Username: Password:

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - TERANGO

Pages: [1]
1
http://imgur.com/a/WhAis
След като победих господина с ник MAUSS той ми писа един малумен месидж ....който опитах да приема комично.... и отговорих по един приятелски начин...той ме нападна и ме игнорира хахах

как се реагира на такова нещо според вас?
Кой нормален човек ще предложи на друг да бие детето си? хахах

2
Здравейте,

както знаете, аз съм в играта от ден 0..не, ден -1 даже :) Днес ви пиша с един въпрос и едно изявление.
1. Въпросът - Тази игра е направена само за новите играчи ли, защото колкото по стар играч си (за да не го нарека "по-добър", че има стари, които не са добри - визирам полвината имериум) толкова по прецакан си. Вече няма никакъв смисъл да се водят битки, ако си наппред в класацията. Единствено слабите имат шанс, защото давам пример с фиктивно име Пекаря - видиш ли млад и амбициозен семеен човек, който има много свободно време и обича да запича неща, решава да играе рейджуор. Почва с 500 точки военен рейтинг, което и докрая си остава най силното му самостоятелно постижение, въпреки, че са много точки, той почва да бие с по40 атаки всички пред него, защото може да загуби в първите 2 атаки съответно 5 а на втора 3 рейтинг. след което останалите 38 атаки са по ъглите на по-добрия - наричам го "Жертвата". с тези 38 атаки Пекаря взима тези 25 точки, които му пише, че ще вземе и още 13, които не ги показва никъде освен във вашата база данни и в резултата на Пекаря. Та какво излиза?  Колкото по-слаб си толкова по-добре обаче какво става ако си първи в играта, какво става ако си най великия играч на света ( България и Полша) ? Аз вижда м 3 акаунта, и трите акаунта ми показват 17/17 като възможна печалба - загуба. като ги нападам, губя не 17 а 17+ 8, след което ако направя грешката да се боря за тотална победа ще си върна 17 и ще съм на загуба 8 точки. Което ме води до изявлението, което обещах и естествено допълва въпроса:

Как е възможно половината играчи дето познават играта да са със защита само със стена  кули и едно мародерче/катапултче и да не виждате, че това експлойтва системата?  Тая защита ви обезсмисля труда да направите тоя тауър дифенс модел , премахва всякъква креативност в играта и АБСОЛЮТНО не може да донесе рейтнинг  освен ако не си по-слаб...което е малумно (извинете ме за френския но съм ЯДОСАН). ОГРАДАТА ТРЯБВА ДА СТАНЕ 2 ПОПУЛАЦИЯ ПИЧОВЕ! НАПРАВЕТЕ И НИРМАЛНА ПОПУЛАЦИЯ НА КУЛИТЕ И КАПАНИТЕ. ОРЪДЕЙНАТА КУЛА НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕДИ 2 БАЛОНА!!!!  ОТ КАПАНИТЕ СЕ ПОЛЗВАТ САМО ОГНЕНИТЕ, А ТЕЗИ, КОИТО НАПРАВЯТ ГРЕШКА ДА СЛОЖАТ ДРУГ...БЪРЗО ГИ МАХАТ, ЗАЩОТО ПОПУЛАЦИЯТА НЕ Е АДЕКВАТНА.

3
Ideas and Features / Sorting players by nationality and kingdom
« on: November 21, 2016, 02:54:57 PM »
Hi,
I want to ask for sorting function in all rankings. It will be awesome to find all Polish or Bulgarian players for example.
Good feature is to have quick button to show only players without kingdom.

BR!

4
Kingdoms are Recruiting / Join "Hello, World!" the best kingdom!
« on: November 17, 2016, 05:34:15 PM »
Hi All,

I lead one of the good and developed kingdoms in the game - Hello, World!
If you like a good international team we are the the best choice. We have our own forum which is in English and Bulgarian, we think for Polish and Spanish sections too. So, if you want to play with us just find us and apply. The only think we want is for you to be active and keep your rating higher than 800 :)

Good luck :)

5
Здравейте,
както и при чудесата, наградите за победа нат провинции в островите е ....излишна, ако трябва да го кажа меко.
Сега съм на 4тия камп на 3тата провинция от 5ти остров. Предния камп ми даде 7 колби наука, което е доста прилична награда, а този е с награда 5000 злато и 5000 работници.... с промяна на икономиката, с тези 5000 не мога да си платя  дори производство на лен за 8 часа... което е близо 20 000.  Да, завишили сте ресурса от самите кампове, но това не е описано в наградите, ако замените тея 5000 с адекватна награда - здраве или колби ще е супер, ако не...поне козметично зсложете ресурса от самия камп, като награда, така ще ми замажете черногледото мислене с високи цифри. 5000 награда vs 100 000 ресурс от победа?

С две думи, при промяна на икономиката с основен акцент поскъпване с над 500%  на всичк исгради и производство, се очаква поне лееекинко вдигане на наградите от различните места, където се зорим.


Относно анкетата, крайно време  е да ни дадете промоции на тия пакети, имам чувството, че не ни искате парите!!!! :D

6
Първо искам да поздравя фюри за това, че стартирате международно!

А сега по темата. Някои от чудесата, които смея да твърдя и за вас и за нас ще с а основен приоритет, при достигане на определено развитие ..не произвеждат достатъчно ресурс. Пример ще дам с Китайската теракотена армия, която в момента  произвежда 1000 злато, освен разбира се основния си бонус. тези 1000 злато са една страхотна награда, ако си в първа ера. Обаче чудото не е от първа ера, а е от 4та. Където първата златна сградав в ерата произвежда 313 злато за 5 минути. което значи че за 20 минути произвежда златото, което за 24 часа се добива от теракотената армия. Виждаме, че непрекъснато променяте формулите за изчисляване на култура, за повишаване на цените на сградите и тн. Ще е супер да приложите и динамична форумула за бонусите от чудесата, които са ресурс. Или просто да ги махнете, защото няма никакъв смисъл от тях на този етап.

11% по-бърз строеш е уникален бонус, не може вторичния бонус на това чудо да е 2 стотинки изпуснати на улицата. От 5 месеца се пише в темата с чудесата, че скоро ще се променят тия бонуси...уви не се случва.


7
Ще съм кратък и ясен с това предложение.
Да има 3 звезди.
1 звезда - 15% съборени сгради + 50% от защитата. Награда малко рейтинг.
2 звезди - 50% счупени сгради награда повече рейтинг.
3 звезди - тотална победа и взимаш всичко...

Обаче! При 1 звезда загубилия взима 1 час протекция, при 2 звезди загубиля взима 4 часа протекция и при 3 звезди взима 8 часа протекция, или максимум 10, колкото е и склада за колби наука.

Това ще работи!!!

8
Предлагам да върнете бутона, като го замените с елементарна CAPTCHA формичка, кочто да показва събиране на числа, а ти да въведеш само сбора или нещо от сорта. Това би работило против кликъри.

9
Идеи и Нови опции / Стероиди за армията
« on: October 26, 2016, 01:00:41 PM »
Предлагам да се измисли нов вид айтъми, които да са пъркове за защитните и бойните единици, и да важат само за 1битка. Вече имате изготвени такива в елдорадото, като там получават бонуси определени единици :) Ако това го направите и за стандартната бойн а система ще е супер.

10
Здравейте,

Доста често ми се налага да правя атаки за отслабване на противника, като след 1 две такива трябва да нанеса удар.
Ще е супер да може да си подготвиш пресет с подредба на бойните единици в примерно 3 слота. Така ще спестя време при  АТАКИТЕ.
Също така, ако има възможност да обмислите и следното:

При всяка неуспешна атака ( под неуспешна имам предвид, замъка да не е паднал) да се слага пеналти на атакуващия - 30 секунди, да не може да атакува. Това дава шанс на защитаващия да влезе в играта и да се лекува в реално време.

11
Здравейте,
Един обикновен плъгин, който да показва нотификации от играта в браузъра, би допринесъл много за активните играчи, които прекарват повече време на компютър.

12
Здравейте,

Какво се случва с класацията, ако всички минат всички науки и имат еднакви сгради и чудеса? Равен брой точки ли се очаква?

Според мен икономическата класация в този и вид показва Level на играча. По-скоро това трябва да се направи да значи именно на какво ниво на развитие е играча. Икономическата класация трябва да се формира от производството на стоки и продажбите им според мен, мисля, че това ще е по-подходящ метод за изчисление.

Военната класация и бойната система са доста по-интересни, но това не елиминира нуждата от по добра икономическа класация.

Не смятам, че състезателния елемент  трябва да е изцяло насочен, към военната част, а към баланс.

Pages: [1]