Username: Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Rokkrage

Pages: [1] 2
1
Има няколко въпроса, които не са много ясни в играта:
  • Цифрите в инфо прозорците на единиците вързани ли са с тяхната функционалност или някой трябва ръчно да ги актуализира?
  • Актуални ли са в момента?
  • Дали "Обсег: 1" означава 1 квадратче?
  • Балистата е с обсег 7.5, а визуализацията се разпростира до почти 8 квадратчета около нея, докато Ловците са с обхват 5 и визуализацията им е малко под 5 квадратчета, защо е така?
  • Огненият капан е с обсег до 1.4, но нито визуализацията го показва, нито реално прави щети около себе си. Докато стената е с обсег 1 и според визуализацията му е по-голям от този на Огъня, защо е така?
  • Какво ще рече, че стената има обсег 1?
  • Огненият капан е с щети 2, което е в десетки пъти по-малко от единиците, но въпреки това поваля някои жертви доста по-бързо, защо е така?
  • Живият плет, Димната завеса и Огненият капан са означени с еднаква щета от 2, но е видно, че изобщо не бият еднакво. Какви са разликите?
Засега е това - някой да допълни, ако се сеща за друго.

2
Това с влизането на всеки 5 минути в мобилна игра някак не съответства ни на жанра, ни на аудоторията, ни на издръжливостта на батериите на устройствата. И за аналог не се сещам. Пък че всяко кралство е от 80 души още от създаването си и всички са редовни е утопия.

15-30 за нормално кралство и 30-60 за топ кралство, с около 50% редовна активност, мисля, са реалистични към оптимистични цифри.

Затова би било много хубаво, ако се случи нещо от този сорт:
  • Брадвите да се натрупват като научните точки, например до максимум 5.
  • Съотборниците да могат да секат по повече от веднъж. Било то по веднъж на всеки 5 минути общо (тъкмо да изисква организация в кралството) или веднъж на Х време (например колкото му е и метеното) за всеки отделен играч.

3
При науките, на всяка подложка, максималното място за показване на вложени/нужни научни точки е 4 символа (освен чертата). Т.е. всичко до 99/99 научни точки се вижда, след това 10/200 ще го покаже като 10/20, 100/200 пък като 100/2 и т.н.

На този скрийншот показва 15/11, вместо 15/110:

4
Таймерът на дневните мисии е забил винаги на 18:44:55 и не мърда ни напред, ни назад.

5
Офертите на деня в Машината на времето се обновяват в 01:00 АМ българско време, но въпреки това таймерът на Обикновеното ковчеже отброява времето до 02:00 АМ.

Ако сте го поръчали вече за деня, в 01:00 АМ таймерът му ще показва, че остава още 1 час, когато всъщност ще се презареди. Ако го поръчате тогава, то до 02:00 АМ ще показва, че уж остава още 1 час, а след 02:00 АМ таймерът ще започне от 23:59:59, когато вече трябва да е под 23 часа.

Скрийншот от 01:35 АМ:

6
За начало, може думата Рейтинг да се прекръсти на Гняв (Rage) и името на играта да започне да добива смисъл.

Лигата ще представлява една постоянна цел в играта от даден момент нататък:
  • Обхваща всички играчи с текущ Гняв (a.k.a. рейтинг) 2000 и нагоре.
  • Разделена е на рундове (a.k.a. сезони) с продължителност 14 дни.
  • На практика формира Военната (a.k.a. основна) класация на всеки 2 седмици.

Целта е всеки играч, посредством ежедневното атакуване и защитаване, да натрупа максимално висок Гняв за края на рунда:
  • Важна особеност - в началото на всеки рунд играчите започват с максимален Гняв от 3000.
  • Количеството Гняв, което им е било извадено, за да се върнат обратно до 3000, им се начислява като нова статистика - Вечен Гняв (Eternal Rage).
  • Вечният Гняв се натрупва през рундовете и се вижда в Профила на играча, и има отделна класация, която не е основна.
  • В края на всеки рунд топ 3 играчи с най-висок Гняв печелят награди (например #1 с 1000 фрагмента + 150 кристала, #2 с 500 фрагмента + 100 кристала, #3 с 250 фрагмента + 50 кристала) и следва нов рунд.

Бележки:
Тъй като все още няма много играчи, хората по върховете ще се повтарят за наградите отначало. Но подобен фийчър може да бъде едно добро начало за нещо по-голямо и по-комплексно в бъдеще. И отделно в подобна игра се разчита на индивидуален end-game, чрез който най-силните (често и генериращи основния приход) играчи имат ежедневни цели, за да не се откажат от скука.

7
Ако има чудо, което да действа като "overmind" на всички сгради за добив на Злато едновременно, така че да не кликам на всяка поотделно за едно и също - което е най-досадното нещо на света, най-вероятно бих си го купил веднага.

Ако пък замести единият ненужен бонус на Теракотената армия, би било страхотно. Дори ми се връзва много добре с ерата, както и с името - действително една малка армия кликомани би ни спестила мъките.

8
Така стоят нещата с Фортовете в момента:
  • В първите 72 часа можеш или да го нападнеш, или да поискаш помощ от съотборник да го нападне.
  • След първите 72 часа можеш или да го нападнеш, или да го подкупиш.
  • Ако го подкупиш, не взимаш готината награда от ресурси, която иначе би след победата.
Доста по-логично ми се струва да можеш да правиш и трите неща едновременно по всяко време, както и да взимаш голямата награда от ресурси дори при подкуп.

9
  • Отваряте личната си кореспонденция с някого.
  • Връщате назад, без да затваряте менюто със съобщения, и влизате в Кралски чат.
  • Сега всички в Кралския чат са с аватара на играча от личната кореспонденция, до затваряне на менюто или отново т1.

10
Проведох към 5 битки в Кампанията вече и просто му липсва барчето с точки живот, не знаеш докъде е свален.


11
За колко време се поправят сградите от пълно разрушение до 100%?

Досега съм забелязал, че времената на всички са или еднакви, или много близки. Ако трябва да дам конкретна сграда, то нека да вземем за пример Замък от Ера V.

12
Може ли малко разяснение около количеството монети, които се падат от ковчежетата? Тъй като обмислям да събирам директно за по-скъпите, но е доста трудно да направя преценка в момента.

Според визията на менюто, нещата стоят така:
  • Common ковчеже съдържа 1 произволна медна монета.
  • Magic ковчеже съдържа 1 произволна медна и 1 произволна сребърна монета.
  • Rare ковчеже съдържа... същото като предното?
  • Unique ковчеже съдържа 1 медна, 1 сребърна и 1 златна монета, произволни.
Съответно сега ще задам въпроси за себе си, но помислете в бъдеще за повече яснота към начинаещите:
  • Magic е три пъти по-скъпо от Common, това само на сребърната монета ли се дължи или и количеството медни монети е повече?
  • Rare е над три пъти по-скъпо от Magic, горе-долу каква е разликата в количеството монети или пък има нещо общо с вида им?
  • Подобно на предните въпроси, единствено Unique съдържа златна монета, но цената от 5000 фрагмента само за нея ли е или съдържа повече медни и сребърни монети?
  • Ако едно ковчеже може да съдържа няколко медни монети, например, те различни видове ли ще са или винаги ще са количество Х само от една единица?
  • Общо взето, мога ли да пазарувам само най-скъпите ковчежета (разбира се, ще коства повече време) или по-бързо се събира мед и сребро от по-евтините, пък чак за високите ъпгрейди да се насочвам към Rare и Unique?
Засега като че ли е това, тенк ю вери мъч!

13
Help and Support / Traps - Information and Stats
« on: December 20, 2016, 01:01:53 PM »
Hedgewall
*Can't attack air units

Age:Bronze
Size:2x2
Active effect:Stamina decreases faster
Damage:2
Range:0 - 0.9
Hit points:Invulnerable
Population:10

Tar Pit
*Can't attack air units

Age:Iron
Size:1x1
Active effect:Decrease enemy speed
Damage:1
Range:0 - 0.4
Hit points:Invulnerable
Population:10

Smoke Field
*Can't attack air units

Age:Early Medieval
Size:3x3
Active effect:Decrease enemy range
Damage:2
Range:0 - 1.4
Hit points:Invulnerable
Population:10

Fire trap
*Can't attack air units

Age:Early Medieval
Size:3x3
Active effect:Damages enemy for 3sec.
Damage:2
Range:0 - 1.4
Hit points:Invulnerable
Population:20

14
Жив плет
*Не може да атакува въздушни единици

Епоха:Бронзова
Размер:2x2
Активен ефект:Изхабява издръжливостта на враговете в обсега си
Щета:2
Обсег:0 - 0.9
Точки живот:Неуязвим
Популация:10

Яма с катран
*Не може да атакува въздушни единици

Епоха:Желязна
Размер:1x1
Активен ефект:Намалява скоростта на враговете в обсега си
Щета:1
Обсег:0 - 0.4
Точки живот:Неуязвим
Популация:10

Димна завеса
*Не може да атакува въздушни единици

Епоха:Ранно Средновековие
Размер:3x3
Активен ефект:Намалява обсега на враговете
Щета:2
Обсег:0 - 1.4
Точки живот:Неуязвим
Популация:10

Огнен капан
*Не може да атакува въздушни единици

Епоха:Ранно Средновековие
Размер:3x3
Активен ефект:Наранява враговете за 3 сек. извън обсега си
Щета:2
Обсег:0 - 1.4
Точки живот:Неуязвим
Популация:20

15
Help and Support / How to change the resolution of the game window (.exe)
« on: December 18, 2016, 10:06:44 PM »
If you want to resize the game window under Windows OS or to turn on and off fullscreen, or in case of some technical issue (like your laptop went into sleep/hibernate while the game was on), here it goes:
  • Make sure the game is NOT running.
  • Launch it while holding the Shift key (which means to combine Shift + Enter or Shift + Double-Click).
    - Screenshot: http://prnt.sc/cvptdr
  • Make the desired changes then enter the game by the Play button.
    - Screenshot: http://prnt.sc/cvptj4
And it's done.

Pages: [1] 2