                   Рууд Гулит

    Offline YDanchev

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 135
    • Karma: +3/-1
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #9 on: May 14, 2016, 01:52:45 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Вярното е 4. Има грешка по-горе, която ще поправим.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    Game Designer, Ragewar Team

    Offline Oleg-Petrov.COM

    • Prince
    • ****
    • Posts: 87
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #10 on: June 08, 2016, 09:47:15 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hora, Стоунхейнджа е много прецакан. От бая време пише, че ще има нов бонус както виждам. Жалко, че не бях прочел тук преди да го строя. Сложете му нещо от типа на точки здраве да дава.
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline Rokkrage

    • Count
    • ***
    • Posts: 64
    • Karma: +13/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #11 on: June 08, 2016, 05:31:32 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Мога да предложа следното:

    • Стоунхендж: Смяна на бонусите на 10,000*Текуща_Ера Хора (т.е. 50,000 в Ера V) и 5*Текуща_Ера Стоки (т.е. 25 в Ера V) на 24 часа.
      - Когато чудесата нямат други изисквания, освен налични чертежи и стоки, трябва да работят еднакво добре при всяка ера. Ако искате да дават ресурс директно, то тогава са обречени да бъдат неадекватни, ако ерата не влияе на формулата. Или ще дават абсурдно много на малки акаунти, или ще са напълно безсмислени от даден момент нататък.
    • Китайска Теракотена Армия: Смяна на бонуса за злато на 20,000*Текуща_Ера (т.е. 100,000 в Ера V)
      - Изкарваме по 100,000 на час от продукция, не може чудо да ни дава 1000 на 24 часа. :)
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline dreven70

    • Squire
    • *
    • Posts: 14
    • Karma: +0/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #12 on: June 08, 2016, 06:46:40 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • ако имаш 2 чудеса които намаляват цената на чудесата сумирват ли се или не
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »

    Offline G.Traykov

    • Administrator
    • Prince
    • *****
    • Posts: 101
    • Karma: +7/-2
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #13 on: June 09, 2016, 04:06:19 PM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • @Rokkrage - генерално променихме бонусите на чудесата (трябва да ъпдейтнем темата), но признваме, че точно на тези две чудаса, прозиводството им в злато и рабтници, може би е останало твърде малко, просто разчитахме, че другите им бонуси са достатъчно добри и се уравновесяват. Ще обсъдим в екипа и ще променим.
    Отностно Стоунхендж - на 10то ниво дава 28 стоки. В момента има бъг, че не дава от текущата ера на играча, ще го поправим.

    @dreven70 - всички бонуси от чудеса се сумират
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    Game Designer at Fury Studio, Ragewar Team

    Offline bonislav

    • Prince
    • ****
    • Posts: 107
    • Karma: +1/-0
      • View Profile
    Re: Чудесата в играта
    « Reply #14 on: June 15, 2016, 09:23:13 AM »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Този пост май отдавна не е ъпдейтван, може ли да го ъпдейтнете и да го направите стики евентуално, за да служи като reference.

    Regards
    « Last Edit: January 01, 1970, 02:00:00 AM by Guest »
    There is no substitude for hard work.
    Be the change you want to see in the World.